- Katılım
- 3 Tem 2016
- Mesajlar
- 730
Sayın MT-25 Kullanıcıları;
Kısa bir süre ince inazuma mı sattım ve MT-25 bakıyorum. Danışmak istediğimi bir husus var. Geçen gün bir test sürüşü yaptım gayet iyiydi, gerek ağırlığı ve dengesi gerekse frenaj sınırları iyi bir lastik ile güven verdi ancak, Allah kimseye vermesin, bende bel fıtığı olduğu için öne doğru eğilim açısı biraz rahatsız etti. Yaklaşık 30 dk. şehir içi sürüşte bu rahatsızlık başladı. Ön eğilme açısını yükseltebilirsem sanki olacak gibi geldi. Aparat ile gidonu sizin öngörülerinize göre ne kadar yükseltebilirim. Örneğin 5 cm yükselttim motorun sürüş dinamiğini ne derece etkiler. CNC de dilediğim şekilde ve boyutta, dilediğim tür metalden yaptırma imkanım var. Bu sebeple piyasada satılan standartlaşmış yüksekliklerden bağımsız şekilde söyleyebilirsiniz. Oturuş açısı yükselince rüzgar problemi başlar da diyemem, sakin kullanıcıyım. Yada boşver hemşerim MT-25 bu tip modifikasyonu kaldırmaz sürüş dinamğini bozar risk alma sen kendine başka bir marka/model bak mı dersiniz?
Kısa bir süre ince inazuma mı sattım ve MT-25 bakıyorum. Danışmak istediğimi bir husus var. Geçen gün bir test sürüşü yaptım gayet iyiydi, gerek ağırlığı ve dengesi gerekse frenaj sınırları iyi bir lastik ile güven verdi ancak, Allah kimseye vermesin, bende bel fıtığı olduğu için öne doğru eğilim açısı biraz rahatsız etti. Yaklaşık 30 dk. şehir içi sürüşte bu rahatsızlık başladı. Ön eğilme açısını yükseltebilirsem sanki olacak gibi geldi. Aparat ile gidonu sizin öngörülerinize göre ne kadar yükseltebilirim. Örneğin 5 cm yükselttim motorun sürüş dinamiğini ne derece etkiler. CNC de dilediğim şekilde ve boyutta, dilediğim tür metalden yaptırma imkanım var. Bu sebeple piyasada satılan standartlaşmış yüksekliklerden bağımsız şekilde söyleyebilirsiniz. Oturuş açısı yükselince rüzgar problemi başlar da diyemem, sakin kullanıcıyım. Yada boşver hemşerim MT-25 bu tip modifikasyonu kaldırmaz sürüş dinamğini bozar risk alma sen kendine başka bir marka/model bak mı dersiniz?