aliexpressten motosiklet montu alan var mı

Katılım
30 Haz 2016
Mesajlar
150
Hacı gram fark yok demişsin korumalar filan eyvallah da kaç kere yerde 100'le giderken o montlarla metrelerce sürüklendin?Zaten replika ürünler çoğu tabii dış görünüşünde fark olmayacak.

Hocam orijinal dainesteki korumalarla, gelen korumaları söyledim. Sertlikleri vs. aynı, elime aldığım hissiyat var birde, prosev montada dokundum korumalarını gördüm. Prosev, dainese speed texin aynısını yapmış Türkiye'de 400TL'ye satıyor ne yapalım onu mu alalım TR'de satıyor diye? F/P açısından bu ürünler gayet iyi, zaten 500TL'ye aldığınız herhangi bir mont 100le giderken metrelerce sürüklendikten sonra çinden aldığım monttan farkı kalmayacak.

Benim 350TL'ye aldığım Dainese mont kalitesindeki montlar TR'de 750 800TL civarında, aynı şekilde 450TL'ye aldığım komine 1.500TL'ye kadar TR Kalitesiyle aynı.

Ayrıca çinde kalitesiz montlar için OFF-Road yazarlar. Emin olun çindeki satıcı adam ülkedeki esnaflardan kat kat üstün. Gelen deri mont için ufak bi dikiş söküğü var diye mesaj attım, adam direk 20 dolar refund(geri ödeme) isteği açtı. Herhangi bir ürüne 1 yıldız veriyorsun hemen mesaj atıyorlar ne oldu çözelim diye. Biz TR'de bir siteden mal alalım, iade etmeye kalkalım bakın neler oluyor. Keşke her esnaf aliexpresstekiler gibi olsa.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Hocam orijinal dainesteki korumalarla, gelen korumaları söyledim. Sertlikleri vs. aynı, elime aldığım hissiyat var birde, prosev montada dokundum korumalarını gördüm. Prosev, dainese speed texin aynısını yapmış Türkiye'de 400TL'ye satıyor ne yapalım onu mu alalım TR'de satıyor diye? F/P açısından bu ürünler gayet iyi, zaten 500TL'ye aldığınız herhangi bir mont 100le giderken metrelerce sürüklendikten sonra çinden aldığım monttan farkı kalmayacak.

Benim 350TL'ye aldığım Dainese mont kalitesindeki montlar TR'de 750 800TL civarında, aynı şekilde 450TL'ye aldığım komine 1.500TL'ye kadar TR Kalitesiyle aynı.

Ayrıca çinde kalitesiz montlar için OFF-Road yazarlar. Emin olun çindeki satıcı adam ülkedeki esnaflardan kat kat üstün. Gelen deri mont için ufak bi dikiş söküğü var diye mesaj attım, adam direk 20 dolar refund(geri ödeme) isteği açtı. Herhangi bir ürüne 1 yıldız veriyorsun hemen mesaj atıyorlar ne oldu çözelim diye. Biz TR'de bir siteden mal alalım, iade etmeye kalkalım bakın neler oluyor. Keşke her esnaf aliexpresstekiler gibi olsa.

dostum montların linklerini de paylaşsaydın ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam orijinal dainesteki korumalarla, gelen korumaları söyledim. Sertlikleri vs. aynı, elime aldığım hissiyat var birde, prosev montada dokundum korumalarını gördüm. Prosev, dainese speed texin aynısını yapmış Türkiye'de 400TL'ye satıyor ne yapalım onu mu alalım TR'de satıyor diye? F/P açısından bu ürünler gayet iyi, zaten 500TL'ye aldığınız herhangi bir mont 100le giderken metrelerce sürüklendikten sonra çinden aldığım monttan farkı kalmayacak.

Benim 350TL'ye aldığım Dainese mont kalitesindeki montlar TR'de 750 800TL civarında, aynı şekilde 450TL'ye aldığım komine 1.500TL'ye kadar TR Kalitesiyle aynı.

Ayrıca çinde kalitesiz montlar için OFF-Road yazarlar. Emin olun çindeki satıcı adam ülkedeki esnaflardan kat kat üstün. Gelen deri mont için ufak bi dikiş söküğü var diye mesaj attım, adam direk 20 dolar refund(geri ödeme) isteği açtı. Herhangi bir ürüne 1 yıldız veriyorsun hemen mesaj atıyorlar ne oldu çözelim diye. Biz TR'de bir siteden mal alalım, iade etmeye kalkalım bakın neler oluyor. Keşke her esnaf aliexpresstekiler gibi olsa.

Esnaflık kısmına ve kimi ürünün kaliteli olduğu kısmına katılıyorum. Aliexpress'ten hiç ekipman siparişi vermedim ama feedbacklere göz attım biraz, hiç fena olmayan ürünler de yok değil. Sonuçta Çin kalitesiz demek değildir, ne kadar ekmek o kadar köfte. Hangi kalitede istenirse o kalitede üretir Çin'li. Ama orijinalinden bir farkı yok derseniz orada dur derim. Orijinal ürünler belli testlere tabii tutularak piyasaya sürülür, markalarda yılların getirmiş olduğu tecrübe vardır. Çin'li kopyalar, gider orijinal alır parçalar orasını burasını didikler ve "benzerini" yapar. 200 km/s altı için uygun demişsiniz önceki mesajlarınızdan birinde ama zaten hiçbir orijinal veya pahalı ekipman 200 km/s hızlarda yapılan kazalarda koruma garantisi vermez. Siz nasıl emin olabiliyorsunuz 200 altında işe yarar diyerek alacak olan insanlara yol göstermiş olmuyor musunuz? Sizin yazınıza bakarak aliexpressten alışveriş yapacak olan biri düşüp zarar görse vicdan azabı çekecek misiniz? Bakın bu ürünler korumaz demiyorum ama hiçbir garantisi yok diyorum. Buyrun izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.

 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Dainese derken sahte Dainese demek istiyorsunuz herhalde? Konuyu bilmeyen arkadaşlar, Dainese'in Çin'de 60 dolara mont sattığını sanabilir.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
evet 2 defa aldım alınabilir, ilk aldığım kawasaki korumaları soft rahatdı zaten yazlıktı, 2. replika dainese bunun korumalarını orjinallerden farksızdı çok da kaliteli nasıl oluyor anlamıyorum belkide orjinal ama fabrika hatalılar olabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam mağazalarda prohelleri felan 300tl olmasa bile 350 tl gibi bir fiyata indiriyorar. Hatta tanıdıgınız magaza varsa , zamdan etkilenmeyen malı daha ucuza da verebilir...
 
Katılım
30 Haz 2016
Mesajlar
150
dostum montların linklerini de paylaşsaydın ?

Hocam mağazalar bazen kapatıp yenisini açtığı için isimlerini verdim sadece, linklerin bir çoğu kırık ya da belli süre sonra pahalılaşmış olabilir, ben bir çok indirimi kupon ya da indirimle alıyorum, mağazasına göre değişiyor bu da.

Esnaflık kısmına ve kimi ürünün kaliteli olduğu kısmına katılıyorum. Aliexpress'ten hiç ekipman siparişi vermedim ama feedbacklere göz attım biraz, hiç fena olmayan ürünler de yok değil. Sonuçta Çin kalitesiz demek değildir, ne kadar ekmek o kadar köfte. Hangi kalitede istenirse o kalitede üretir Çin'li. Ama orijinalinden bir farkı yok derseniz orada dur derim. Orijinal ürünler belli testlere tabii tutularak piyasaya sürülür, markalarda yılların getirmiş olduğu tecrübe vardır. Çin'li kopyalar, gider orijinal alır parçalar orasını burasını didikler ve "benzerini" yapar. 200 km/s altı için uygun demişsiniz önceki mesajlarınızdan birinde ama zaten hiçbir orijinal veya pahalı ekipman 200 km/s hızlarda yapılan kazalarda koruma garantisi vermez. Siz nasıl emin olabiliyorsunuz 200 altında işe yarar diyerek alacak olan insanlara yol göstermiş olmuyor musunuz? Sizin yazınıza bakarak aliexpressten alışveriş yapacak olan biri düşüp zarar görse vicdan azabı çekecek misiniz? Bakın bu ürünler korumaz demiyorum ama hiçbir garantisi yok diyorum. Buyrun izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.

https://www.youtube.com/watch?v=DftIJD3BdPg

Hocam ben genel görüntü manasında gram fark yok dedim, zaten orijinal olmadığı aşikar. Fakat korumaların hissiyatı, kumanış kalitesi sanki 2 üründe aynı mağazadan alınmış gibiydi. 200km/h yapan motosiklete binen insan bu tür şeylere girmemesi lazım zaten, fakat benim gibi 100 150 cc arasında motosiklet kullanıcıları için gayet uygun, uygun olduğunu düşünmesem kendim kullanmam. Dizliğimi bile aliexpressten aldım, nitekim benim motosikletimin max hızı için yeterli kaliteyi sunuyor hissiyatındayım.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ürüne göre modele göre değişebilir eldiven aldım memnun kalmadım başka arkadaş aldı iyiydi furgyandı markası

İndirim kampanyaları oluyor onlar takip edilebilir Motomax %50 indirim kampanyaları gibi

Memnunda kalabilirsin
Beyenmegedebilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2016
Mesajlar
21
Dostum sen kaç liralık mont giyiyorsun markası ne giydiğin montla kaç kete kaza yaptın yerde sürüklendin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

Hacı gram fark yok demişsin korumalar filan eyvallah da kaç kere yerde 100'le giderken o montlarla metrelerce sürüklendin?Zaten replika ürünler çoğu tabii dış görünüşünde fark olmayacak.
Dostum sen kaç liralık mont giyiyorsun kaç kere kaza yaptıın kaç kere yerde sürüklendin o mont ile.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
MotoMax'da güzel indirim var. Yurtdışı fiyatına montlar bulabilirsin kendine
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi defa deri olmayan ürün durduk yerde bile bir süre sonra sertleşip çatlayıp bozulacaktir. Düşük hızda bile asfaltla temas anında parçalanıp derinizi yalnız bırakacaktır asfaltla.

Dainese veya Alpinestar olmayıversin, ama kimin ürettiği belli olan, korumaları sertifikalı bir ürün olsun. Güvenlik ekipmanı alıyorsunuz. Görüntü önemli değil, kaza anında işe yarayıp yaramadığı önemli.

Sahte ürün üretenlerin amacı sizin güvenliğiniz değil. Aynı görüntüyü en ucuza mal etmek. Bu uğurda da her yol mubah. Çünkü 3 katı ucuza üretemezlerse almazsınız zaten.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Tüm yorumları okumadım ben sadece bir soru soracağım...

Alacağın ürünlerin kanserojen madde içerip içermediğini nereden bileceksin? Korumaları dünyanın en iyi korumaları olsun. Peki cilt kanseri olursan ne olacak? Çinden sağdan soldan alacağınız zımbırtıları alırken dikkat etmeniz konusunda bir uyarım olacak. Devletimiz herşeye fahiş vergi koyuyor die kendinizi riske atmayın. Benim fazla param yok mesela Venom mont kullanıyorum. Motor ekipmanlarınız sizi sadece kazadan değil kanımca cilt kanserinden de korumalı. Ben de çinden sipariş veriyorum ama ne bileyim intercom yada şarj cihazı gibi şeyler :bounce:
 
Katılım
18 Eki 2017
Mesajlar
339
Tüm yorumları okumadım ben sadece bir soru soracağım...

Alacağın ürünlerin kanserojen madde içerip içermediğini nereden bileceksin? Korumaları dünyanın en iyi korumaları olsun. Peki cilt kanseri olursan ne olacak? Çinden sağdan soldan alacağınız zımbırtıları alırken dikkat etmeniz konusunda bir uyarım olacak. Devletimiz herşeye fahiş vergi koyuyor die kendinizi riske atmayın. Benim fazla param yok mesela Venom mont kullanıyorum. Motor ekipmanlarınız sizi sadece kazadan değil kanımca cilt kanserinden de korumalı. Ben de çinden sipariş veriyorum ama ne bileyim intercom yada şarj cihazı gibi şeyler :bounce:

Öyle diyorsun da burda satılan markalarda burda yapılmıyor ne bilecen kanserojen olup olmadığını ne üç kağıtlar dönüyor ortalıkta (ÖRNEK: haberlerede çıktı kasaplarda at, eşşek gibi hayvanların eti kesilip veriliyor bazı yerlerde. sen bilemezsin bunun neden yapılığını sen dana eti diye yersin, meğer eşşek orayı polisler basmasa sen dana eti diye yersin) yani çindeki adam kanserojen üretiyorsa, örnek Hintli adamın kanserojen üretmediğini nerden bileceksin.

Belki Dainese aynı ürünü alıp satıyor nasıl anlıyacaksın bire bir aynı olan ürünü. Adam sana fatura ve garanti verir al sana orjinal ürün zaten adamlar kar etmek için işçilik az olan yerlerde üretim yapıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Affedersin ama dingonun ahırı değil burası. Bakanlıkların işi de boş boş bakmak değil. Gerekli numuneleri alıp gerekli bakanlıkların gerekli labaratuvarlarında gerekli testlere tabi tutuyorlar. Bu kadar gerekli işlem yaptıkça gerekli mevzuatlalrı gerekirse düzenleyip tekrar bunların gereği gerekliliklerini yapmak durumundalar. At, eşek kasap ürünlerini zaten gerekli mercilere göstermeden yani gerekliliğin gerekliliğini yerine getirmediklerinden dolayı haberlere çıkıyor ve bu gereksizlikleri yapıyorlar.

Neyse midem kalktı bu kadar gerekli gereksiz kelimeği bir paragrafa koymaktan. ::arrow::

Uzun lafın kısası. Karar senin kararın. Bende yüksek ve fahiş fiyat ödemek istemem fakat mağazalarda veya bilindik internet sitelerinde bişeyleri satmaları için sadİece vergi ödemeleri değil, gerekli sağlıkla ilgili mevzuatları da sağlamak zorundalar. İyi düşün taşın sonra pişman olma. 2018'in senin için güzel ve sağlıklı geçmesi dileğiyle :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mont olarak ls2 laguna aldım deri montun yanına , mâlum deri mont her zaman kullanılmıyor . Oldukça memnunum , gerçi kullandığım motorun top speedi 170 lerde naked olduğu için 120-130 u nadir geçerim . Ss kullanan ve 200+ hızlara çıkan biri olsam daha çok düşerdim ekipmanın üzerine sanırım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Affedersin ama dingonun ahırı değil burası. Bakanlıkların işi de boş boş bakmak değil. Gerekli numuneleri alıp gerekli bakanlıkların gerekli labaratuvarlarında gerekli testlere tabi tutuyorlar. Bu kadar gerekli işlem yaptıkça gerekli mevzuatlalrı gerekirse düzenleyip tekrar bunların gereği gerekliliklerini yapmak durumundalar. At, eşek kasap ürünlerini zaten gerekli mercilere göstermeden yani gerekliliğin gerekliliğini yerine getirmediklerinden dolayı haberlere çıkıyor ve bu gereksizlikleri yapıyorlar.

Neyse midem kalktı bu kadar gerekli gereksiz kelimeği bir paragrafa koymaktan. ::arrow::

Uzun lafın kısası. Karar senin kararın. Bende yüksek ve fahiş fiyat ödemek istemem fakat mağazalarda veya bilindik internet sitelerinde bişeyleri satmaları için sadİece vergi ödemeleri değil, gerekli sağlıkla ilgili mevzuatları da sağlamak zorundalar. İyi düşün taşın sonra pişman olma. 2018'in senin için güzel ve sağlıklı geçmesi dileğiyle :cat:

Türkiye'de satilan motisiket ekipmanını devletimizin test ettiğini hiiiiç zannetmiyorum. Ancak belli bir marka adında satılan ürün sadece Türkiye'de değil, Avrupa'da da satılıyor. Ve onlar test ediyorlar :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Türkiye'de satilan motisiket ekipmanını devletimizin test ettiğini hiiiiç zannetmiyorum. Ancak belli bir marka adında satılan ürün sadece Türkiye'de değil, Avrupa'da da satılıyor. Ve onlar test ediyorlar :)

Ben kanserojen madde içerip içermemesindenbahsetmiştim. Mantığım sizinle aynı olsa da gene de benim halen umudum var bir takım yönetmeliklerle insan sağlığını korumak adına çalışan güzel insanların olduğuna.

Amma devirdim cümleyi :queen:
 
Katılım
14 Kas 2018
Mesajlar
13
komine türkiyede bazı mağazalarda var ben batuhan motordan almıştım ve birçok modelini getirtiyorlar ürünler
orjinal ve oldukça kalitelidir tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst