Bizim Pederi Dolandırmışlar..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Şincik bizim peder sıkılmış çıkmış dışarı yolda iki elemanla karşılaşıyor elemanlar buna nerelisin vs derken adamlar buna biz oraya altın satıyoruz demiş , bak şimdide sipariş götürüyoruz diyip bilezik göstermişler bizim peder de ne kadar demiş , 800 lira demişler peder de param yok o kadar demiş , adamlar kaç liran var demiş , Bizim peder de 100 liram var demiş , diğer elemanda ver gitsin demiş başka işten kazanırız zararı demiş hemşerimiz sayılır vs der iken ..Bizim peder vermiş bunlara 100 lirayı almış bileziği eniştenin yanına gitmiş sevine sevine , tabi bilezik teneke.. :mrgreen: Ulan baba.. :mrgreen:
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Gülsem mi üzülsem mi bilemedim. Geçmiş olsun.

Kendisi bayağı gülüyordu nasıl yaptım bu işi diye hatta annem kızardı normalde bu tür şeylere , oda gülmüş bayağı neyse 100 lira ile kurtarmış şükür..


Kuyumcuya gitmiş kuyumcular da bize çok geliyor böyle geçmiş olsun demiş.. :D
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yani senin peder bey elemanları dolandırmaya çalışırken dolandırılmış.

olayın özeti bu panpa.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
en azından 100 lirayla sıyrılmış, 100 binlerce lira kaptıranı var hayret ediyorum, geçmiş olsun
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Kendisi bayağı gülüyordu nasıl yaptım bu işi diye hatta annem kızardı normalde bu tür şeylere , oda gülmüş bayağı neyse 100 lira ile kurtarmış şükür..


Kuyumcuya gitmiş kuyumcular da bize çok geliyor böyle geçmiş olsun demiş.. :D

100 tl'ye bu yaşta tecrübe satın almış işte. Belki de hayırlısı olmuştur. Gelecekte daha kötüsü için bi ders niteliğinde... Bi daha aldanmaz ...
Ama eskiler böyle, kötülük düşünmüyorlar, hala zamanımıza adapte olabilmiş değiller... Bizler daha donanımlıyız kötülüklere karşı hatta gelecek nesil daha donanımlı olacak gibi... Her geçen gün durum kötüleşiyor çünkü...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
amca avlayayım derken avlanmış sanki,geçmiş olsun...
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
avlasada avlansada hayat üzülmeye değmez. yine de flash bellek kovalarken ettiği tüm kârlar gitti hakikonun :mrgreen:
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
avlasada avlansada hayat üzülmeye değmez. yine de flash bellek kovalarken ettiği tüm kârlar gitti hakikonun :mrgreen:

Hakikaten ha bugün n11den alışveriş yaptım işyeri için ama bir hesap bir liste yazmışım 500 tlyi tamamlamak için gör 50 kuruş 10 kuruş hesabı yaptım sonuçta 505 tl yatırdım 10 kuruş arttı 114 parça ürüne :D
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
sülün osman hikayesi gibi. dolandırılan kişi aslında dolandırmak isteyendir.

ava gittiğini sanırsın ama ava giderken avlanırsın.

sülün osman aynen şöyle der:

"benim dolandırdığım insanlar dolandırıcıydı aslında.
yani bana yaklaşma sebepleri beni dolandırmaktı.
on tane bilezikle geliyorum adamın önüne akşam vakti.
kuyumcunun kapısındayız. ve dükkân kapalı.
karımın hastalığını anlatıyorum, acilen bilezikleri bozdurmam gerektiğini, o an nöbetçi eczaneye gidip hastaneden istedikleri ilaçları almamın şart olduğunu söylüyorum falan.
hakiki olsalar bileziklerin fiyatı bin lira.
diyorum ki 300 liraya ihtiyacım var. paranın gerisi umurumda değil, yeter ki karım ameliyat masasında kalmasın...
adam sabah kuyumcuya gidip bilezikleri bin liraya bozdurabileceğini ve birkaç saat içinde havadan 700 lira kazanacağını düşünüyor.
o arada benim ayakçım da ortaya çıkıyor ve o almak istiyor bilezikleri.
telaşlanıyor adam kazanç imkânı kaybolacak diye.
300 lirayı verip alıyor bilezikleri, be de kayboluyorum ortalıktan.
adam ertesi sabah kuyumcuya gidip de bileziklerin sahte olduğunu öğrenince, dolandırıldım, diye karakola gidiyor.

ben aranıyorum.

demiyorlar ki ona, be adam 1000 liralık bileziği 300 liraya almayı düşünürken aklında ne vardı, diye.

gayet açık ki, beni dolandırmayı planlamıştı.

ben hayatım boyunca beni dolandırmaya kalkışmamış tek bir kişiyi dolandırmadım."
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst