bak tekrarlıyorum. Aileni boşuna karşına alıp konuşma. Onların tavrı net. Seninkide net olsun. Ben motosiklet istedim. 17-18 yaşında. Maddi durumum yok istedim. Yok evlatlıktan redederim falan neler dediler. Eyi dedim.
Üniversiteye gittim. Bi şekilde bi motosiklet aldım. Bindim falan. Tatil olduğunda okullar motorla eve geldim.
Ooo bi laflar, bi bağırmalar motorunu yakıcam lar falan. Gidin yakın dedim, polisi aramayan ne olsun dedim.
Bu alete öleceğimi bilsem de bineceğim çünkü mutluyum dedim. Bu hayata bir kez geliyorum siz istemiyorsunuz diye hayatımı bi kutunun içinde geçiremem kusura bakmayın da dedim.
Herşeyi dedim. Kabullenmediler. Konuşmadılar. Bende konuşmadım.
Sonra alıştılar. Yağmurda falan binme oğlum diyorlar. Bende binmiyorum
(Bu arada bana motoru birak bizim mercedes c180 i gotur diye teklifte etmislerdi.

2 bin tllik motoru degismedim mercedese

)