- Konu Yazar
- #1
Merhaba,arkadaşım motosiklet sürmeye karar verdi,ilk önce ehliyete yazılacak a2 ehliyetine hatta yazılmış ta olabilir bilemiyorum;Arkadaşım motosiklet sürmeye yeni alışacağı için düşük cc'li motosiklet kullanıcak,birkaç foruma göz gezdirdim,mondial 125 mh drift'in ucuz ve yeni öğreneceği için düşse bile içi yanmaz gibi şeyler söylenmiş,motosikleti kavradıktan sonra 250cc diye arttırıp gidicek.Yamaha ybr'nin motosikleti çok konuşulmuş sağlamlık konusunda,açıkçası ne alacağı hakkında kararsız kaldı neler önerirsiniz eski ybr'ler sağlam,günümüz ybr'side öylemi?Fikir ve görüşlerinizi bekliyorum.