dizi izlenen eve rahmet melekleri girmez!!!

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yanıldınız a dostlar, bu sayın reis-i cumhur'un bir vecizesi değil, bizzat şahsi kanaatimdir.

rahmet meleği ifadesi kafa karıştırmasın, atıf dizilerin hayatın tadını kaçırıcı özelliğine yapılmıştır.
özellikle yerli diziler, özellikle de kadınların duygu aleminin ve algılarının gerçeklikle olan bağlarına "dakla" attırmaktadır.

bu cicili bicili tasarım dünyanın büyüsüne kapılanların zenginlik, aile, hayat gibi temel meselelerdeki görüş ve beklentileri geri kalan ömürlerinden doyum alamayacak biçimde tuhaflaşmakta.

ortalık "adam gibi adam" arayan kırık kalpli hanımlarla, porno filmlerde gördüğü cinselliği gerçek hayatta bulamayan haşin erkeklerle doldu.

hayat kısa, yapmayın böyle...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
yanıldınız a dostlar, bu sayın reis-i cumhur'un bir vecizesi değil, bizzat şahsi kanaatimdir.

rahmet meleği ifadesi kafa karıştırmasın, atıf dizilerin hayatın tadını kaçırıcı özelliğine yapılmıştır.
özellikle yerli diziler, özellikle de kadınların duygu aleminin ve algılarının gerçeklikle olan bağlarına "dakla" attırmaktadır.

bu cicili bicili tasarım dünyanın büyüsüne kapılanların zenginlik, aile, hayat gibi temel meselelerdeki görüş ve beklentileri geri kalan ömürlerinden doyum alamayacak biçimde tuhaflaşmakta.

ortalık "adam gibi adam" arayan kırık kalpli hanımlarla, porno filmlerde gördüğü cinselliği gerçek hayatta bulamayan haşin erkeklerle doldu.

hayat kısa, yapmayın böyle...

Sadece diziler mi? Bence gerçek amacında kullanmadığımız hayatımızın başköşesine yerleştirdiğimiz, olmazsa olmazımız yaptığımız TV zararlıdır.
Oysa teknoloji yararlıdır ama malesef günümüzde onu baştacı yapıp olmazsa olmazlarımız arasına koyduğumuzda zararlı olup çıkıyor. Dünaynın lağımı evimize akıyor, ister yobaz deyin bana ister cahil ama durum bu. Oysa ki sadece günde 1-2 saat kadar eğitim, kültür, haber amaçlı izlesek gayet yararlı bi icat. Ama bizim evden örnek vereyim hatunla anlaşamadığımız en birinci madde bu TVnin sabah 09' da açılıp gece yarılarına kadar açık kalması. Ve o iğrenç kadın programları, kimin eli kimin cebinde belli olmayan yerli diziler, köşklerde, yalılarda geçen hikayeler, altlarında milyonluk spor arabalar olan başrol oyuncular vs. vs... Ve en önemlisi de ailemize vakit ayıramıyoruz, ayırmıyoruz. Hanginiz akşam eve gittiğinizde çocuğunun başını okşayıp, günün nasıl geçti diye sorup sohbet ediyorsunuz, hanginiz hanımınızla sohbet ediyorsunuz. Yemekten sonra tv karşısında uyuklayana kadar survivor izleniyor a dostlar... Birde yabancı dizilere bakıyorum. Takip ettiğim tüm diziler 20-30 dk. aralığında. Oysa bizim yerli diziler öyle mi? 20:00 gibi tekrar başlar, 21:30da yeni bölüm ve 00:00' a kadar sürer. Ben maksatlı yapıldığını düşünüyorum bu dizilerin...
Neyse yaramı deştiniz. Evde muhteşem yüzyıl nedeniyle (içerik konusunda değil) tv ymruklayıp çöpe attığım led tv var. ama ne yaptım gidip 3500 tl bayılıp daha büyüğünü aldım. Şimdi de her akşam inşallah kendiğinden bozulur diye dua ediyorum.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Yüzde yüz haklısın.
Yalnız ben senden daha kötümserim.
Biz bu yeni yetişen nesle sadece .ıçmayı öğretebilsek bana yeter.
Dizilerin etkilerini vs. mevzuları bilahere konuşuruz.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Son 10 yılda uyuşturucu ve psikotrop ilaç kullanımındaki artışın YÜZDE ÜÇ YÜZ SEKSEN olduğunu düşünürseniz BU TİP diziler YASAL VE BEDAVA AFYON dur işte daha ne istiyorsunuz? 3. narko uyuşturucu ise FUTBOL'dur... Bence en iyisi bu çünkü hem halkı uyuşturur hem de SOYARSINIZ Hem yasal hem de spor PARAVANI ile kılıfı en kolay bulunan dolandırcılıktır..
Daha da iyisini isteyenler ve gözü doymayanlar için ise DİN en güzel afyondur, bir başlarsın hz. Ömerin basraya gelişini anlatmaya... 30 gün sürer.. sanki yanında devesinin yularını tutmuş gibi analat da anlat.. bir taraftan da terlik, kefen, muska, takunya, ve başına şerif-i sıfatını koyarak b..lu dere suyu ve hatta DEVE SİDİĞİ bile satabilirsin... İsrail ve amerikadan YARDIM YAĞAR.. Hiç bir iş yapmadan köşeyi dönmenin en KRAL düzenidir...
Belgesel ise RTUK cezası verilince oynatılır, CEZAdır yani bu halka... :)
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamamen katiliyorum.
dizilerde gosterilen ile gercek hayat arasindaki derin ucurumda kaybolan mutsuz insanlar....
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Birkaç yıl önce bu sözleri bir diyanet hocası söylese gerici derlerdi
Ama kesinlikle haklı olduğunuzu düşünüyorum.
Tv neredeyse hiç izlemem lakin yabancı dizilerden 5-6 tanesini takip ediyorum
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Dizi var, dizi var kardeş. Misal breaking bad, game of thrones, shameless gibi diziler. Başyapıt niteliğinde işler bunlar.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Diziler en masumu. Cehenneme dönmüş dünyada suç istatistiklerine, yalana dolana bakılırsa değil bir eve girmek, sokakta dolaşamıyorlardır tahminen. Zebaniler her yerde :)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ben "kanal 7" de kördüğüm izliyorum. "kanal 7" hint dizileri moda oldu. ilk dizi "bir garip aşk" çok güzeldi yani mizah içeriği çok olduğu için izlettiriyordu ve 102 bölüm şu an bilgisayarımda var.

şimdi de "kördüğüm" izliyorum. abi çok fena kızlar var bu dizilerde, yani özellikle saçlarına bayılıyorum hep uzun saçlılar. ruslar 1 hintliler 2, çok ateşliler.

şimdi erkekler için yorum yapmayacağım fakat kadınlar için genel konuşabilirim. kadınların hayal dünyası biraz daha geniş ve gerçek dünyadan her zaman erkeklere göre biraz daha uzaklar. kadınlar özenirler çünkü onların yapısı bu. bir kadın tek başına yaşayamaz ve mutlaka arkadaşa ihtiyaç duya. oysaki bazı erkeklerde kalabalıktan o kadar uzak durmak isterler ki çünkü kalabalık onlar için kuru gürültü ve baş ağrısından başka bir şey değildir.

fakat kadınları bilirsiniz bir araya gelince konuşmaktan çok kahkaha atarlar ve aynı anda bir birleriyle konuşurlar. yani sırayla konuşmazlar; karşılıklı 2 kadın konuşurken aynı anda cevap verirler :)

kadınlar özenir abi, televizyonda bir şey görür özenir, dışarı gezmeye çıkarsınız başka sevgililer nasıl ise sizinde onlar gibi olmanızı ister yani özenirler bu kadar basit!

oysaki olgun bir insanın istekleri sabittir ve öyle her gördüğü şeye özenmezler.

özentiliktir asıl sorun. özentilik de bir nevi bencil insanların harcıdır. özellikle orta yaş ve üstü kadınlar sert ve bencildirler, kabadırlar. son günlerde işlenen kadın cinayetleri ise yine kadınların zaafından kaynaklanır çünkü akılları bir karış havadayken kendilerine düzgün erkek seçemezler.

ben on numara eş olurum, beni seçen kadın mutlu bir hayat sürer ama malesef evlenecek kıvama gelemedim henüz.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
ben "kanal 7" de kördüğüm izliyorum. "kanal 7" hint dizileri moda oldu. ilk dizi "bir garip aşk" çok güzeldi yani mizah içeriği çok olduğu için izlettiriyordu ve 102 bölüm şu an bilgisayarımda var.

şimdi de "kördüğüm" izliyorum. abi çok fena kızlar var bu dizilerde, yani özellikle saçlarına bayılıyorum hep uzun saçlılar. ruslar 1 hintliler 2, çok ateşliler.

şimdi erkekler için yorum yapmayacağım fakat kadınlar için genel konuşabilirim. kadınların hayal dünyası biraz daha geniş ve gerçek dünyadan her zaman erkeklere göre biraz daha uzaklar. kadınlar özenirler çünkü onların yapısı bu. bir kadın tek başına yaşayamaz ve mutlaka arkadaşa ihtiyaç duya. oysaki bazı erkeklerde kalabalıktan o kadar uzak durmak isterler ki çünkü kalabalık onlar için kuru gürültü ve baş ağrısından başka bir şey değildir.

fakat kadınları bilirsiniz bir araya gelince konuşmaktan çok kahkaha atarlar ve aynı anda bir birleriyle konuşurlar. yani sırayla konuşmazlar; karşılıklı 2 kadın konuşurken aynı anda cevap verirler :)

kadınlar özenir abi, televizyonda bir şey görür özenir, dışarı gezmeye çıkarsınız başka sevgililer nasıl ise sizinde onlar gibi olmanızı ister yani özenirler bu kadar basit!

oysaki olgun bir insanın istekleri sabittir ve öyle her gördüğü şeye özenmezler.

özentiliktir asıl sorun. özentilik de bir nevi bencil insanların harcıdır. özellikle orta yaş ve üstü kadınlar sert ve bencildirler, kabadırlar. son günlerde işlenen kadın cinayetleri ise yine kadınların zaafından kaynaklanır çünkü akılları bir karış havadayken kendilerine düzgün erkek seçemezler.

ben on numara eş olurum, beni seçen kadın mutlu bir hayat sürer ama malesef evlenecek kıvama gelemedim henüz.

he valla, kadınlar tuhaf yaratıklar. ya da biz erkek olduğumuz için onları anlayamiyoruz. işin garibi, bizim tuhaf bulduğumuz kadınlardan çıkıyor oluşumuz. kız çocuğumuz oluyor mesela. yine de doğamız farklı olduğu için anlaşamıyoruz.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Gerçekle alakası olmayan herşey zaman kaybıdır. 2 saat tv başında dizi izleyeceğime tavana boş boş bakıp işe yarar birseyler düşünmek daha mantıklı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst