- Katılım
- 10 Kas 2014
- Mesajlar
- 506
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar benim oglum var manisada dedesi ile beraber kalıyor ben uşakdayim okula kayit olmasi icin ikametgahımı manisaya aldirmisdim simdi ikametgahimi usak a aldirmam lazım alıncada oglumun ikametgahda alıncak otomatik olarak bu islemden sonra oglumun manisada kayitli oldugu okuldan kaytini silerler mi yada oranin ogrencisi gibi okumaya devam eder mi? saygilar