2018 Honda CB125R & CB300R Naked Modelleri

Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
71
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Honda Türkiye de naked modeller alt segment te bu eksikleri giderirmi sizce.. Türkiye ye getirecek mi acaba bu modelleri. gelirsede sanırım 3oo lük olan 250 cc olarak gelir.. Düşünceleriniz neler..


CB 125 R
lbQmBk.jpg


CB 300 R
d7Lm4L.jpg
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Cbf150, Cbr250 devam eder. Honda riske girmez.

Ama 125'liği getirseler, Mt125 alan kalmaz.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Cbf150, Cbr250 devam eder. Honda riske girmez.

Ama 125'liği getirseler, Mt125 alan kalmaz.

Euro 4 münasebeti ile cbf 150 olmayacak önümüzde ki senelerde. Yani ben öyle biliyorum. Gelse bile bu motorlar fiyat aşırı uçuk olacaktır, dolayısı ile 2. el Cbf ybr kovalayacak çoğunluk.
 
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
71
Euro 4 münasebeti ile cbf 150 olmayacak önümüzde ki senelerde. Yani ben öyle biliyorum. Gelse bile bu motorlar fiyat aşırı uçuk olacaktır, dolayısı ile 2. el Cbf ybr kovalayacak çoğunluk.

Hocam CBF yi bilmiyorum ama YBR yerine YS125 E4 uyumlu olarak devam ediyor.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Önümüzdeki yıl CBF150, CBR250 ve CBR600RR ülkemize gelmeyecek. Zaten 600RR üretimi kalkacak haberi vardı. CBF150 de kalkıyor. Hali hazırda olan CBR300'ü de Euro4'e uydurdular fakat ülkemize gelmeyecek bildiğim kadarıyla
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Aslında Cbr 300 ün o kadar pahalı olacağını düşünmüyorum bence getirsinler bi görelim.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Hiç gerek yok. İnşallah benellide ki yeni modeller gelir de piyasa rahatlar..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Getirir tabi 125 cc olanına 20000 der, ötekine de 30000'i yapıştırır. Siz paraları hazırlayın.

Bu arada 250 cc Benelli yerine aynı paraya 125 cc Japon alana da enayi denir. Bu artık tercih meselesi olmaktan çıkar, bile bile kazıklanmak olur. Siz Benelli yerine Japon almak için can atın hala. Yakında Japon firmaları aynı bankalar gibi "Dünyada en büyük kârları Türkiye satışlarında yapıyoruz" şeklinde açıklama yapacaklar.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Getirir tabi 125 cc olanına 20000 der, ötekine de 30000'i yapıştırır. Siz paraları hazırlayın.

Bu arada 250 cc Benelli yerine aynı paraya 125 cc Japon alana da enayi denir. Bu artık tercih meselesi olmaktan çıkar, bile bile kazıklanmak olur. Siz Benelli yerine Japon almak için can atın hala. Yakında Japon firmaları aynı bankalar gibi "Dünyada en büyük kârları Türkiye satışlarında yapıyoruz" şeklinde açıklama yapacaklar.

Aslında zarar bile ediyordu bazı Japonlar. Son vergilere kadar. Çünkü vergiler çok olduğu için burada daha az kar ederek satıyorlardı. Motorun buraya geliş fiyatı ve vergileri düşünmek lazım. Motorlar pahalı değil Buraya getirenlerde büyük kar elde edemiyor. Ama vergiler yağmur gibi yağıyor üzerimize. Hem getiren mutsuz hem alan.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
@Kanoburda aynen sanki üretimin de bı hata olmusta 300 luk blogu 125 ligin sasiye kondurmuslar .
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyatı olur bir 20 25 bin herhalde son zamlar sonrası
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyatları açıklana kadar çok beğeniriz sonrası malum :cherry:
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Getirir tabi 125 cc olanına 20000 der, ötekine de 30000'i yapıştırır. Siz paraları hazırlayın.

Bu arada 250 cc Benelli yerine aynı paraya 125 cc Japon alana da enayi denir. Bu artık tercih meselesi olmaktan çıkar, bile bile kazıklanmak olur. Siz Benelli yerine Japon almak için can atın hala. Yakında Japon firmaları aynı bankalar gibi "Dünyada en büyük kârları Türkiye satışlarında yapıyoruz" şeklinde açıklama yapacaklar.

Enayi denmez sen istersen benelli alırsın, isteyen gider honda alır başkası gider yamaha alır. Milletin alacağı motorun parasını sen vermiyosun herkes kendi cebinden alıyor ne alıyorsa.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Getirir tabi 125 cc olanına 20000 der, ötekine de 30000'i yapıştırır. Siz paraları hazırlayın.

Bu arada 250 cc Benelli yerine aynı paraya 125 cc Japon alana da enayi denir. Bu artık tercih meselesi olmaktan çıkar, bile bile kazıklanmak olur. Siz Benelli yerine Japon almak için can atın hala. Yakında Japon firmaları aynı bankalar gibi "Dünyada en büyük kârları Türkiye satışlarında yapıyoruz" şeklinde açıklama yapacaklar.

Benelli çin malı değil mi seko ? Ben anlamadım demek istediğini...Yani benellinin ne avantajı var.Varsa kullanan niye az türkiyede ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst