Honda Fury

Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
19
Bu Motoru Gercekten Sürmek Zor Olsa Gerek çünkü Direksiyon Baya Bi Işi Zorlaştırıyor Birde Depo Küçük Yola çıkarken Yanında şişede Benzin Mi Taşıcan
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
ilk hortlatışım heyecanlıyım :)

bu alet Türkiye'ye gelecek mi acaba?
gelmeyecekse ne zaman gelecek?
gelecekse ne zaman gelecek?

ne zaman gelecek bilgisi olan var mı arkadaşlar?

çok güzel yaw:)
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
ilk hortlatışım heyecanlıyım :)

bu alet Türkiye'ye gelecek mi acaba?
gelmeyecekse ne zaman gelecek?
gelecekse ne zaman gelecek?

ne zaman gelecek bilgisi olan var mı arkadaşlar?

çok güzel yaw:)

Yamaha Stryker ve Raider modelleri ile Honda'nın Fury, Stateline ve Interstate modelleri gibi custom chopper görünümlü cruiserlar bu ülkeye hiç girmedi ve ülkedeki cruiser piyasasının darlığı ile fiyatları düşünülürse bundan sonra da girmeyecektir. Ancak Kıbrıs'ta trafikte Yamaha Stryker görmüştüm. Yurtdışından siparişle mi getirilmiş hazırda satılıyor mu bilmiyorum. Bu motosikletler İtalya ve Fransa gibi motosiklet cenneti ülkelerde de satılmadığına göre Amerikan piyasası için üretilmiş ve Euro-4 emisyon kısıtlamalarına uygun olmasa gerek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst