- Katılım
- 22 Ağu 2017
- Mesajlar
- 125
Arkadaşlar beğenmediğiniz , sevmediğiniz adamların konusuna neden yorum yapmak zorunda hissediyorsunuz.
Aynen katılıyorum arkadasım.Bizler sevmediğimiz insanı görünce yüzüne dahi bakmayız yolda ama burası çok farklı.Hep bir gergin ortam.
Ayrıca Nebi Irmak videolarını da Jemand videolarını da izlerim boş zamanlarımda