MT-07 Kaza Sonrasi Mahkeme Sonucu Nebi IRMAK

Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
125
Arkadaşlar beğenmediğiniz , sevmediğiniz adamların konusuna neden yorum yapmak zorunda hissediyorsunuz.

Aynen katılıyorum arkadasım.Bizler sevmediğimiz insanı görünce yüzüne dahi bakmayız yolda ama burası çok farklı.Hep bir gergin ortam.
Ayrıca Nebi Irmak videolarını da Jemand videolarını da izlerim boş zamanlarımda :)Yaşım da 32.Neyse germeyin kendinizi,sürüşlerinizde kazasız çekimleriniz olsun arkadaslar.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Aynen katılıyorum arkadasım.Bizler sevmediğimiz insanı görünce yüzüne dahi bakmayız yolda ama burası çok farklı.Hep bir gergin ortam.
Ayrıca Nebi Irmak videolarını da Jemand videolarını da izlerim boş zamanlarımda :)Yaşım da 32.Neyse germeyin kendinizi,sürüşlerinizde kazasız çekimleriniz olsun arkadaslar.

Çok Teşekkür ederim videoların amacı eglenmek ve keyifli bir zaman yaratmak ama bazi insanlar açtıgım konuyu bile başka yerlere saptırma peşinde dişarda bir ortama girdigi zaman sinirli bakıslar atip ortamın huzurunu bozan insanlarla aynı tip insanlar bunlar.. Hele yaşi kucuk diye insanları yargılamasi kücük düşürmesi daha ayrı bir mezhep ben kucuk takipçiler ilede karsılaşıp konustum muhabbet ettim yaşi buyuk olan magaza veya işyeri sahiplerinede gittim muhabbet ettim. İşin ilginc yani kendiside video atiyor youtube bunu kıyasliyor işte zeva seviyesi
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Galiba bu kavga youtube kanalı olan bir birinin başarısını çekemeyen ,Youtube sanatçısı'nın kavgası gibi duruyor....


Olur bazan böyle şeyler zamanında gülben ergen , seren serengil, hülya avşar....Gibi
Bu ARTİSTLER kavgaları ile reatinglerini kastı ekrtra tv sovlarını kaptı sonra öpüşüp barıştılar , Burda ki kavgaya da girmemek lazım sonuçta bunlar yutube sanatçısı sonra öpüşüp barışırlar biz kötü oluruz :rendeer::rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Şimdi bu yorumumdan dolayı; baltacı, çamur, egoist, ya da kıskanç olabilirim, mümkünse Çamur tercih ediyorum isimden dolayı.

Ama iticisin...
Cidden çok samimi söylüyorum, gördüğüm en itici vloggerlardansın.
Daha iticileri de var ama sen de az değilsin, gayet başarılı iticisin.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Galiba bu kavga youtube kanalı olan bir birinin başarısını çekemeyen ,Youtube sanatçısı'nın kavgası gibi duruyor....


Olur bazan böyle şeyler zamanında gülben ergen , seren serengil, hülya avşar....Gibi
Bu ARTİSTLER kavgaları ile reatinglerini kastı ekrtra tv sovlarını kaptı sonra öpüşüp barıştılar , Burda ki kavgaya da girmemek lazım sonuçta bunlar yutube sanatçısı sonra öpüşüp barışırlar biz kötü oluruz :rendeer::rendeer:

Benim kanalım da yok bu arada.
Merakım da yok kanal işlerine.
Ama, itici yani en kibar tabir ile.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Galiba bu kavga youtube kanalı olan bir birinin başarısını çekemeyen ,Youtube sanatçısı'nın kavgası gibi duruyor....


Olur bazan böyle şeyler zamanında gülben ergen , seren serengil, hülya avşar....Gibi
Bu ARTİSTLER kavgaları ile reatinglerini kastı ekrtra tv sovlarını kaptı sonra öpüşüp barıştılar , Burda ki kavgaya da girmemek lazım sonuçta bunlar yutube sanatçısı sonra öpüşüp barışırlar biz kötü oluruz :rendeer::rendeer:

ben youtuber değilim ve vlog yapmıyorum. takipçi ve hit kaygısı olmadan keyfi içerikler paylaşıyorum zaman zaman o kadar. önce bu konuda bir anlaşalım.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Benim kanalım da yok bu arada.
Merakım da yok kanal işlerine.
Ama, itici yani en kibar tabir ile.

https://www.youtube.com/watch?v=oEnlgA9vexM


İtlik mesali bir iş ne yapalım küfür yiyince zopa yiyice rahat ediyorum :) :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

ben youtuber değilim ve vlog yapmıyorum. takipçi ve hit kaygısı olmadan keyfi içerikler paylaşıyorum zaman zaman o kadar. önce bu konuda bir anlaşalım.

Bro bu işlerden çok anlamam ,ama sen öyle diyorsan öyle olsun :) :) Sen bilirisin deyince kavga çıkmazmış :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst