- Katılım
- 5 Tem 2015
- Mesajlar
- 3,027
Evlenirim ama gitar ya da bateri çalabilmesi tercihimdir. Yuva kurmaktan çok grup kurmak istiyorum...
Evlenirim ama gitar ya da bateri çalabilmesi tercihimdir. Yuva kurmaktan çok grup kurmak istiyorum...
Bende 1 kişi daha bulayım grup yapalım ok?
dişi arkadaş dediğinde zaten senin bakış açın belli oluyor genc , o birlikteliğin hiç şansı yok. değiştir o düşünce tarzını kadın bir değerdir bir yoldaştır, kullanılıp bırakılacak bir nesne değildir. öyle düşündüğünü anladıkları için vır vır ediyor olmasınlarÖzel bir dişi arkadaş edindiğimde dırdırına en fazla 2 ay dayanabiliyorum. evlenmem için Kafama taşla vurup bayıltmaları lazım![]()
Hiç mi hiç düşünmüyorum.
Bence evlilik yaşam kalitesini artırmalıdır.Çevremde evlenen kim varsa yaşam kalitesi düşüyor.
Birde şu riskli. ya evleneceğin kişiyi tam anlamıyla evlendikten sonra tanımaya başlarsan ve pişman olursan?
Hiç bulaşmamak en iyisi.
Düğündü,akrabaydı,çeyizdi,evdi,yemekti düşüncesi bile kabus.
Bana göre evlilik birine bir ömür mutluluk değil ortak yaşam ve hayat yolu arkadaşlığı sözü vermektir.
Benim ortak yaşam anlayışımı birinin kabul edeceğini zaten düşünmüyorum daMisal
Düğün dernek akraba ziyaretleri vb olmamalı.Birkaç saat diye tonla borca girmenin hiç bir açıklaması olamaz.
Salon,mutfak,çatal-bıçak,yatak odası,tül,perde,yemek kısacası takım kelimesi altında toplanmış bir disiplin olmamalı.Eşya dediğin,işlevsel,konforlu,kullanmakta çekinmeyeceğin türden olmalı.Biraz sanatsal ve görsellik fena olmaz.
Daha öncede demiştim hatırlarsanız.
Misafir odası olacağına mangal köşesi olsun.
Düşünün aile ile yemek içmekten daha güzel bir şey varmı?
Hobi odası olsun.Atölye olsun.
Dantel takımları,dev ekran tv yerine canlı çiçekler,ferah iç açıcı tablolar,evi paylaşabileceğin hayvanlar olsun.
Kural minimalize edilmiş bir yaşam.
Katlar,artan oda sayısı yerine müthiş bir bahçe olabilir.
Yeni gelinlerin şeker fabrikası gibi rengarenk mutfaklarından hiç haz etmemişimdir.
Mutfak dediğin kirletmeye korkmayacağın süs odası değil,manyak gibi yemek yapılan,yemek yenilen yer olmalı.Kaynana ne dicek derdi olmamalı.
Benim yaşam hayallerim böyle.Yalnızda yaşlansam böyle hayal ediyorum.Şimdi fedakarlık gerekir diyenler olabilir.Bu hayaller ve disiplinsiz yaşama isteğimden vazgeçersemde ben ömür boyu mutsuz olurum.Bu sebeple,yalnız yol almaktan korkmamak lazım.Bu sebeple yalnız yaşlanacağımı çok iyi biliyorum.
Senin gibi birini bulursam direk evlenirim
evlenmek evlilik kolaydır bir teklife bakar gerisini zaten aileler hallediyor ev, evin mobilyalarını beyaz eşyaları, düğünü nişanı size sadece provolara gidip bir iki dans edip bir şeylerin rengini modelini tercih etmek düşüyor.. kısaca evlilik en kolay kısmı .. Evlenmekde bir şey yok bir halaya bakıyor..
doğru insanı bulursan çok mutlu olursun yanlış insana denk gelirsen çok mutsuz olursun denklemde ortası yok..
zor olan bekar kalmaktır.. Ben zoru severim o ayrı.. :bounce:
Geçen bir hastaya denk geldim.Çok yaşlı inşaatta çalışmak için kontrollerimin yapılması gerekiyormuş dedi.Çok borcum var 60 bin tl dedi.Nasıl oldu dedim.Çoluk çocuğu evlendirdim onların borçları dedi.O borçlar olmasa 500 tl benim neyime yetmesin dedi.Maaş krediye gidiyor çalışmazsam aç kalırız dedi.
Üzüldüm.Evlilik aileleri zor duruma sokmamalı.Birini bu derece zorluğa düşürmektense hiç evlenmem daha iyidir.
Geçen bir hastaya denk geldim.Çok yaşlı inşaatta çalışmak için kontrollerimin yapılması gerekiyormuş dedi.Çok borcum var 60 bin tl dedi.Nasıl oldu dedim.Çoluk çocuğu evlendirdim onların borçları dedi.O borçlar olmasa 500 tl benim neyime yetmesin dedi.Maaş krediye gidiyor çalışmazsam aç kalırız dedi.
Üzüldüm.Evlilik aileleri zor duruma sokmamalı.Birini bu derece zorluğa düşürmektense hiç evlenmem daha iyidir.
doğum günü gibi olsa, herkes eve doluşup yarımı çeyreği takıp gitse olmaz mı sanki
şu anda tv'lerde dönen iğrenç diziler de evlilikleri etkiliyor biliyor musunuz?
zengin, yakışıklı, genç erkek jön,
alımlı, güzel, seksi kız.
bu iğrenç dizilerde olaylar sürekli bu minvalde dönüp duruyor.
çocuklar haliyle hayatı bu diziler gibi sanıyor. fakat gerçek hayat ile alakası olmayan, yapay bir dünya.
eskiden perihan abla vardı, süper baba vardı, ne bileyim bi ekmek teknesi falan vardı. şimdi hepsi yok oldu, varsa yoksa lüks hayat, kaslı erkek, seksi kız. midem bulanıyor.
daha da garibi, hükümet, reis bu dizilere kesinlikle müdahale etmiyor. hayreti mucip.
noluyo lan!
Geçen bir hastaya denk geldim.Çok yaşlı inşaatta çalışmak için kontrollerimin yapılması gerekiyormuş dedi.Çok borcum var 60 bin tl dedi.Nasıl oldu dedim.Çoluk çocuğu evlendirdim onların borçları dedi.O borçlar olmasa 500 tl benim neyime yetmesin dedi.Maaş krediye gidiyor çalışmazsam aç kalırız dedi.
Üzüldüm.Evlilik aileleri zor duruma sokmamalı.Birini bu derece zorluğa düşürmektense hiç evlenmem daha iyidir.
Yeni dönem dizi ve filmler, önemli spor aktiviteleri v.s. bunların hepsi halkı uyutan, gündemdeki önemli olayların yüzeysel geçmesini sağlayan gölgelemeler. Reis bunlara neden engel olsun? Çoğu destekçisi zaten bu tür programların bağımlısı.. Bunlar sayesinde... neyse, anladınız siz.
yemin ederim 1743448 bölüm kaslı erkek, seksi kız etrafında dönüyor. başka da bi numara yok. aslında bi sevişseler herkes rahatlayacak ama bu sefer de dizi bitecek diye kaslı erkek ile seksi kızı seviştirmiyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
:queen: 10 karakter :thumleft: