Evlilik Hakkında Konuşalım..

Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Evlenirim ama gitar ya da bateri çalabilmesi tercihimdir. Yuva kurmaktan çok grup kurmak istiyorum...
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Yalnız yaşlanmakta bir tercih öyle düşünün arkadaşlar.
Ben kendimi çok iyi tanıyorum,prensiplerimi,anlaşabileceğim insan profilide az çok belli.
Tabiki karşıma iyi insanlar çıktı ama bir evlilik kararı verebileceğim kadar bir eş aday adayı olmadı henüz.

Şimdi yaşlanınca garanti olur,yalnız kalırım torun torbada gerek diyip şu düşüncelerime yakın gelen herhangi birini nasıl yakayım :)

Olacağı varsa olur kader var tabiki ve biliyorumki kader gayrete aşıktır çabalamakta gerek ama benim geleceğim için gayretim çabam başka birinin geleceğine kurallar koymamalı.Çocuklarında soyu devam ettirmek,biyolojik yaş dolucak korkusu,yaşlılık garantisi olarak yapılmasına karşıyım.

Dünya bir ateş Kötülük,yalanlar,savaşlar,açlık,geçim sıkıntısı...Çocuğa yoldaşlık edebilirsen o çocuk pişer ve insan olur.Diğer türlü yanıp gider.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Özel bir dişi arkadaş edindiğimde dırdırına en fazla 2 ay dayanabiliyorum. evlenmem için Kafama taşla vurup bayıltmaları lazım :)
 
Katılım
15 Eyl 2017
Mesajlar
286
hepimiz kendi mantalitemize göre şekillendirdiğimiz kaderimizi yaşayacağız. erkekler için kadınlar hayatın lezzetlerinden biridir, eşler arasında dengi dengine birliktelik bu işin başı , arkadaşlıklarda da aynı şey geçerli değil mi .
en büyük problem kendi için yaşayanlar bunlara narsist denildiğini ve psikolojik bir rahatsızlık olup tedavi gerektirdiğini biliyorsunuzdur.
kadın olsun erkek olsun mıknatısın kutupları gibidir bir birlerini çekerler , karşı koymaya gerek yok, akıl veya mantık evliliği yapanlar zaten boşanmıyorlar.
benim evlenmeden önce babamdan aldığım ders : eşinin karnını ve ruhunu doyuracaksın, eşinin evde huzurunu sağlayacaksın , eşinin sırtını yerden kaldırmayacaksın. bu evlilik mezara kadar olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

Özel bir dişi arkadaş edindiğimde dırdırına en fazla 2 ay dayanabiliyorum. evlenmem için Kafama taşla vurup bayıltmaları lazım :)
dişi arkadaş dediğinde zaten senin bakış açın belli oluyor genc , o birlikteliğin hiç şansı yok. değiştir o düşünce tarzını kadın bir değerdir bir yoldaştır, kullanılıp bırakılacak bir nesne değildir. öyle düşündüğünü anladıkları için vır vır ediyor olmasınlar
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
92
Hiç mi hiç düşünmüyorum.

Bence evlilik yaşam kalitesini artırmalıdır.Çevremde evlenen kim varsa yaşam kalitesi düşüyor.

Birde şu riskli. ya evleneceğin kişiyi tam anlamıyla evlendikten sonra tanımaya başlarsan ve pişman olursan?
Hiç bulaşmamak en iyisi.
Düğündü,akrabaydı,çeyizdi,evdi,yemekti düşüncesi bile kabus.

Bana göre evlilik birine bir ömür mutluluk değil ortak yaşam ve hayat yolu arkadaşlığı sözü vermektir.
Benim ortak yaşam anlayışımı birinin kabul edeceğini zaten düşünmüyorum da:)Misal

Düğün dernek akraba ziyaretleri vb olmamalı.Birkaç saat diye tonla borca girmenin hiç bir açıklaması olamaz.

Salon,mutfak,çatal-bıçak,yatak odası,tül,perde,yemek kısacası takım kelimesi altında toplanmış bir disiplin olmamalı.Eşya dediğin,işlevsel,konforlu,kullanmakta çekinmeyeceğin türden olmalı.Biraz sanatsal ve görsellik fena olmaz.

Daha öncede demiştim hatırlarsanız.
Misafir odası olacağına mangal köşesi olsun.
Düşünün aile ile yemek içmekten daha güzel bir şey varmı?
Hobi odası olsun.Atölye olsun.
Dantel takımları,dev ekran tv yerine canlı çiçekler,ferah iç açıcı tablolar,evi paylaşabileceğin hayvanlar olsun.
Kural minimalize edilmiş bir yaşam.
Katlar,artan oda sayısı yerine müthiş bir bahçe olabilir.
Yeni gelinlerin şeker fabrikası gibi rengarenk mutfaklarından hiç haz etmemişimdir.
Mutfak dediğin kirletmeye korkmayacağın süs odası değil,manyak gibi yemek yapılan,yemek yenilen yer olmalı.Kaynana ne dicek derdi olmamalı.

Benim yaşam hayallerim böyle.Yalnızda yaşlansam böyle hayal ediyorum.Şimdi fedakarlık gerekir diyenler olabilir.Bu hayaller ve disiplinsiz yaşama isteğimden vazgeçersemde ben ömür boyu mutsuz olurum.Bu sebeple,yalnız yol almaktan korkmamak lazım.Bu sebeple yalnız yaşlanacağımı çok iyi biliyorum.

Senin gibi birini bulursam direk evlenirim
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
evlenmek evlilik kolaydır bir teklife bakar gerisini zaten aileler hallediyor ev, evin mobilyalarını beyaz eşyaları, düğünü nişanı size sadece provolara gidip bir iki dans edip bir şeylerin rengini modelini tercih etmek düşüyor.. kısaca evlilik en kolay kısmı .. Evlenmekde bir şey yok bir halaya bakıyor..

doğru insanı bulursan çok mutlu olursun yanlış insana denk gelirsen çok mutsuz olursun denklemde ortası yok..

zor olan bekar kalmaktır.. Ben zoru severim o ayrı.. :bounce:
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
evlenmek evlilik kolaydır bir teklife bakar gerisini zaten aileler hallediyor ev, evin mobilyalarını beyaz eşyaları, düğünü nişanı size sadece provolara gidip bir iki dans edip bir şeylerin rengini modelini tercih etmek düşüyor.. kısaca evlilik en kolay kısmı .. Evlenmekde bir şey yok bir halaya bakıyor..

doğru insanı bulursan çok mutlu olursun yanlış insana denk gelirsen çok mutsuz olursun denklemde ortası yok..

zor olan bekar kalmaktır.. Ben zoru severim o ayrı.. :bounce:


Geçen bir hastaya denk geldim.Çok yaşlı inşaatta çalışmak için kontrollerimin yapılması gerekiyormuş dedi.Çok borcum var 60 bin tl dedi.Nasıl oldu dedim.Çoluk çocuğu evlendirdim onların borçları dedi.O borçlar olmasa 500 tl benim neyime yetmesin dedi.Maaş krediye gidiyor çalışmazsam aç kalırız dedi.
Üzüldüm.Evlilik aileleri zor duruma sokmamalı.Birini bu derece zorluğa düşürmektense hiç evlenmem daha iyidir.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Geçen bir hastaya denk geldim.Çok yaşlı inşaatta çalışmak için kontrollerimin yapılması gerekiyormuş dedi.Çok borcum var 60 bin tl dedi.Nasıl oldu dedim.Çoluk çocuğu evlendirdim onların borçları dedi.O borçlar olmasa 500 tl benim neyime yetmesin dedi.Maaş krediye gidiyor çalışmazsam aç kalırız dedi.
Üzüldüm.Evlilik aileleri zor duruma sokmamalı.Birini bu derece zorluğa düşürmektense hiç evlenmem daha iyidir.

Olur mu hacı 70 binlik düğün yapıp gecekonduda yaşamak işin keyfi
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
doğum günü gibi olsa, herkes eve doluşup yarımı çeyreği takıp gitse olmaz mı sanki
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Geçen bir hastaya denk geldim.Çok yaşlı inşaatta çalışmak için kontrollerimin yapılması gerekiyormuş dedi.Çok borcum var 60 bin tl dedi.Nasıl oldu dedim.Çoluk çocuğu evlendirdim onların borçları dedi.O borçlar olmasa 500 tl benim neyime yetmesin dedi.Maaş krediye gidiyor çalışmazsam aç kalırız dedi.
Üzüldüm.Evlilik aileleri zor duruma sokmamalı.Birini bu derece zorluğa düşürmektense hiç evlenmem daha iyidir.

sen istemesende aileler yapıyor hatta iç güveysi gibi yaşıyan bir sürü insan var.. bir arkadaşımın hanımının babası 3-4 yıl evlerinin kirasını ve faturalarını ödemişdi..

bir arkadaşımda iç güveysi gitmişdi hanımı bizle yani bütün eski arkdaşlarıyle görmüşmesini istemiyormuş hepimizle sohbeti kesmişdi sadece hanımının arkdaşları ve eşleriyle gezip tozuyordu.. çok ilgincime gitmişdi .. hatta tatile bile koyun sürüsü gibi hep beraber gidiyorlarmış eşler çocuklar falan.. bir defa görüşdüm senlik şeyler değil dedim sürü psikolojisi sen yalnız kurt takılırdın hayırdır hanımını alıp gitsene beraber tatile dedim çok mutsuzum demişdi ama sanırım çaresizlik işte kızın maddi durumu iyi olunca..
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
şu anda tv'lerde dönen iğrenç diziler de evlilikleri etkiliyor biliyor musunuz?

zengin, yakışıklı, genç erkek jön,
alımlı, güzel, seksi kız.

bu iğrenç dizilerde olaylar sürekli bu minvalde dönüp duruyor.

çocuklar haliyle hayatı bu diziler gibi sanıyor. fakat gerçek hayat ile alakası olmayan, yapay bir dünya.

eskiden perihan abla vardı, süper baba vardı, ne bileyim bi ekmek teknesi falan vardı. şimdi hepsi yok oldu, varsa yoksa lüks hayat, kaslı erkek, seksi kız. midem bulanıyor.

daha da garibi, hükümet, reis bu dizilere kesinlikle müdahale etmiyor. hayreti mucip.

Yeni dönem dizi ve filmler, önemli spor aktiviteleri v.s. bunların hepsi halkı uyutan, gündemdeki önemli olayların yüzeysel geçmesini sağlayan gölgelemeler. Reis bunlara neden engel olsun? Çoğu destekçisi zaten bu tür programların bağımlısı.. Bunlar sayesinde... neyse, anladınız siz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------


:queen: 10 karakter :thumleft:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
eskiden yokluk varmış ama insanlar ellerindekinin değerini bilirmiş birbirlerine sımsıkı bağlıymışlar az aşım kaygısız başım hesabı çokda mutlularmış.. o yüzden eskiden ailelerin temeli çimento gibiymiş sapasağlam..

şimdi tüketim çağındayız her şeyi istiyoruz ve elimizdeki hiç birşeyin değerini bilmiyoruz tükettikçe tüketiyoruz bol keseden.. insanların herşeyi var ama mutsuzlar.. Hep içlerinde bir boşluk var.

O yüzden bu kadar çok boşanmalarda artış var.. Evlendim mi bir şeyler çözülür kurtulurum diye evlenen çok insan var ama hiç bir şey çözülmediğini görünce hatta dahada betere sardığını görünce boşanıyorlar.. Üzücü şeyler..
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Geçen bir hastaya denk geldim.Çok yaşlı inşaatta çalışmak için kontrollerimin yapılması gerekiyormuş dedi.Çok borcum var 60 bin tl dedi.Nasıl oldu dedim.Çoluk çocuğu evlendirdim onların borçları dedi.O borçlar olmasa 500 tl benim neyime yetmesin dedi.Maaş krediye gidiyor çalışmazsam aç kalırız dedi.
Üzüldüm.Evlilik aileleri zor duruma sokmamalı.Birini bu derece zorluğa düşürmektense hiç evlenmem daha iyidir.

Maalesef zamanımızda evliliği çok zorlaştırdılar, bunda en büyük etken de yine maalesef gelin adayı ve gekin adayının ailesi/arkadaşları. Gelin adayı saf ve temiz duygular ile eşi olacak erkeği sıkıntıya ve borca sokmamak için sade bir nikah istese ve tamamıyla damat öpmeye yönelik düğün ve nişan sektörünün masraflarının saçma olduğunu bilse de ailesi ve arkadaşları tarafından mahalle baskısına maruz kalacak ve yine damatı borca sokacaktır.

Gelinlik giymeden kuaföre gidip saçınızı yaptırsanız atıyorum 250 TL ise, gelinlik ile gidince 5000 TL oluyor. Sebep belli damatı sömürelim.

Aynı şekilde bir çok gereksiz ve israf olan masraf var, asla kullanılmayacak olan eşyalar alınıyor. Damada ve geline zerre faydası olmayan harcamalar yapılıyor. Sırf adet diye, sırf elalem ne der diye.

Evliliği zorlaştırmayın.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yeni dönem dizi ve filmler, önemli spor aktiviteleri v.s. bunların hepsi halkı uyutan, gündemdeki önemli olayların yüzeysel geçmesini sağlayan gölgelemeler. Reis bunlara neden engel olsun? Çoğu destekçisi zaten bu tür programların bağımlısı.. Bunlar sayesinde... neyse, anladınız siz.

yemin ederim 1743448 bölüm kaslı erkek, seksi kız etrafında dönüyor. başka da bi numara yok. aslında bi sevişseler herkes rahatlayacak ama bu sefer de dizi bitecek diye kaslı erkek ile seksi kızı seviştirmiyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------



:queen: 10 karakter :thumleft:

yemin ederim 1743448 bölüm kaslı erkek, seksi kız etrafında dönüyor. başka da bi numara yok. aslında bi sevişseler herkes rahatlayacak ama bu sefer de dizi bitecek diye kaslı erkek ile seksi kızı seviştirmiyorlar.



ha bu arada forumda inceden bi yürüme sezdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst