- Katılım
- 24 Ara 2003
- Mesajlar
- 1,447
Yaşlı amca kendisi kaşımış. Çocukları düğün yapacak durumda değilse neden evlendirmiş? İnsan kendi düğününü yapacak durumda değilse evlenmemeli. Bu arada evliliğin en büyük düşmanı kadın dırdırı. Ivır zıvır saçmalıkları neden dert eder zır zır konuşur dururlar bilen varsa söylesin. Biri ikisi değil hepsi böyleGeçen bir hastaya denk geldim.Çok yaşlı inşaatta çalışmak için kontrollerimin yapılması gerekiyormuş dedi.Çok borcum var 60 bin tl dedi.Nasıl oldu dedim.Çoluk çocuğu evlendirdim onların borçları dedi.O borçlar olmasa 500 tl benim neyime yetmesin dedi.Maaş krediye gidiyor çalışmazsam aç kalırız dedi.
Üzüldüm.Evlilik aileleri zor duruma sokmamalı.Birini bu derece zorluğa düşürmektense hiç evlenmem daha iyidir.