- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selamlar
Ara ara youtubeda denk geliyor, ve her izleyişimde sinirlerim bozuluyor. Motosiklette yapılmaması gereken ne varsa bu adam hepsini itinayla yapıyor ve izleyici kitlesi çoğunlukla 18 yaş altı kişiler. Sürekli ayna kapalı gezmeler, eksik ekipman, sürekli tapa gaz, tek teker, ön tekere kaldırma, saçma sapan lastik yakmalar, gişelerden kaçak geçmeler vb her türlü kuralın-adabın ihlali...
Adamın adı oğuzhan muslu. 20-25 yaş arası olduğunu düşündüğüm, cbr250 kullanan, tam manasıyla apaçi, kural tanımaz bir adam. Trafikte kendi canını da büyük tehlikelere sokuyor, milleti de... Ayrıca yorumlarda gördüğüm kadarıyla kendinden genç arkadaşların fazlaca özendiği bir kişi; lakin çok kötü bir örnek.
Motosikletçilere karşı bu denli önyargının olduğu memleketimizde motosikletçilere antipatisi olup bu arkadaşı izleyen bir kişinin kendini haklı hissetmesi kadar normal bir şey yok. Ayrıca geleceğin motosikletçilerinin de bunun gibi apaçi olması ve kendi hayatlarına istemeden kast etmeleri çok normal.
Egoistliğini ve "herkese inat ben bildiğimi okurum, en iyiyim" havalarını bir kenara koydum; ne kadar yetenekli olsa bile (bunu belli seviyelerde inkar etmiyorum), bu adamın videolarının yayınlanmasını toplum sağlığı açısından doğru bulmuyorum.
Bu doğrultuda ne yapılabilir, bu adama nasıl engel olunabilir bilmiyorum ve sizin görüşlerinizi merak ediyorum.
Selametle...
Ara ara youtubeda denk geliyor, ve her izleyişimde sinirlerim bozuluyor. Motosiklette yapılmaması gereken ne varsa bu adam hepsini itinayla yapıyor ve izleyici kitlesi çoğunlukla 18 yaş altı kişiler. Sürekli ayna kapalı gezmeler, eksik ekipman, sürekli tapa gaz, tek teker, ön tekere kaldırma, saçma sapan lastik yakmalar, gişelerden kaçak geçmeler vb her türlü kuralın-adabın ihlali...
Adamın adı oğuzhan muslu. 20-25 yaş arası olduğunu düşündüğüm, cbr250 kullanan, tam manasıyla apaçi, kural tanımaz bir adam. Trafikte kendi canını da büyük tehlikelere sokuyor, milleti de... Ayrıca yorumlarda gördüğüm kadarıyla kendinden genç arkadaşların fazlaca özendiği bir kişi; lakin çok kötü bir örnek.
Motosikletçilere karşı bu denli önyargının olduğu memleketimizde motosikletçilere antipatisi olup bu arkadaşı izleyen bir kişinin kendini haklı hissetmesi kadar normal bir şey yok. Ayrıca geleceğin motosikletçilerinin de bunun gibi apaçi olması ve kendi hayatlarına istemeden kast etmeleri çok normal.
Egoistliğini ve "herkese inat ben bildiğimi okurum, en iyiyim" havalarını bir kenara koydum; ne kadar yetenekli olsa bile (bunu belli seviyelerde inkar etmiyorum), bu adamın videolarının yayınlanmasını toplum sağlığı açısından doğru bulmuyorum.
Bu doğrultuda ne yapılabilir, bu adama nasıl engel olunabilir bilmiyorum ve sizin görüşlerinizi merak ediyorum.
Selametle...