- Katılım
- 5 Tem 2015
- Mesajlar
- 3,027
Benim arabanın sıfırı şuan cam tavan ve metalik renk vs hariç 138.700,00 TL =) akıllara zarar. Aslında bu arabalara bu parayı vermek çılgınlık ama 13500 tl tlik r25 lerinde 23.500 tl olduğuna bakınca bu kadar özellikli arabaya verilen paraya acımıyor insan. malesef vergi ülkesinde yaşadığımız için alcantara koltuğa oturmak için önce yağsız kazığa oturuyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
Bence bizim insanımızda da suç var. Almasınlar DSG araba.. adamlar başka ülkede 10 yıl bizde 2 yıl garanti veriyor biz paşa paşa alıyoruz. Bende çok direndim almayayım dedim ama baktım ki her ay arabalara zam geliyor yatırım olsun diye gittim aldım, altın dolar euro hikaye araba alın =) Accord güzel araba ama ben ufak araba seviyorum, bu bile bana büyük geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
Ben otomatik corsa ve 206 da çok fazla kafa attım =) hele bi su içmeyi dene bak ne oluyor =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
Civicler bildiğin direkten yamuluyor =) hemde galerideki sıfır km araçlarda bile tespit edildi =)
yeni civicte varmış bu durum arka direklerden yamuluyormuş