Hocam tam aksine kis sezonunda yaza gore nispeten daha uygun oluyor fiyatlar. Satislarin ölü olmasinin tek sebebi sifiri 10 lira olan motorun 2.elinin 9-9.5 olmasi

bu durumda herkes sifira yoneliyor dogal olarak. Ben cok gordum 2.el motorlarin sifirindan daha fazla fiyata ilana verildigine.
Motorun sifir fiyati ve motorun durumuna gore(kaza,km vs) makul bir ilan verenin fazla bekleyecegini sanmiyorum. Bu zamana kadar pek cok arac sattim. Rekorum ilana koyduktan 15dk sonra satmam oldu bunun disinda 2 gunu gecmemistir satislarim. Yani degeri jeyse ona gore koysunlar firsatcilik yapmasinlar 2017 gumruk zammi oluyor 2016 ve oncesi motorlarin 2.elleride zamlaniyor

boyle olunca NAH satarlar o motorlari alanlarinda aklina sasayim.
Amma dolmusum ya icimi doktum rahatladim eyv guzel konu tutar bu