Koruma takozu grenajimi kirdi. Satarken ne diyeceğim??

Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Açıklama yazmana gerek yok, orda yazan metin önemli değil. Ciddi alıcı çıkarsa durumu izah edersin olur biter. Yalnız şu sıra piyasa çok kötü ne arayan var ne soran. Kış da geliyor ölü sezona girdik. Motorun marka modeli kmsi nedir kaça ilan çıkmayı düşünüyorsun bunlar daha önemli.
 
Katılım
23 Mar 2017
Mesajlar
186
Sonuç itibari ile düşüp kaza yapmışsın. Kaza sonucu parça değiştirmişssin.

Öyle mi desem böyle mi desem gibi bir durum yok. Kendini dürüst bir birey olarak görüyorsan, efendi gibi söylersin.
Haa dürüst değilim dersen de dosta gidecek motor diye koyarsın ....
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Açıklama yazmana gerek yok, orda yazan metin önemli değil. Ciddi alıcı çıkarsa durumu izah edersin olur biter. Yalnız şu sıra piyasa çok kötü ne arayan var ne soran. Kış da geliyor ölü sezona girdik. Motorun marka modeli kmsi nedir kaça ilan çıkmayı düşünüyorsun bunlar daha önemli.

Hocam tam aksine kis sezonunda yaza gore nispeten daha uygun oluyor fiyatlar. Satislarin ölü olmasinin tek sebebi sifiri 10 lira olan motorun 2.elinin 9-9.5 olmasi :) bu durumda herkes sifira yoneliyor dogal olarak. Ben cok gordum 2.el motorlarin sifirindan daha fazla fiyata ilana verildigine.

Motorun sifir fiyati ve motorun durumuna gore(kaza,km vs) makul bir ilan verenin fazla bekleyecegini sanmiyorum. Bu zamana kadar pek cok arac sattim. Rekorum ilana koyduktan 15dk sonra satmam oldu bunun disinda 2 gunu gecmemistir satislarim. Yani degeri jeyse ona gore koysunlar firsatcilik yapmasinlar 2017 gumruk zammi oluyor 2016 ve oncesi motorlarin 2.elleride zamlaniyor :) boyle olunca NAH satarlar o motorlari alanlarinda aklina sasayim.

Amma dolmusum ya icimi doktum rahatladim eyv guzel konu tutar bu
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Hocam tam aksine kis sezonunda yaza gore nispeten daha uygun oluyor fiyatlar. Satislarin ölü olmasinin tek sebebi sifiri 10 lira olan motorun 2.elinin 9-9.5 olmasi :) bu durumda herkes sifira yoneliyor dogal olarak. Ben cok gordum 2.el motorlarin sifirindan daha fazla fiyata ilana verildigine.

Motorun sifir fiyati ve motorun durumuna gore(kaza,km vs) makul bir ilan verenin fazla bekleyecegini sanmiyorum. Bu zamana kadar pek cok arac sattim. Rekorum ilana koyduktan 15dk sonra satmam oldu bunun disinda 2 gunu gecmemistir satislarim. Yani degeri jeyse ona gore koysunlar firsatcilik yapmasinlar 2017 gumruk zammi oluyor 2016 ve oncesi motorlarin 2.elleride zamlaniyor :) boyle olunca NAH satarlar o motorlari alanlarinda aklina sasayim.

Amma dolmusum ya icimi doktum rahatladim eyv guzel konu tutar bu

Bazı motorlar değerinde gidiyor ona bir itirazım yok. Dediğin gibi yüksek fiyat çekenlerin zaten hiç şansı yok. Benim bahsettiğim 2.eli çok da tutulmayan bir motorun değerinin çok çok altında satılmak zorunda olması.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Çok basit, kırılan grenajın fotoğrafını göster.

"abi valla garajda yürüme hızında gidiyordum düşer gibi gibi oldu tutarak bıraktım, çizildi diye yaptırdım. Parça pahalı o yüzden 3.200TL tuttu." Bu tip laflara gerek yok. Kazalarda bile fotoğrafını çekiyoruz alıp gösterirsin.
 
Katılım
21 Tem 2017
Mesajlar
28
Motorum yeni kasa 2016 model cbr. 25binde. Fiyatı 12.500 yapmayı düşünüyorum
 
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
256
madem konuyu buraya tartismaya actin, fikrimi belirteyim.
50km dusuk bir surat degil, 50km ile vespa sasesi kiran arkadasim var, pert oldu motor.
motorun dusup grenajinin kirilmasi kaza midir? evet
motor artik kazali mi? evet
benim icin sorun degil, orjinal parcasiyla degismis baska bi yerinde bisi yoksa kafaya takmam, ama bunu kafaya takacak adam icin o motor artik kazali.
yan yatti camura batti muhabbetine gerek yok.
olani oldugu gibi yazarsin, varsa kazali resmini koyarsin, isine gelen alir, isine gelmeyen almaz.
motorun ne oldugunu bilmiyorum ancak ortalama ikinci el piyasasindan %10 dusurur , sahsi fikrim.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Satıcı isen 3 e 5 e bakmayacaksın ederinin 300 lira civarı altına duseceksin satılacak. Piyasanın durgunluğunu bilmiyorum ama bu sene 5-6 tane motosiklet aldım sattım. Maksimum ilanda kalan motosiklet 10 gün kaldı o da yzf125 idi 13.500 e satmistim galiba.

Satış süresi i etkileyen en büyük faktör fiyattır. Satıcıysan zaten 1 haftada satarsın... Sitedeki şişik fiyatlara bakarak fiyat yazarsan 6 ay da olsa satamazsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst