Kendime 250 lik motosiklet yapmayı düşünüyorum.

Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
26
Öyle beş dakikada olmuyor biraz zaman alacak kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------



Her yerde farklı isim kullanılabilir takılmamak gerekir demi.


Çoğu insanın ağzı var beyni yok sen Düşün taşın ölç biç yap kardeşim akıllı adama benziyorsun
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Atanamamış türkçe öğretmenleri konuyu baltalamış. Motor yapıcam derken blok ne kullanıcaksın? 0 dan şase yapmak yerine bir modelin şasesini alıp oynamak daha basit olur? Somut fikir olarak aklında ne var ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

Bizde de motor iriyse cava, ufaksa mobilet.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
183
Zamlarla birlikte MUSTAFA kafayı KIR'mış.

Ama dene abi. Yaparsan çok mutlu olursun, yapamazsan da bu gidişata elinden geleni yapmış olursun. Teknik bi bilgim yok ama manevi desteğim seninle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst