Ben on seneden fazla ttnet abonesiyim son bir seneye kadar hiç bir sorun yaşamadım son bir senedir kopma sorunu yaşıyorum sorun sadece bende zannediyordum. Bir kaç sefer telefon ettim düzelttik dediler bir şey değişmedi demek ki sorun kendilerinde bir çok şikayet olduğunu göre.
Yeni modem dene.
Ben 8 mbs ile aboneyim,düşük fiyata. Sürekli arayıp sizi "16 yapalım, çok yavaş bu" deyip duruyorlar.
Ben de diyorum ki : Siz daha 8 hızı beceremiyorsunuz, 16'yı nerde be*****eksiniz? Çöpe atacak param yok benim.
Çok sinir oluyorlar.Ama gerçek bu.Boşa para vermeyin, en düşük hızdan alın arkadaşlar.