Merhaba,
2015 model Xcity sahibiyim, Birkac sorum olacakti, yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.
1- Xcity 250'nin filtreleri Xmax ile ayni mi yoksa farkli mi? (ben ayni diye biliyorum)
2- Sakincasi yoksa hesapli site adresi sorsam, nerede daha uygun bulabilirim?
Car manager diye bir uygulama var (ucretli) her benzin aldigimda buraya bilgileri girerim, suan ortalama 4,1 gosteriyor. 32 kez yakit almisim, 4700km'de motorum. (motoru 165km iken aldim.)
tam bir F/P motoru, verdigin paranin hakkini eriyor.
Begenmedigim yonleri:
- Sele alti kucuk, (Buyuk teker nedeni ile az hacim kaldigindan)
- Arka fren biraz zayif,
- Trim (plastik aksam) biraz zayif, daha etli malzemeler ve baglantilar olabilirdi.
- On grenajin altindan ses geliyor kesemedim bir turlu.
- 12V cakmak girisi yok, olaydi iyiydi.
- servisi de tuzlu.