Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sezer aykaç kardeş,maaşallah koç koç.:cat:
DadasOflu kardeş,amiiin.ALLAH herkesin gönlündekini versin.:cat: bana da :wiinkk:
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Öncelikle alan kullanan herkese hayırlı olsun, tekeriniz düz bassın. Size sormak istediğim şey tel jant ile normal jantın arasındaki artılar yada eksiler nedir? Birde renk olarak hangisi daha güzel görünüyor kişisel fikrinizi alabilirmiyim? Alacak olsak sizce bekleyip tel jant ve gri rengini almak mantıklı mı ?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
sezer aykaç kardeş,maaşallah koç koç.:cat:
DadasOflu kardeş,amiiin.ALLAH herkesin gönlündekini versin.:cat: bana da :wiinkk:
Tesekkurler hemşerim. Sizi takip ettigim kadariyla firsat buldukça gezen birisiniz. Tecrubeniz de var. Boylesine ekonomik yakit degerleri sunan 3 lu canta seti yakışan türkiye sartlarina çok uygun bir model size yakısır ve mutlu eder. En kisa sürede sahip olmaniz dileklerimle. Parcaydi servisti ikinci eliydi vs bunlar hiç önemli degil. Sonuç olarak binlerce üretilen orta sınif olmasi sebebiyle tüm dunyada talep goren cc ve sınif bir model bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

Öncelikle alan kullanan herkese hayırlı olsun, tekeriniz düz bassın. Size sormak istediğim şey tel jant ile normal jantın arasındaki artılar yada eksiler nedir? Birde renk olarak hangisi daha güzel görünüyor kişisel fikrinizi alabilirmiyim? Alacak olsak sizce bekleyip tel jant ve gri rengini almak mantıklı mı ?

Tel jantlı modelin gelip gelmeyecegi belirsiz. Farkli renkler gelecektir. Eger astvalt disina pek çıkmam derseniz tel jatn ve 19 inc lastik pek gerek yok. Kaldi ki bu halihazir haliyle toprak yolda gitmem demez. Dedigim gibi çok kaliteli bir ön suspansiyon kullanmışlar. 48 mm ve teleskobik masa var üzerinde. Motosiklete tam alışmadan araziye girmek ve bu kilo ile basedebilmek zaten zor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------



Agustos ayı 2017 italya motosiklet satiş adetleri. Marka ve model bazında.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Öncelikle kıyıpta araziye girmem motosikletle :) Asfalt ağırlıklı kullanırım ama daha iyi gösterir dezavantajı da yoksa tercih edilebilir belki daha güncelde gelebilir...
 
Katılım
3 Ağu 2017
Mesajlar
16
Ben ne çokbilmişlik yapıyorum ne de birilerini küçümsemeye çalışıyorum ne ispanya benim ne de İtalya. Öncelikle seviyeyi koruyalım lütfen tartışmayı kişiselleştirip kompleks yaratmayalım buna gerek yok Ancak şu da bir gerçek ki 200 bin km bir tecrübeye ve gerçek araştırmalara ve bilgilendirmelere dayanan yorumları da falcılık olarak değerlendirirsek işte o zaman yanlış yapmış oluruz. TRK 502 alacak olan arkadaşları da yanlış yönlendirmiş oluruz.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Trk Metalik fume/gri, tel jant harika görünüyor... Avrupa satış listesinde afrk.twin kafada, offf diyorum ; ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Açıkcası bende gri rengini düşünüyorum :) Eğer fiyatta bir uçuş olmazsa alabilirim ama artarsa başka seçeneklere kayarım..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Sizi takip ettigim kadariyla firsat buldukça gezen birisiniz. Tecrubeniz de var. Boylesine ekonomik yakit degerleri sunan 3 lu canta seti yakışan türkiye sartlarina çok uygun bir model size yakısır ve mutlu eder. En kisa sürede sahip olmaniz dileklerimle. Parcaydi servisti ikinci eliydi vs bunlar hiç önemli degil. Sonuç olarak binlerce üretilen orta sınif olmasi sebebiyle tüm dunyada talep goren cc ve sınif bir model bu.
teşekkürler sezer kardeş,evet TR.ye gelmeden takip ettiğim ve gönlümde olan bir motor TRK.umarım sahip olurum.yazdıklarınızın her kelimesine katılıyorum.daha almadan satmayı düşünen,2.eli ne olur diye tasaya düşen kardeşlerime hayret ediyorum.hele bir al,mutlu mesut kullan,eskit,ee olaki değiştireceğin zaman o zamanki şartlara göre değerlendirilir.artık bir malı sıfır aldıktan,kullandıktan sonra kar etmek yada paranın değerini koruması diye birşey yok.o çoook eskidendi.avrupa'da 180.000-200.000 km.de motorlara biniyorlar.bakmayın biz 30.000-40.000 km.ye gelmiş motorlara bitmiş gözüyle bakıyoruz.artık zenginlikten midir,şımarıklıktan mıdır,maymun iştahlılıktan mıdır bilemem.bunu ben söylüyorum ama geçmişte bende aynı şeyi yaptım,sonra birkaç yıl sonra kendime geldim ben ne yapıyorum dedim.al-sat,al-sat derken sıfır bir motor parası kaybım olmuş,sonuç,yine 1 motorum elde var.
servis-garanti olayı hiçbir zaman zaten beni bağlamadı.yıllardır motorlarımı yaptırdığım,güvendiğim ustam varken,bisiiklet / mobilet tamirciliğinden devşirme anahtar tutmasını bilmeyen ve kendini usta sananlara böyle teknolojik motoruda götürüp teslim etmem.yedek parça konusuna gelince ben 3,5 yıl ADANA'da YAMAHA bayisinde çalışmış biriyim.sarf malzemeleri hariç diğer bütün parçaları bulundurmazdık,lazım olduğunda,sipariş verir,İSTANBULL merkezin elinde varsa,3-5 gün,1 hafta veya merkezde de yoksa JAPONYA'dan 1 ayda getirtirdik.ee ben MARKA motorlarda bekledikten sonra bu markada da beklerim.ben böyle düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Bu motosiklete mok atan kişiler gercekten neyin ne oldugunu bilmeyen kişilerdir. Benelli firmasinin çinin en buyük motosiklet fabrikası ile ortak olması ve motosikletin orada üretilmesinden dolayı önyargı ile yaklaşmakta. Oysa bu bir avantaj. Motosiklet italyada üretilse yedek parçalari ateş pahası olur. Motosikletin satın alma maliyeti de iki katına çıkar. Bugün dünyaca ünlü markalar da üŕünlerini çinde ürettiriyor. Örnegin apple gibi tartışmasız en iyi bir firma çinde üretim yapıyor. Volvo gibi bir aracı çinliler satın aldı.

Plakam olmadıgından bugün biraz mahallede sürüş yaptım o iri ve agır gövdesine ragmen inanilmaz dengeli bir motosiklet. Her devirde tork var. Ön süspansiyon kesinlikle ne yamahada ne hondada varçok kaliteli bir ön amatisör kullanmışlar. Frenler brenbo önde cıft disk ve çift piston kullanilmıs bunlar hepsi maliyettir. Amatisörlerin teki 1000 liranin üzerinde bir fiyatta. Bir motosiklette en önemli parcadır ön süspansiyon. Hayati önem taşır. Motosikletin fiyatını yüksek bulanlar bunu da göz önüne alsınlar.

Düsük vergi
düsük yakıt
ucuz yedek parça

Kaliteli lastik ile gelmesi
Tur camı ve çanta demirleri ile gelmesi
Tasarımının bir enduro touring bir motosiklete göre cok iyi olması. Led parklar led sinyaller led stop devir göstergesi klasik hız göstergesi ve diger tüm detaylar elektronik. Bu nedenle çok başarıli bir gösterge paneli.

Genel olarak iki kişi gezenler uzak mesafe katedenler üçlü canta seti takip kafa nereye biz oraya diyenler mutlaka degerlendirmeli.

Şuraya bir foto atayım

[url]https://i.hizliresim.com/0BvYmV.jpg[/url]

Maşallah. Tekerin düz bassın dostum Antalya'da kendinden başka TRK kullanıcısına denk geldin mi hiç?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Hiç görmedim. Hatta motosikleti satin almak icin bayiye gittim. Nerde trk502 dedim. Dediler 3 tane getirdik 3 üde satildi. Dedim kime sattiniz en azindan arayayim rica edeyim canli gorüp inceleyeyim. Malesef 3 unude sehir dısına verdik. Hal boyle olunca ilcelerdeki bayileri aradım ama onlara ilk partiden hic gelmemiş. Bende denizli bayisi ile kontak kurdum son bir adet varmış dedim aliyorum. Odemeyi yaptim ertesi gün kendi araclarıyla motosikleti antalyaya teslim ettiler. Boylece ilk tanisma dokunuş ve sürüş satin aldiktan sonra oldu.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Keşke burda da birtane bakabileceğim bir motosiklet olsaydı çok merak ediyorum biraz garip ama ninja 300 den sonra düşünüyorum :)
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Hiç görmedim. Hatta motosikleti satin almak icin bayiye gittim. Nerde trk502 dedim. Dediler 3 tane getirdik 3 üde satildi. Dedim kime sattiniz en azindan arayayim rica edeyim canli gorüp inceleyeyim. Malesef 3 unude sehir dısına verdik. Hal boyle olunca ilcelerdeki bayileri aradım ama onlara ilk partiden hic gelmemiş. Bende denizli bayisi ile kontak kurdum son bir adet varmış dedim aliyorum. Odemeyi yaptim ertesi gün kendi araclarıyla motosikleti antalyaya teslim ettiler. Boylece ilk tanisma dokunuş ve sürüş satin aldiktan sonra oldu.

:) Ülkedeki son TRK'yı almışsın galiba yeni gümrük vergilerindne sonra fiyatı bir çok kişiyi zorlayacaktır distribütörde bunun farkında alternatif bir model rks yada kuba olarak getirebilirler aynı cc de olması zor gibi görünüyor ama trk'ya yakın bir makina getireceklerdir.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
:) Ülkedeki son TRK'yı almışsın galiba yeni gümrük vergilerindne sonra fiyatı bir çok kişiyi zorlayacaktır distribütörde bunun farkında alternatif bir model rks yada kuba olarak getirebilirler aynı cc de olması zor gibi görünüyor ama trk'ya yakın bir makina getireceklerdir.

Ben alırken denizli ve izmir bayilerine mesaj atmiştim. Denizli bayisi hemen donüs yapti izmir bayisi ise 1 gun sonra beni aradi. Ancak ben denizli bayisinden almistim. Izmir bayisini arayin belki vardir ellerinde.

Trk yine gelecektir. Ancak fiyat 30 binin üzerinde olur. Yine diger markalara gore fiyat avantajı olacaktir.farkli renkler ve adventure secenegi de gelir. Şu an için satin alip kullananlardan şikayet yok. Bu motosikletin fiyatını yüksek bulanlar uzerinde 4500 liralik aksesuar var.âyrica lastik masrafi da yok. Ancak honda cb500x i 2018 fuarina getirebilir.yurt disi satıs fiyatları ayni seviyede. Ancak burda durum ne olur bilemeyiz. Nc750x in fiyati 38300 oldu. Trk daki aksesuarlarlari ve lastik masrafini hesap ettiginizde 45 i bulur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst