- Katılım
- 6 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,237
Ben de motul scooter expert kullanıyorum.Orijinal kayış tavsiye ederim.Dr. pulley 11 gr bağa kullanıyorum. 13 gr. belki çok atık olur. Fakat son hız epey düşer diye tahmin ediyorum.tekeriniz düz bassın arkadaşlar 20bin bakımı geliyor yağ olarak motul scooter koyacagım v-kayışı olarak orjinal dışında önerebileceğiniz bir kayış var mı
ve dr. pulley 13gr. baga koymayı düşünüyorum bilgisi ve tecrübesi olan var mı