İşte en güncel Honda mosiklet fiyatları.

Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Devletin çıkardıkları kanun gereği gümrükten geçen motorlara %20 gümrük vergisi gelecek. Yani honda, suzuki, ktm gibi markalar yakında fiyatı açıklar
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Artık golf forumlarında takılacam...
O bile daha ucuz hobi olacak neredeyse :)
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
149
Honda'yı Türkiye'den alacan.
Adamlar avrupadan daha ucuza motor satıyor.

Şuraya bak burda 22500 avroya sattıkları 1000RR SP Türkiye'de 85bin lira.
Arada en az 5bin lira fark var.
Honda Türkiye'de tabi ki çok satar.
Burda gariban motoru olan Suzuki ve hatta yamaha fiyatlarına bak bir de!




Hocam böyle bir kıyaslamayı bari siz yapmayın nolur.. Avro yu TL ye çevirip nasıl kıyas yapabiliyorsunuz anlamıyorum. Atladığınız farklı noktalar var.. Fransa dasınız ve Fransa nın asgari ücreti 2017 şubat(internette bunu bulabildim) itibari ile 1480 "AVRO". Türkiye deki ise 1404 "TL". Eğer orada 22500 avro ise fiyat lütfen burdaki 85 bin lira ila kısaylamayın. Sizinkinin ne kadar ucuz olduğunu söylemeye bile gerek yok sanırım, alım gücü olarak sizin asgari ücretli bir çalısanınız bizdekinden çok çok çok daha rahat 1000RR Sp alabilir.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Merakla ne zaman zam gelecek diye bekliyorum.Kaçınılmaz son belli o yüzden direk vursunlar geçsin bitsin :salut:
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
875
Hocam böyle bir kıyaslamayı bari siz yapmayın nolur.. Avro yu TL ye çevirip nasıl kıyas yapabiliyorsunuz anlamıyorum. Atladığınız farklı noktalar var.. Fransa dasınız ve Fransa nın asgari ücreti 2017 şubat(internette bunu bulabildim) itibari ile 1480 "AVRO". Türkiye deki ise 1404 "TL". Eğer orada 22500 avro ise fiyat lütfen burdaki 85 bin lira ila kısaylamayın. Sizinkinin ne kadar ucuz olduğunu söylemeye bile gerek yok sanırım, alım gücü olarak sizin asgari ücretli bir çalısanınız bizdekinden çok çok çok daha rahat 1000RR Sp alabilir.

Oradaki paranın prada alım gücü nedir önemli olan budur. Yoksa bizim TL ile tayland'da kralsın. Her vatandaşın kendi ülkesindeki asgari ücret ve alım gücü önemli.

Mesela bizde kadıköyde kira 2000 tl ise fransada denk gelen ev kirası nedir?
 
Katılım
6 Ağu 2016
Mesajlar
80
Herkesin atlamİş olduğu nokta bu hafta kuzenim geldi isveçten bilgisayar mühendisi kendisi 3 bin euro ya çalışıyor 920 euro kira ve aidat 50 m2 bi ev için ödenen rakam bu maaşının 3te 1 i direk vergi olarak kesiliyor belediye ye ödenen vergi ayrı Döngel bro diyesim geldi :)) şu var ordaki para bizdeki paradan değerli bizim insanımız direk 1 euro =4 tl atıyorum vuu paraya bak mantığı adamın asgari ücreti 1400 euro ama kirası 900 euro nası olcak :) hükümet yanlısı değilim hükümeti begeniyormuyum tabiki Hayır ancak ülkemde mutluyum ekonomi politikaları değişmeli vergi politikaları değişmeli,paramiz değer kazanmalı ve artık ülkemizde üretim yapılmalı hayal mi evet ancak bugün ben bunun hayalini kurabiliyorsam yarın mutlaka sahibi olurum diye düşünüyorum :) dibe vurmadan eğilmeden sıçrama olurmu misali :))
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
E tamam işte sizin dibe vurmak dediğiniz şeye de birileri "hayaldi gerçek oldu" diyor.
Ayrıca, evet dibe vurup sonra yükselmek olası ama bi memleket sürekli dibe yakın ya da 5 - 10 yılda bir dibe vurma noktasına geliyorsa bu hep böyle de devam edebilir, her dibe vuruşun ille de çıkışı olmayabiliyor.Nitekim ben 46 yaşına bastım (tam deli yaşın be yav :) ) ve hep sığ sulardayız, hep dibe vurup çıkacaz modundayız arada deredeyiz, bi oh dediğimizi görmedim mesela, babam da göremeden gitti. Bir de kıyaslamayı insani kalkınma açısından yapmazsanız sadece ekonomide takılırsanız aradaki fark çokça anlaşılmıyor. Eğitim, sağlık, ailelerin yetişme ve yetiştirme tarzı, hükümetlerin halkın sosyalliğine katkısı v.s. gibi noktalar atlana atlana bu noktalara vardık. Üretmiyoruz, dolayısıyla kısıtlı olan üretimin getirmediğini vergilerle onarmaya debeleniyoruz, o zaman da bu kadar olabiliyor. Her gelen bir yığın hamasi ve olmayacak söylemlerle geliyor, yapıyoruz yaptık diye diye de ya olanı daha beter bozuyor ya da tersine çevirip daha beter ediyor. Sadece inşaatla peynir gemisi yürümüyor yani, bi yere kadar Araba plaza satarsın, bi yerde kalırsın.
Avrupa ya da benzeri düzeni oturmuş ülkelerde bu tarz şeyler çok nadiren oluyor, temel haklar, insani kalkınma, sosyal haklar v.s. gibi temel sorunlar nispeten uzun yıllar önce hallolmuş olduğu için bizim gibi boyna ek vergi koya koya 1 liralık malı 10 lira etmiyor falan filan. Yani ekonomik kalkınmayı insani bazdaki, sosyal anlamdaki kalkınma ile desteklemezsen Dünyanın ilk 20 ekonomisi içinde görünsen de(ki bu hükümetten önce de bu anlamda çok aşağılarda değildik, veriler var) onlarla alakasız bir hayat yaşıyor halkın. Bunu iyi sorgulamak lazım. Çoluk çocuğu eğiten öğretmenlerin çok ama çok iyi yetişmiş olması lazım, üniversitelerinin az ama gerçek üniversite olması, özerk ve özgür olması lazım, eğitimde gerçek atılımcı bir reform lazım, lazımoğlu lazım filan. v.s. v.s. v.s.

Umarım ben göremesem de torunum görür o günleri... Konu neydi, haa Honda'nın zamı ne olur? Ulan crf 250 ralli, alamadım ya seni, hay bin kunduz :queen: olsun ben hep 40 tl'lik benzün alıyom muhterem. :mrgreen:

İşin kötüsü artık 10bin tl'ye dayanmış fiyatı ile az daha koyup yebere de alamıycaz ya la.:pr:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hocam böyle bir kıyaslamayı bari siz yapmayın nolur.. Avro yu TL ye çevirip nasıl kıyas yapabiliyorsunuz anlamıyorum. Atladığınız farklı noktalar var.. Fransa dasınız ve Fransa nın asgari ücreti 2017 şubat(internette bunu bulabildim) itibari ile 1480 "AVRO". Türkiye deki ise 1404 "TL". Eğer orada 22500 avro ise fiyat lütfen burdaki 85 bin lira ila kısaylamayın. Sizinkinin ne kadar ucuz olduğunu söylemeye bile gerek yok sanırım, alım gücü olarak sizin asgari ücretli bir çalısanınız bizdekinden çok çok çok daha rahat 1000RR Sp alabilir.

Yok ben o kıyaslamayı kendime göre yaptım.
Yani ülkenin alım gücü meselesine girmeden.
Bu arada moralinizi biraz daha bozayım.
Avrupa'da asgari ücret şu kadar ama bu kadar kira ödüyorlar diyen arkadaşlara yazıyorum bunu.
Burada asgari ücret alan 4 ya da 5 kişilik bir aile kolay kolay kira ödemez.
Ya devletin ücretsiz evlerinde kalırlar ya da kira yardımı alırlar.
Ayrıca çocuk parası, hatta geçim yardımını saymıyorum bile.
İş arkadaşım 1500 euro maaş alıyor.
3 çocuğu var.
Ev aldı evin kredisini devlet ödüyor.
Ayda 500 eurodan fazla çocuk parası alıyor.
Yine 500 euroya yakın yardım alıyor.
Üstüne bir de vergi de ödemiyor.
Adamın aylık geliri neredeyse benimkine yaklaşıyor.

Avrupada az kazanacaksın ki keyfine bakasın.
Yardım alanlara itirazım yok ama biz çalışıp. resmen yatanları finanse ediyoruz.
Böyle absürtlükler de var maalesef.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yok ben o kıyaslamayı kendime göre yaptım.
Yani ülkenin alım gücü meselesine girmeden.
Bu arada moralinizi biraz daha bozayım.
Avrupa'da asgari ücret şu kadar ama bu kadar kira ödüyorlar diyen arkadaşlara yazıyorum bunu.
Burada asgari ücret alan 4 ya da 5 kişilik bir aile kolay kolay kira ödemez.
Ya devletin ücretsiz evlerinde kalırlar ya da kira yardımı alırlar.
Ayrıca çocuk parası, hatta geçim yardımını saymıyorum bile.
İş arkadaşım 1500 euro maaş alıyor.
3 çocuğu var.
Ev aldı evin kredisini devlet ödüyor.
Ayda 500 eurodan fazla çocuk parası alıyor.
Yine 500 euroya yakın yardım alıyor.
Üstüne bir de vergi de ödemiyor.
Adamın aylık geliri neredeyse benimkine yaklaşıyor.

Avrupada az kazanacaksın ki keyfine bakasın.
Yardım alanlara itirazım yok ama biz çalışıp. resmen yatanları finanse ediyoruz.
Böyle absürtlükler de var maalesef.

Sosyal devlette son nokta hocam :) Yukarıda anlatmaya çalıştığım tam olarak olmasa da kısmen böyle bir şey. Yoksa seçim öncesi makarna yardımı, tencere verip kapağı seçim sonrasına bırakma kafası değil.

Honda hayat onda, Salı günü alacaz babayı galibaağ :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seneye cbf 150 yok.Onun yerine gelecek motosiklette yamaha ys 125 in fiyatına(12.840tl) yakın olur büyük ihtimal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst