motorla hatun düşürme.

Sazan avı

  • Beklediğim buydu

    Oy: 21 45.7%
  • Farklı şeyler bekliyordum

    Oy: 25 54.3%

  • Kullanılan toplam oy
    46
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine bir logar kapağı faciasi... City grip taksaydı düşmezdi :queen:
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
soldakı kurye arkadas ss yada naked makına sahibi galıba

soldaki arkadaşın boyu biraz uzun bacaklar içeri girince sıkıntı yaşıyor bence.. arkada da kutu var geriye gidemiyor.. klasik uzun paketçi küçük scooter problemi yani.. bizim bir arkadaş var Ankara da lakabı minik :) ybr nin üzerine binince altındaki motor bisikleti andırıyor ve amortisörler işkence çekiyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
......soldaki arkadaşın boyu biraz uzun bacaklar içeri girince sıkıntı yaşıyor bence....

yerler ıslak , ön tekerin kaldırdığı su pantolonun bilek dış tarafını sukuterde olsa ıslatır , ayağını geri çekmesinin sebebi budur bence :) vitesli motor daha vahim.. ayaklarımı yolcu pegine koyuyorum bazen viteslide :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
yerler ıslak , ön tekerin kaldırdığı su pantolonun bilek dış tarafını sukuterde olsa ıslatır , ayağını geri çekmesinin sebebi budur bence :) vitesli motor daha vahim.. ayaklarımı yolcu pegine koyuyorum bazen viteslide :D

Koca karenaj ayaklara su sıçratıyorsa ohoo yandı millet. ::exclaim:
 
Katılım
4 Eyl 2017
Mesajlar
1
soldaki arkadaşın boyu biraz uzun bacaklar içeri girince sıkıntı yaşıyor bence.. arkada da kutu var geriye gidemiyor.. klasik uzun paketçi küçük scooter problemi yani.. bizim bir arkadaş var Ankara da lakabı minik :) ybr nin üzerine binince altındaki motor bisikleti andırıyor ve amortisörler işkence çekiyor :)
Selamlar, sırf bu cevabı onaylamak için üye oldum. Bacaklar leylek olunca öyle binmek gerekiyor.
 
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
160
ben buna neden güldüm? niçin güldüm? nasıl güldüm? bunu izaha gerek yok. gördünüz, geldim güldüm! ama, gülmemiş de olabilirim. gülmüşsem gülmüşümdür, gülmemişsem gülmemişimdir.. görünen köy... uzakta değildir. buna güldük de sonradan gülmedik mi dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır... sahi ya ben buna neden güldüm? kim güldürdü lan beni?!
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
kaygan yolda sürüş yaparken ani fren yapılırsa ne olur ? dikkat ederseniz koşup iki ayağı aynı hizada ileride kalıcak şekilde zıplıyo.

sonuç; abs olsa düşmezdi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Bizde tam sizin gibi bireyleri bekliyoduk, hoşgeldiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

Ahaha.
Buna gerek yoktu.
3 sene o arkadaşın çalıştığı firmada çalıştım.
Bende öyle kullanırdım.
Sebebini burda yazsam kimse okuma zahmetinde bulunmazdı. :)
Okurduk yaw


izleyip 3 dakka sonra anladim efsaneyim gene :)
Ee tabi niyet farklı awsomee hanım. anketede bi el atın bakiiimmm.


@Carter17,@Green Arrow sanırım benzer müzikleri dinliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst