Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
37
22,10,2016 tarihinde 5156 km de bakımı yapılan motor şu an 5980 km de .Yeni bakım ne zaman olmalı
 
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
11
1000-2000km altı çok sayıda satılık mt25 görüyorum. Bunun özel bir sebebi var mı arkadaşlar?
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
merhaba arkadaslar,

benim makine yaklasik binbesyuzde bes gundur binmiyodum bugun bi yikayim dedim yanina gittim benzin tahliye borusundan cok az benzin sizmis sizce bu durum normal mi. motor disarida duruyo cadiri ortulu vaziyette duruyor. motor 2016 model.

iyi aksamlar dilerim.
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
benim makine yaklasik binbesyuzde bes gundur binmiyodum bugun bi yikayim dedim yanina gittim benzin tahliye borusundan cok az benzin sizmis sizce bu durum normal mi. motor disarida duruyo cadiri ortulu vaziyette duruyor. motor 2016 model.

Problemin tekrar edip etmediğini kontrol etmen önemli, ama yüksek ihtimalle (özellikle) genleşmenin de yüksek olduğu sıcak havalarda benzin deposunun gereğinden fazla doldurulması sonucu oluşan bir durum diye biliyorum, yine de emin olmak için servise danışmanı önereyim.

Benzin alırken, pompacıların depoyu tıka basa doldurmasına izin verme, pompa otomatik olarak durduğunda aldığın benzin yeterli, benzine genleşme payı olarak bir miktar boşluk bırakmaya özen göster. Aksi takdirde her depoyu doldurduğunda bu başına gelecektir. Bu özellikle motoru park ettikten sonra olur çünkü benzin tahliye hortumu genellikle motorun sol tarafındadır, ve motoru yan ayağa alıp park ettiğin zaman fazla benzinin tahliye edilişi kolaylaşır, kasten tasarlanmış bir durumdur.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
1000-2000km altı çok sayıda satılık mt25 görüyorum. Bunun özel bir sebebi var mı arkadaşlar?

Şahsi kanim 36 beygir basmaya tesvik ediyor, bastikca motorun limitlere ulasiyorsunuz bir yerden sonra 140dan sonra da o seriligi ariyor insan ve yetmiyor.. Bu yuzden genelde gecis motoru olarak alinan bu motorlari hemen degistirip buyutme ihtiyaci duyuyor insanlar bence..
 
Katılım
30 Ocak 2017
Mesajlar
17
22,10,2016 tarihinde 5156 km de bakımı yapılan motor şu an 5980 km de .Yeni bakım ne zaman olmalı

Merhaba,

Yamaha servisleri mt 25 için her 5000 km de bakıma gidilmesini söylüyorlar. Buna göre sizin motoru 10000 km de bakıma götürebilirsiniz. İtserseniz daha önce de olabilir.

Keyifli sürüşler ve tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
Arkadaşlar selam günlerdir aklımı kurcalayan bir sorudan yardımınızı almaya geldim. Fotoğrafların linkini koydum bilmiyorum oldular mı telefondan olmuyor anca bu kadar. Sorunum şu 2015 ve 2017 model 2 tane MT-25 imiz var bizim. Ve bu iki mt 25 arasında neredeyse 1 karış yükseklik farkı var. 15 model olan motosiklet yüksek duruyor ve çok daha oturaklı büyük bir motor gibi duruyor. 17 olansa özellikle apaçi cgleri gibi alçaltılmış gibi duruyor yanında. Farkın en belirgin olduğu yerler gidon kafa kısmı ve artçı selesi kuyruk kısmı yani yalnızca tek taraftan değil. İnanılmaz canımı sıkıyor bu olay fikri olan var mı?
Not: iki motosiklette stok haldedir hiçbir oynama yok; gidon yükseltme vs.
https://imgur.com/a/mmkX0

https://imgur.com/j5dvmGR
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
Arkadaşlar selam günlerdir aklımı kurcalayan bir sorudan yardımınızı almaya geldim. Fotoğrafların linkini koydum bilmiyorum oldular mı telefondan olmuyor anca bu kadar. Sorunum şu 2015 ve 2017 model 2 tane MT-25 imiz var bizim. Ve bu iki mt 25 arasında neredeyse 1 karış yükseklik farkı var. 15 model olan motosiklet yüksek duruyor ve çok daha oturaklı büyük bir motor gibi duruyor. 17 olansa özellikle apaçi cgleri gibi alçaltılmış gibi duruyor yanında. Farkın en belirgin olduğu yerler gidon kafa kısmı ve artçı selesi kuyruk kısmı yani yalnızca tek taraftan değil. İnanılmaz canımı sıkıyor bu olay fikri olan var mı?
Not: iki motosiklette stok haldedir hiçbir oynama yok; gidon yükseltme vs.
https://imgur.com/a/mmkX0

https://imgur.com/j5dvmGR


İlginç, perspektiften dolayı yanılıyor olabilirim ama, motorlardan biri (sağdaki) daha yatık duruyor, bu da acaba fark yan ayakta mı diye düşündürdü, ama önce... Lastiklerdeki hava basıncı kontrol ettiniz mi, motorlar dik konumdayken de bu fark var mı?
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
37
Merhabalar ,
Tracer 900 aldığım için motorum satılıktır.6100 km de.Bol aksesuvarlı
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-aksesuarli-ciziksiz-mt-25-471403169/detay/
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
merhabalar,

ufak bir kaza sonucunda soldaki debriyaj kolunu kırmayı başardım.
motosikletin garantisi devam ediyor

merak ettiğim şey şu; orijinal parça yerine bu tip önemsiz bir çakma ürün garantiyi bitirir mi? yetkili servis durumu anlar mı?
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
merhabalar,

ufak bir kaza sonucunda soldaki debriyaj kolunu kırmayı başardım.
motosikletin garantisi devam ediyor

merak ettiğim şey şu; orijinal parça yerine bu tip önemsiz bir çakma ürün garantiyi bitirir mi? yetkili servis durumu anlar mı?

Bildiğim kadarıyla orjinal serviste de debriyaj/fren maneti gibi ürünler satılıyor ve montajı yapılıyor. Garantiyi bozmaması lazım diye düşünüyorum. Ben de motoru alır almaz yeni manet alıp stoktakini değiştirdim.

Lastik de aynı kategoride diye biliyorum, ki onu da aldığım gün servis değiştirdi.

Bu başlıkta değil de, yeni bir başlık açıp sorsan daha iyi olur hocam bunu, daha genel bir tartışma olur.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar,

ufak bir kaza sonucunda soldaki debriyaj kolunu kırmayı başardım.
motosikletin garantisi devam ediyor

merak ettiğim şey şu; orijinal parça yerine bu tip önemsiz bir çakma ürün garantiyi bitirir mi? yetkili servis durumu anlar mı?

yok hocam ne alakası var istediğin maneti elciği kullan servisi alakadar etmez.motor ve elektronik donanıma dokunmada ne yaparsan yap.istersen çıkma sele kullan 2. kalite grenaj kullan garantiyle alakası olmaz bu işlerin.rizoma set takınca milletin motoru garanti dışımı kalıyor yani.geçmiş olsun
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
125
1000 km bakımından sonra vites geçişleri baya bi sertleşti özellikle 1 e atınca tak diye ses çıkıyor sebebi ne olabilir şanzıman elimde kalcak diye korkuyorum 1000 km ye kadar böyle bi sorun yoktu
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
56
1000 km bakımından sonra vites geçişleri baya bi sertleşti özellikle 1 e atınca tak diye ses çıkıyor sebebi ne olabilir şanzıman elimde kalcak diye korkuyorum 1000 km ye kadar böyle bi sorun yoktu

Benim motorda aynı şekil de ısındığı zaman o sorun olmuyor genel de soğuk havalar da yaşıyorum o problemi. hararet göstergesi 2 tırnak olunca hareket ediyorum her zaman. Geçen motul yağ koydum motora vites geçişleri fark etti tavsiye ederim.
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
piyasa ölü galiba. motosikleti ilana koydum doğru dürüst arayan soran bile yok kaç zamandır. fiyatıda öyle abartı yazdığımı düşünmüyorum. 2000km de koruma takozu, koruma demiri, radyatör koruması, diablo rosso lastikleri olan çiziksiz alete 16000 normal değil mi sizce?
 
Katılım
30 Eki 2017
Mesajlar
1
Benim motorda aynı şekil de ısındığı zaman o sorun olmuyor genel de soğuk havalar da yaşıyorum o problemi. hararet göstergesi 2 tırnak olunca hareket ediyorum her zaman. Geçen motul yağ koydum motora vites geçişleri fark etti tavsiye ederim.

vites geçişi sertliği rölantinin yüksek olmasından kaynaklanır. 5.000 km den önce düşürülmesi önerilmez. 5.000 bakımında servisi iletirseniz hallederler.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
piyasa ölü galiba. motosikleti ilana koydum doğru dürüst arayan soran bile yok kaç zamandır. fiyatıda öyle abartı yazdığımı düşünmüyorum. 2000km de koruma takozu, koruma demiri, radyatör koruması, diablo rosso lastikleri olan çiziksiz alete 16000 normal değil mi sizce?

Değil abi kusura bakma :)
Ben aynı şekilde olan motoru 14750'ye sattım Temmuz'da, salaksın dedi herkes bana. 5 günde sattım gitti.
Rosso II lastik, radyatör koruma motor koruma maşalar koruma, ön cam. 6500km'de idi.

Şimdi aylarca kalıyor herkesin motoru ilanda. Çiçek gibi MT07 var arkadaşımda ABS'li, ölücüler bile aramıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst