aşırı derecede led ışık takan kamyonlar

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bu konu kafamdaydi, yazacaktim, az once e.karademir'in yazısını okurken aklıma geldi.

yollarda aşırı derecede led ışık takan kamyonlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

geçen Kırşehir'de geceyarısı gördüm bir tane, ön kafa komple led ışık ile donatılmış. yıkılıyor :) fakat karşıdan gelenin gözünü alıyor.

yaşadığım yerde bir oto kurtarma kamyoneti arkasına 33362 tane kırmızı led ışık taktırmış. yolda dev bir kırmızı ışık küresi görünüyor. yanına yaklaşınca kamyonet olduğu ancak farkediliyor. yuh dedim ya.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
göz almadığı sürece şıkır şıkır kamyonlar bana güzel geliyor.tabi ki bunu uygun ışıklar ile yaparsa.yeri geliyor motosikletin tek zenonu bile gözümü alabiliyor. keşke bir kaç şikayet üzerine komple ceza yazacaklarına bir standardı olsa ona göre taksa ışığını meraklısı.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bunlar elektrigi kacak mi kullaniyor?
Lambasi, klimasi vs derken dunyanin elektrigini yakiyordur.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
71
2918 s. Karayolları Trafik Kanunu'nun 63. maddesi umarım sorunuza cevap olur.


MADDE 63- Karayolunda trafiğe çıkan bütün araçların, nicelik ve nitelikleri yönetmelikte belirtilen şartlara uygun ışık donanımı bulundurmaları zorunludur.Kanun ve yönetmelikte belirtilmeyen lambalar trafik zabıtasınca söktürülür. Bu madde hükmüne uymayan sürücüler para cezası ile cezalandırılırlar.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Bu onlardan daha iyi...
pakistan-in-suslu-kamyonlari-pakistan-kamyon-1513754.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaka-yapan-araba1-420x280.jpg
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Aşırı derecede abartmadan yapılan her ışıklandırma aracı güzelleştiriyor. Farklılık katıyor. Bunun yanında da gece görünürlüğünü arttırıyor. Madem böyle bir konu var. Bu da benim aracımın görüntüsü. Burada bulunsun. :)

PryRA8.jpg
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Aynen nazimi bende takip ediyorum. Tır vloglari hosuma gidiyor bir sen iki aydin bahar :)
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bence çok hoş duruyor, öylelerine korna çalarak selam veriyorum karşılık bile veriyorlar :)
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Aynen nazimi bende takip ediyorum. Tır vloglari hosuma gidiyor bir sen iki aydin bahar :)

Eyvallah. :) Aydın abi de iyi bu işte. Sağolsun onunlada irtibattayız. Neyse bayramın 3. günüde video var. Söyleyeyim. :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

Nazım Zeki Uysal Youtube kanalınız vardı dimi sizin takip ediyordum denk geldikçe

Teşekkür ederim sağolasın. :) Elimizden geldiğince içerik üretiyoruz Youtube'a. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

Bence çok hoş duruyor, öylelerine korna çalarak selam veriyorum karşılık bile veriyorlar :)

Selam olayı bir tırcılarda birde motorcularda var zaten. Genellikle motorlarada selam veriyorum. :) Bazen geri dönüş oluyor. :cherry:
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
konuyu okuduğum gibi aklıma digimonlar geldi, çocukken izlerdim "wargreymon" vardı ve bunun özel bir kuvveti vardı "kırmızı alevtopu"

videosunu koyayım hatta; wargreymon vs blackwargreymon

"wargreymon" iyi taraftaydı ve "blackwargreymon" ise 100 tane karakuleden yapılmış ve wargreymondan daha güçlü ve kötü taraftaydı. sonradan iyi tarafa geçti ve "wargreymon" ile arkadaş oldular gerçi.

hatta "blackwargreymon"un ölüm sahnesi var onuda paylaşayım, "wargreymon"da dahil herkes üzülmüştü. çocukken ağlamıştım bu bölümde.

blackwargreymon ölüm sahnesi


yolda giden ateş topu deyince aklıma bunlar geldi.

edit: şu afsane "skullgreymon"uda paylaşmadan edemeyeceğim; skullgreymon buda kötü tarafta.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Kamyona ne hacet, endurocu abiler var birde 500 tane isik mi led mi zenon mu takmis...
1.koprude sagdan gidiyorum zaten araba ile yan bariyer arasi minnacik arkadan o isikla mahvetti beni.. motorcu bide kufur ettim hay senin dedim motoruna bir sana 2 yok bole bisi..
 
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
92
konuyu okuduğum gibi aklıma digimonlar geldi, çocukken izlerdim "wargreymon" vardı ve bunun özel bir kuvveti vardı "kırmızı alevtopu"

videosunu koyayım hatta; wargreymon vs blackwargreymon

"wargreymon" iyi taraftaydı ve "blackwargreymon" ise 100 tane karakuleden yapılmış ve wargreymondan daha güçlü ve kötü taraftaydı. sonradan iyi tarafa geçti ve "wargreymon" ile arkadaş oldular gerçi.

hatta "blackwargreymon"un ölüm sahnesi var onuda paylaşayım, "wargreymon"da dahil herkes üzülmüştü. çocukken ağlamıştım bu bölümde.

blackwargreymon ölüm sahnesi


yolda giden ateş topu deyince aklıma bunlar geldi.

edit: şu afsane "skullgreymon"uda paylaşmadan edemeyeceğim; skullgreymon buda kötü tarafta.

Abi Allah aşkına ne diyorsun ya yorumlarindan beynim yandı
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Zevk meselesi. :mrgreen:

Benim kamyonda 108 tane lamba yanıyor normal zamanda. 11 tanede uzuna bağlı far var. Karşıdan uzunla gelenlere onları açıyorum. Normal zamanda açık değil farlar. Yada arkamdan uzun yakıp gelen önüme geçtiğinde yakıyorum. Cezalandırma yöntemi yani. :mrgreen:

Diğer lambalarda gizli düğme var. Polisi görünce kapatıyorum. Geçen dalgınlıktan kapatamadım durdurdu çevirmede polis. 500 liraya yakın cezası varmış. Ufak bişeyden yaz diye rica ettim emniyet kemerinden yazdı 90 lira.

Ha sökermiyim? Sökmem tabi. Akşam işi bitirince lambaları yakar bi izlerim keyfim yerine gelir. Düğmeli eksozu açarım bir iki aragazı veririm iyice neşelenirim.

Aküye bi zararı olmaz bunların. Led lamba fazla yakmaz zaten. Birde araba çalışıyor olduğu için ürettiği tükettiğinden fazla olduğu sürece sorun yok. Ama normal sarı ampüllü olsa bu kadar lambayı tesisat kaldırmaz. Ayrıca röle takılı. Yani koldan gelen elektirik ile yanmıyor. Yoksa kolu bozar.

Birde video atayım bari. Benim küheylanda bu işte.

Kornada vapur kornası diye geçiyor. Biraz yüksek sesli. :mrgreen:

 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Özellikle beyaz renk çok göz alıyor. Ön kafaya takılan ışıkların wattı düşük olursa rahatsız etmez ama yüksek wattlı olunca karşıdaki resmen kör oluyor
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Abi Allah aşkına ne diyorsun ya yorumlarindan beynim yandı

Ahaha gece gece güldürdün beni ya. :queen:
Al benden de o kadar.
Kafam kaçtı yorumu okuyunca.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------

Zevk meselesi. :mrgreen:

Benim kamyonda 108 tane lamba yanıyor normal zamanda. 11 tanede uzuna bağlı far var. Karşıdan uzunla gelenlere onları açıyorum. Normal zamanda açık değil farlar. Yada arkamdan uzun yakıp gelen önüme geçtiğinde yakıyorum. Cezalandırma yöntemi yani. :mrgreen:

Diğer lambalarda gizli düğme var. Polisi görünce kapatıyorum. Geçen dalgınlıktan kapatamadım durdurdu çevirmede polis. 500 liraya yakın cezası varmış. Ufak bişeyden yaz diye rica ettim emniyet kemerinden yazdı 90 lira.

Ha sökermiyim? Sökmem tabi. Akşam işi bitirince lambaları yakar bi izlerim keyfim yerine gelir. Düğmeli eksozu açarım bir iki aragazı veririm iyice neşelenirim.

Aküye bi zararı olmaz bunların. Led lamba fazla yakmaz zaten. Birde araba çalışıyor olduğu için ürettiği tükettiğinden fazla olduğu sürece sorun yok. Ama normal sarı ampüllü olsa bu kadar lambayı tesisat kaldırmaz. Ayrıca röle takılı. Yani koldan gelen elektirik ile yanmıyor. Yoksa kolu bozar.

Birde video atayım bari. Benim küheylanda bu işte.

Kornada vapur kornası diye geçiyor. Biraz yüksek sesli. :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=z2-Mf6ZVNT0&feature=youtu.be

Ya bu nedir ya. :)
Bir hafta seninle yola çıkalım valla gezdir beni sıkılırsan salla biyerden uçakla dönerim ben. :p
Kamyon efso.
Şeyy pardon.
Küheylan. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst