seneye 250 likleri 40 binden alamamaya hazırmısınız?

Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
bir önceki başlık " seneye 250 likleri 20 binden almaya hazırmısınız? " idi, 2 mart 2015de açılmış yamaha fiyat listesiyle birlikte; hayaldi-gerçek oldu.
görüyorum ve arttırıyorum seneye 250 likleri 40 binden alamamaya hazırmısınız? diyorum

seneye 250liklerin 40bin olmasını osmanlı torunuyuzcular ve tuğralı dobloculara borçluyuz, 2023, bor booor booooor...


linkler
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/143105-seneye-250-likleri-20-binden-almaya-hazirmisiniz-9.html

ybr 9359 tlcik
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/182370-yamaha-2017-eylul-fiyat-listesi.html
 
Katılım
28 May 2017
Mesajlar
73
Kardeş boru filan bırakın artıkta çözüm üretin evet bende hükümet yanlısı değilim ve yaptıkları tamamen kendilerine araba almak için ama bunu yaparak biyere varamayacağımız aşikar adam gibi etkinlik lazım sesimi duyurmamız lazım
 
Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
159
Kardeş boru filan bırakın artıkta çözüm üretin evet bende hükümet yanlısı değilim ve yaptıkları tamamen kendilerine araba almak için ama bunu yaparak biyere varamayacağımız aşikar adam gibi etkinlik lazım sesimi duyurmamız lazım

25 milyar tl suriyelilere yatırım yapmak yerine, kendi fabrikalarımızı kursaydık bu bir çözüm olabilirdi.
 

PWT

Katılım
24 May 2017
Mesajlar
42
Şu saatten sonra s.... değil. Ben elimden gelenin fazlasını yaptım. Ben artık bu çöküşü görüp gülümsemek istiyorum.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Felaket tellalı gibi adamsın yahu. Düşük cc lerde sektör büyük yara alacak ama, büyüklerde pek bocalama olmaz. Paralı her daim paralıdır. Cbf 150 10.000 lirayı gecerse işte o zaman sektör çökmek üzere demektir.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Kucuk cc binenler tamamen yerli malı! na dönecektir onlara da vergi gelene kadar, 250 Japon biter, parası olan yukariya yürür gider.Olacağına varsın ben de artık seyredenlerdenim.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
2023 Süper ülkesi geliyor sıkı durun ve bekleyin

Bor geliyor lozan bitiyor nukliyer enerji yer altı kaynaklarını çıkartma işlemleri başlandı padişahımızın damadı akdenizde arıyormuş

 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Motosikleti en cok kullanan kitle sahil kesimleri. Ordan da oy pek alamiyorlar. Zaten secmen kitlesi motosiklete seytan icadi olarak görüyor. Hal boyle olunca yapacak birsey yok.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
Motosikleti en cok kullanan kitle sahil kesimleri. Ordan da oy pek alamiyorlar. Zaten secmen kitlesi motosiklete seytan icadi olarak görüyor. Hal boyle olunca yapacak birsey yok.

ticaret bütün seçmenlerin üstündedir , 0 km satışlar dibi vursa , bayiler (honda-yamaha özellikle) nasıl devlete ayar veriyor görürsünüz ...
ama benim güzel ülkemde arkadaşlarımız dünya borcun altına girip 250cc motora 22-23 bin tl ödeyecektir.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Kim kime ayar verecek. Fiili diktatörlukle yonetiliyoruz. Basımizdaki kimseyi dinlemiyor.3 sene önce 50 bin olan arabalar 100 bin oldu. Hangi firma baskı yaptı. Satıslar düşerse ulkeden çekilirler. Avrupali 1300 euro asgari ücret ile 1 yilda istedigi motosikleti alir. Bizde 1400 lira ile 4 sene calısmak zorundasin.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Hükumet hak ettiğimiz değerleri bizlere dayıyor ybr olmuş 9.000 küsur bir şeyler alternatif model Kuba Ruha 125 o paraya iki tane alınır tabi yerli markalar bi fantazi arayışına girip daha fazla kar etmek istemezlerse
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Bu ülke, gelir vergisini, hiç bir hükümet döneminde adil olarak topla(ya)mamış, vergi kaçıranlara göz yummuş, 4A ya talim çalışanların beline bastıkça basmış yığınla vatan haini dolu bir ülke maalesef.

Ben senelik brüt maaşımın neredeyse üçte birini devlete vergi olarak verirken, benim aldığım maaşın 10 katı 100 katı 1000 katı ciro yapan firma sahipleri benim verdiğim verginin 10 da birini ancak devlete vergi olarak ödüyor. Yetmezmiş gibi özel tüketimlerini, devlete şirket harcaması olarak gösterip onlara da vergi ödemiyor.

Başta bu çarpık sistemi yönetenler ve bu sisteme hizmet edenler, daha sonra bu sistemi idrak edemeyip yada idrak edip ses çıkartmayan bizler, daha da kötü günleri yaşamaya mahkum olacağız.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Bu ülke, gelir vergisini, hiç bir hükümet döneminde adil olarak topla(ya)mamış, vergi kaçıranlara göz yummuş, 4A ya talim çalışanların beline bastıkça basmış yığınla vatan haini dolu bir ülke maalesef.

Ben senelik brüt maaşımın neredeyse üçte birini devlete vergi olarak verirken, benim aldığım maaşın 10 katı 100 katı 1000 katı ciro yapan firma sahipleri benim verdiğim verginin 10 da birini ancak devlete vergi olarak ödüyor. Yetmezmiş gibi özel tüketimlerini, devlete şirket harcaması olarak gösterip onlara da vergi ödemiyor.

Başta bu çarpık sistemi yönetenler ve bu sisteme hizmet edenler, daha sonra bu sistemi idrak edemeyip yada idrak edip ses çıkartmayan bizler, daha da kötü günleri yaşamaya mahkum olacağız.

bu çarpık sistem zaten oluşturulan bir şey. para siyasetçiyi seçerse ne olur? böyle olur. milyar dolarlık sirket vergi ödeyeceğine o sirkette çalışan temizlikçi vergi öder.
düşündüğünüzün aksine siyaset parayı desteklemiyor.
zaten siyaseti şekillendiren para sahipleri.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu sene 250 likleri 20 binden almadımki seneye 40 binden alıyım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst