- Katılım
- 11 Haz 2012
- Mesajlar
- 3,535
- Motosikleti
- Kawasaki Vulcan S
Geçenlerde bursa'daydım. İlk defa gittim. İki gün kaldım. Motosikletle değil araba kullanıyordum ama. Bana mükemmel geldi trafik akışı. Herkes ortalama bi hızla gidiyor, gereksiz korna çalmıyor, sanki kimsenin acelesi yok gibiydi. Sadece bi iki tane yanlış sürücü gördüm ki o da olsun bi zahmet. Dönüşte 41 plakalar başladığı andan itibaren trafik iğrençlesti. Önüme kırmalar, abart egzoslu arabalar, gazlayanlar, en önemlisi düzensizlik biri hızlı biri yavaş vs. Tabi siz oralısınız daha iyi bilirsiniz ama bence bursa gayet iyiydi
Her yerde hız kamerası olduğundan genelde şehir içindeki ana yolda herkes sabit gidiyor.Çevre yolu da fena sayılmaz.Ama ara sokaklara girince,şehir dışına çıkınca,çevre ilçelere doğru gidince işin rengi değişiyor.Özellikle Karacabey trafik konusunda tam bir sirk.Bandırma,Biga tarafları da aynı şekilde.Ne zaman Lapseki yada Çardak'tan feribot ile Trakya'ya geçiyorum o zaman resmen ülke değişiyor sanki.Herkes,sakin ve dikkatli kullanıyor,tırlar kamyonlar sol şeridi işgal etmiyor,kimse sıkıştırmıyor korna çalmıyor.Şimdi arkadaşın açtığı konuyu daha fazla saptırmamak adına ayrıntıya girmiyorum.