Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
75
Hocam haklısın da da'sı şu yazdığım 3 model de ilk motorum olacak. Motosikletle daha önceden alakam yoktu. 1 aydır araştırıyorum, öğreniciyim. Elime toplu para geçme ihtimali var geçerse alabileceğim zaten. Ama motosiklet sevdam başladı çoktan işimi elime alsam da çok param olsa da büyük ihtimal motosiklet alacağım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hocam haklısın da da'sı şu yazdığım 3 model de ilk motorum olacak. Motosikletle daha önceden alakam yoktu. 1 aydır araştırıyorum, öğreniciyim. Elime toplu para geçme ihtimali var geçerse alabileceğim zaten. Ama motosiklet sevdam başladı çoktan işimi elime alsam da çok param olsa da büyük ihtimal motosiklet alacağım.

o zaman scoter ile başlayın ama cc yüksek olmasın en azından rahat kumanda edebilesiniz ilerde vitesliye geçerim dersen ybr,cbf veya 150ns veya çinli mondial drift ile başlayın alın 2.el vursanız da kırsanız da düşse de kalksa da acımazsınız direk 200cc pulsar ile başlamayın, ha ben kendimi tutarım gaz koluna yüklenmem derseniz 2.el pulsar alın devam edin, cbr veya scoter kullanmadım bir fikrim bilgim de yok ama servise gösterin sıkıntı yoksa alabilirsiniz, ben 14 model pulsarı 31000km kullandım arkadaşlarım yüzünden sattım, mt25 aldım yakıt ve modifiye yapamadığım için aldığım fiyata arkadaşa sattım ve tekrar 16 model pulsar aldım, uygun fiyata tanıdıktan dominar buldum o yüzden 16 model pulsarı satıp dominarı aldım, 16 modelini 7000km kullandım. hiç bir marka motor sorunsuz sıkıntısız değildir ve beklemeyin, bazen motordan bazen kullanıcıdan bazen de üretim kaynaklı sıkıntılar çıkacaktır ve çıkmaya da devam edecektir, ben genelde alın veya almayın demem sonuçta ben aldım kullanıyorum, ben alın desem yarın öbürügün sen al dedin ben aldım senin yüzünden uğraşıyorum diyebilirsin o yüzden ne istediğine karar ver ondan sanra test etme şansın varsa test et kararını ver, pulsar yerden yüksek bir motor amortisörler biraz sert ve seleye işlem yapman gerekebilir o yüzden test yapmanı istiyorum ve tüm farkları anlayacaksın.
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar.bende aranıza katıldım.siyah ns200 2017.motoru cuma veya pazartesi teslim alacağım.tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum.teşekkürler :king:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Aynı mesafeleri yapıyorum ben de. Full şehir içi tüketimim tabi bu.

300 tamam fakat bir depoyla şehir içi 370 km yi göreniniz var mı gerçekten? Varsa bana da öğretin :)

Motorun yağını 2000 km değiştiriyorum. kullanım aralığım 90-100 km arası bazen 110 km ye sık olmasada çıkıyorum. trafiği yoğun olmayan yani çok dur kalk olmayan sürüş (işe gidiş geliş ve hafta sonu çevreyi geziyorum. Bugün aldığım benzin 53,24 TL/363 km=14,66 kuruş/km ve yine 363 KM/10,14 Litre=35,79 km 1 litre ile gittiği km. Durum bu motor 25.000 km de bütün yaptığım bu: Ha bu arada benzini bu kilometreyi yapmadan önce Shell Nitro olanı ile doldurtmuştum.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Motorun yağını 2000 km değiştiriyorum. kullanım aralığım 90-100 km arası bazen 110 km ye sık olmasada çıkıyorum. trafiği yoğun olmayan yani çok dur kalk olmayan sürüş (işe gidiş geliş ve hafta sonu çevreyi geziyorum. Bugün aldığım benzin 53,24 TL/363 km=14,66 kuruş/km ve yine 363 KM/10,14 Litre=35,79 km 1 litre ile gittiği km. Durum bu motor 25.000 km de bütün yaptığım bu: Ha bu arada benzini bu kilometreyi yapmadan önce Shell Nitro olanı ile doldurtmuştum.

Ben de Hep shell nitro kullanıyordum psikolojik olarak daha performanslı olduğunu düşündüğümden :) şimdilerde opetten alıyorum. Dün benzin aldım tek diş kalmıştı 251 km'de aldım. aramızda 100 km gibi bi fark var...ben de senin gibi her gün kadıköy-mecidiyeköy arası yol yapıyorum, haftasonu da turluyorum. 360 larda gözüm yok da bari 280-300 arası görseydim ya :queen: daha sakin kullanmayı deneyeyim bi de bakalım ne değişecek

Bu arada dün 46 tl benzin aldım aramızda da 1 lt fark var gibi aslında?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Ben de Hep shell nitro kullanıyordum psikolojik olarak daha performanslı olduğunu düşündüğümden :) şimdilerde opetten alıyorum. Dün benzin aldım tek diş kalmıştı 251 km'de aldım. aramızda 100 km gibi bi fark var...ben de senin gibi her gün kadıköy-mecidiyeköy arası yol yapıyorum, haftasonu da turluyorum. 360 larda gözüm yok da bari 280-300 arası görseydim ya :queen: daha sakin kullanmayı deneyeyim bi de bakalım ne değişecek

Bu arada dün 46 tl benzin aldım aramızda da 1 lt fark var gibi aslında?
Shell nitro Ankara Ümitköy 1 Litre fiyatı:5,25 TL
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Shell nitro Ankara Ümitköy 1 Litre fiyatı:5,25 TL

peki depoyu dibine kadar kullanıp mı benzin alıyorsunuz? ben tek diş kaldığında alıyorum ki zaten tek diş de gitse gitse 20-30 km gider düşüncesiyle. artık bir lt yanıma benzin alıp motor durana kadar süreceğim bakalım kaç gideceğiz :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
peki depoyu dibine kadar kullanıp mı benzin alıyorsunuz? ben tek diş kaldığında alıyorum ki zaten tek diş de gitse gitse 20-30 km gider düşüncesiyle. artık bir lt yanıma benzin alıp motor durana kadar süreceğim bakalım kaç gideceğiz :D
Uzun yol yapıyorsam riske girmeden tek diş kalınca alıyorum. Şehir içinde isem tüm dişler bittikten sonra 30-50 km daha gidiyorum sonra dolduruyorum. Tüm dişler bittiğinde 300-330 km arası gitmiş oluyorum.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Uzun yol yapıyorsam riske girmeden tek diş kalınca alıyorum. Şehir içinde isem tüm dişler bittikten sonra 30-50 km daha gidiyorum sonra dolduruyorum. Tüm dişler bittiğinde 300-330 km arası gitmiş oluyorum.

ben dediğim gibi yanıma 1 şişe benzin alıp devam edeceğim yola bakalım kaç yakacağım depo bitene kadar. Teşekkürler bilgi için:queen:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
ben dediğim gibi yanıma 1 şişe benzin alıp devam edeceğim yola bakalım kaç yakacağım depo bitene kadar. Teşekkürler bilgi için:queen:

isterseniz depoyu bitirene kadar kullanmayı, benzin pompası içindeki benzin vasıtası ile soğutma sağlıyor benzin pompasını elinize alabilirsiniz.
 
Katılım
2 Ara 2016
Mesajlar
29
Selamlar,
Yaklaşık 1 senedir pulsar 200ns kullanıcısıyım, motorumda ufak değişiklikler yapmak istiyorum. Benim aklımda şuan alt sakal taktırmak var, fakat nereden bulabileceğimi dahi bilmiyorum.
Bilgili arkadaşlarım, abilerim yardımcı olursa, tavsiyelerde bulunursa sevinirim :)
 
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
9
Merhabalar ben de aranıza yeni katıldım. Rodaj devam ediyor hala. Motosikletime ön tur camı ve arka çanta demiri takmak istiyorum. Kullanıcı olarak önereceğiniz markalar nelerdir? (Gp ,Biadil,irf vb )
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Selamlar,
Yaklaşık 1 senedir pulsar 200ns kullanıcısıyım, motorumda ufak değişiklikler yapmak istiyorum. Benim aklımda şuan alt sakal taktırmak var, fakat nereden bulabileceğimi dahi bilmiyorum.
Bilgili arkadaşlarım, abilerim yardımcı olursa, tavsiyelerde bulunursa sevinirim :)

sanayi mahallesindeki bajaj bayisi kayalarda var. bildiğim kadarıyla 2017 modellerin alt sakalı eski modellere de uyuyor
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
14 temmuz 2017 de motorumun ilk deposu ile 470 km yol yapmıştım,o zaman arka dişli orjial idi 6 bin devri geçmemiştim.Şimdi arka dişli 37 motor 3000 kmde.Bir depo ile 382 km yol yaptım.Max hızım 95-km idi 7 bin devrin üstüne çıkmadım.Mesafenin %30 kısmını şehir içi yaptım.İlk çentik 81km sonra söndü.İkinci çentik 130 km de söndü.Üçüncü çentik 170 km de söndü.Dördüncü çentik 195 km de söndü.Beşinci çentik 240 km de söndü.Altıncı çentik 284 km de söndü.Yedinci çentik 305 km de söndü.Sekizinci çentik 352 km de söndü ve 382.km de petrole yakıt almaya girdim.

Yukarıda bahsettiğim veriler sizin motorlarda farklılık gösterebilir.Mesela bugün ilk çentiğim 93 km sonra sönmüştü.İlk ölçümde şehir içi %10 luk bir kullanım olmuştu.Bu sefer daha çok şehir içi kullandım.Alanyanın yoğun trafiği istanbulu aratmayacak düzeyde hele tatilcilerin yoğunluğunuda ilave edersek abartmış olmam.

9,40 litre ile 382km yol yaptım.Ben tüketimi fazla buldum,belkide 3 güne bir depo doldurduğumdan bana öyle gelmiş olabilir.Daha azda yakmaz heralde.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
2
Merhabalar bende araniza yeni katıldım. İstanbuldayım.Haftasonu günübirlik geziler yapılıyor mu katılmak isterim. Herkesin tekeri düz bassın.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
14 temmuz 2017 de motorumun ilk deposu ile 470 km yol yapmıştım,o zaman arka dişli orjial idi 6 bin devri geçmemiştim.Şimdi arka dişli 37 motor 3000 kmde.Bir depo ile 382 km yol yaptım.Max hızım 95-km idi 7 bin devrin üstüne çıkmadım.Mesafenin %30 kısmını şehir içi yaptım.İlk çentik 81km sonra söndü.İkinci çentik 130 km de söndü.Üçüncü çentik 170 km de söndü.Dördüncü çentik 195 km de söndü.Beşinci çentik 240 km de söndü.Altıncı çentik 284 km de söndü.Yedinci çentik 305 km de söndü.Sekizinci çentik 352 km de söndü ve 382.km de petrole yakıt almaya girdim.

Yukarıda bahsettiğim veriler sizin motorlarda farklılık gösterebilir.Mesela bugün ilk çentiğim 93 km sonra sönmüştü.İlk ölçümde şehir içi %10 luk bir kullanım olmuştu.Bu sefer daha çok şehir içi kullandım.Alanyanın yoğun trafiği istanbulu aratmayacak düzeyde hele tatilcilerin yoğunluğunuda ilave edersek abartmış olmam.

9,40 litre ile 382km yol yaptım.Ben tüketimi fazla buldum,belkide 3 güne bir depo doldurduğumdan bana öyle gelmiş olabilir.Daha azda yakmaz heralde.

9,40 litre ile 382 km yol yapmak bir litre ile 40,64 km demek ki müthiş güzel bir veriden bahsediyorsunuz. Ben en fazla 1 litre ile 36 km yol yaptım şimdiye kadar. Acaba bu bulunduğunuz bölge ile de ilişkili olabilir mi? Alanya denize sıfır bir rakım.:cat:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
9,40 litre ile 382 km yol yapmak bir litre ile 40,64 km demek ki müthiş güzel bir veriden bahsediyorsunuz. Ben en fazla 1 litre ile 36 km yol yaptım şimdiye kadar. Acaba bu bulunduğunuz bölge ile de ilişkili olabilir mi? Alanya denize sıfır bir rakım.:cat:
Bilmiyorum bir ihtimal olabilir belki.Bendeki pulsarların üçüde aşşağı yukarı bu verileri yakalıyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst