- Konu Yazar
- #1
15 Temmuz Şehitler köprüsünde gişelerin kaldırılmasıyla birlikte artık 6.sınıftan 7 tl alınıyor. Karayollarını aradım, öncelikle OGS olarak sistemin çalıştığını, 6.kategorinin tanımlı olmadığını ve dolayısıyla her geçişte 7 tl alınacağını, 0850 460 60 60'ı arayarak (en az 5 dk bekleniyor) ititraz edileceğini ve 3,50 tl farkın iade edileceğini söylediler. Bilginize, hesaplarınızı kontrol edin, itirazınızı yapın. Buna bakiye mi dayanır ayda 20 kere geçsen, 7 liradan ödeyip sonra arayıp 3.50 geri almakla uğraşacağız bir de.