Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
249
Merhaba arkadaşlar peşin fiyatına 6500 TL yazıyor Honda sitesinde taksitli 6900 plaka + ruhsat vs ne kadar tutuyor beyler.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
plaka ruhsat bişey tutmuyor ruhsatta artık muayene kağıdı parası yok 92 tl ödüyorsun, toplam 130-140 liraya geliyor plaka ile birlikte sigortası maksimum 330 tl çıkıyor diye biliyorum. Ayın 31'ine kadar kampanya var peşin ödersen 6500 lira fiyatı var. Bu arada ön cam işini nasıl çözüyoruz malum sitelere baktım yorumlarda hep aynalara çarptığı deliklerin uyuşmadığı yazıyor kaliteli füme renk camı nereden temin edebiliriz? Serviste değilde kendimiz taksak garantiden fırlar mı? Son olarak motorun üzerinde hali hazırda bulunan çanta demiri ne kadar iş yapar illa ki yenisinden mi taktırmak gerekir?
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
249
plaka ruhsat bişey tutmuyor ruhsatta artık muayene kağıdı parası yok 92 tl ödüyorsun, toplam 130-140 liraya geliyor plaka ile birlikte sigortası maksimum 330 tl çıkıyor diye biliyorum. Ayın 31'ine kadar kampanya var peşin ödersen 6500 lira fiyatı var.
500 TL'yi bulmaz sinirim sigorta dahil daha önce de ybr almıştım 0 kaydım vardır herhalde fazla çıkmaza diye düşünüyorum.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
55 TL ye fanlı led ampul almıştım. kısa uzun ve sellektör mevcut. sarı ışıktan memnun kalmayanlara şiddetle tavsiye ederim.

"HSB-693 MOTOSİKLET LED AMPUL FANLI" internetten bulabilirsiniz.

VM1yLR.jpg
[/url][/IMG]

vpvoLO.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
42
55 TL ye fanlı led ampul almıştım. kısa uzun ve sellektör mevcut. sarı ışıktan memnun kalmayanlara şiddetle tavsiye ederim.

"HSB-693 MOTOSİKLET LED AMPUL FANLI" internetten bulabilirsiniz.

Hocam bunun montajı nasıl oluyor? Bende almıştım ama h4 çıktı arkadaş bu olmaz demiştide.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
53
Cbf 150 için çelik fren hortumu var mıdır acaba ? Frenleme kalitesini artırmak istiyorum biraz , lastikleri metzeler yaptıktan sonra frenleme baya iyileşti fakat hala yetersiz geliyor bana.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Abiler acaba seleye fileli kılıf takan var mı? nasıl oluyor konfor bakımından? terlemeye engel olabiliyor mu?
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
429
cbf 150 için bana göre kesinlikle olması gereken ikili;
1-Koruma Demirleri
2-Lastik Değişimi(michelin/metzeler)
Alınacaklar listenize eklemenizi tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

55 TL ye fanlı led ampul almıştım. kısa uzun ve sellektör mevcut. sarı ışıktan memnun kalmayanlara şiddetle tavsiye ederim.

"HSB-693 MOTOSİKLET LED AMPUL FANLI" internetten bulabilirsiniz.

Baya iyi aydınlatmış.Malum otomatik yanıyo farlar,bu sıcaklarda gündüz yanması herhangi bir sorun çıkardımı?
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
cbf 150 için bana göre kesinlikle olması gereken ikili;
1-Koruma Demirleri
2-Lastik Değişimi(michelin/metzeler)
Alınacaklar listenize eklemenizi tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

55 TL ye fanlı led ampul almıştım. kısa uzun ve sellektör mevcut. sarı ışıktan memnun kalmayanlara şiddetle tavsiye ederim.

"HSB-693 MOTOSİKLET LED AMPUL FANLI" internetten bulabilirsiniz.

Baya iyi aydınlatmış.Malum otomatik yanıyo farlar,bu sıcaklarda gündüz yanması herhangi bir sorun çıkardımı?

ben full korumalı, arka çanta ve demiri dahil aldım bayiden. Ancak lastik konusunda sıkıntı var, Michelin Pilot street lastikler maalesef güzel yol tutmuyor! üzgünüm ama street lastikler de kötü, eskiden pilot sporty vardı harika lastikti çok yumuşaktı çabuk bitiyordu ama çok iyi tutuşu vardı. Streetler ise tam bir hayal kırıklığı.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
11
Ben taktım kardeşim mükemmel oldu, 25 TL verdim hem selenin deri kısmındaki esneme genişleme payını azaltıyor hem derinin kıyafete yapışma durumunu yok ediyor kesinlikle tavsiye ederim :)
OLP35P.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

Arkadaşlar ayrıca birşey sormak istiyorum motor şuan " 600 " Km de, İşini bilen bir motorcu abimiz 1000Km olmasını bekleme havaların bu denli sıcak olması motorun fabrika çıkışlı yağının ömrünü çabuk bitirir dedi, Yani şuan yağını değiştir. 1000km bakımda servis bir daha değiştirsin dedi. Bu bence kulağa çok mantıklı geliyor sizce de sağlıklı bir şey mi.?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Ben taktım kardeşim mükemmel oldu, 25 TL verdim hem selenin deri kısmındaki esneme genişleme payını azaltıyor hem derinin kıyafete yapışma durumunu yok ediyor kesinlikle tavsiye ederim :)[url=https://hizliresim.com/OLP35P][url]https://i.hizliresim.com/OLP35P.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

Arkadaşlar ayrıca birşey sormak istiyorum motor şuan " 600 " Km de, İşini bilen bir motorcu abimiz 1000Km olmasını bekleme havaların bu denli sıcak olması motorun fabrika çıkışlı yağının ömrünü çabuk bitirir dedi, Yani şuan yağını değiştir. 1000km bakımda servis bir daha değiştirsin dedi. Bu bence kulağa çok mantıklı geliyor sizce de sağlıklı bir şey mi.?

Çok güzel olmuş bende takıcam bundan. Görsel için teşekkürler :)
 
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
20
Öncelikle iyi forumlar 52bin kmde 2008 model cbf 150 aldım. Hangi tamirciye göstersem motor kmsine göre iyi durumda sıkıntısız binebilirsin diyor, sadece 1 tanesi 70 bin civarında yeni motor isteyebilir dedi. Sorunum şu ilk aldığımda biraz masrafı vardı hallettim bitti ama içime sinmeyen bir şeyler var,önceden mondial mcx kullanıyordum o daha çok siniyordu içime. 3200 tlye aldım hata mı ettim bana bi akıl verin yoldaşlar kmsine çok takılıyorum sorun çıkartır mı 70bin civarı yeni motor yaptırsam aşırı da bir performans kaybı olacağı gibi maddi kaybım da büyük olacak günde 20 km yol yapıyorum 70 bin çok uzak değil benim için.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Öncelikle iyi forumlar 52bin kmde 2008 model cbf 150 aldım. Hangi tamirciye göstersem motor kmsine göre iyi durumda sıkıntısız binebilirsin diyor, sadece 1 tanesi 70 bin civarında yeni motor isteyebilir dedi. Sorunum şu ilk aldığımda biraz masrafı vardı hallettim bitti ama içime sinmeyen bir şeyler var,önceden mondial mcx kullanıyordum o daha çok siniyordu içime. 3200 tlye aldım hata mı ettim bana bi akıl verin yoldaşlar kmsine çok takılıyorum sorun çıkartır mı 70bin civarı yeni motor yaptırsam aşırı da bir performans kaybı olacağı gibi maddi kaybım da büyük olacak günde 20 km yol yapıyorum 70 bin çok uzak değil benim için.

motorunu kullanmaya devam et, belki 70 belki 90 bin bilinmez. Yağ bakımına dikkat et, eksilmiş ise mutlaka ekle. Motor ne zaman ki bitti o zaman yeni motor yaptırırsın, performans kaybı olmaz.
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
249
Selamlar herkese, bu yakınlarda sıfır motorsporları alıp sigorta, ruhsat, vergi vb ödemeler ne kadar? Yarın plakası çıkartayım diyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
11
Hocam ben aldım geçen ay CBF 150 yi evrak giderleri Ortalama 450 TL gibi bir rakam tuttu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

ARKADAŞLAR SİZLERSEN RİCAM, CBF-150 için virajlarda yatınca kayma olasılığı olmayan , duro lastikleri yerine değiştirebilecegim lastik önerilerinizi ve söyler misiniz.?
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Hocam ben aldım geçen ay CBF 150 yi evrak giderleri Ortalama 450 TL gibi bir rakam tuttu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

ARKADAŞLAR SİZLERSEN RİCAM, CBF-150 için virajlarda yatınca kayma olasılığı olmayan , duro lastikleri yerine değiştirebilecegim lastik önerilerinizi ve söyler misiniz.?

Eskiden sporty vardı harika lastiklerdi artık yok, onun yerine street var onlarda iyi değil tutuş olarak sporty'nin çok altında. Ama bu ebatlarda alıp alabileceğin en iyi lastik street.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst