Merhabalar foruma yeni üye oldum herkeze selam.
Arkadaşlar motorumda dün itibari ile söyle bir sorun oluştu kronikmidir normalmidir tam anlamıyla bilmiyorum.
Motoru çalıştırmak istedim herşey normal oldugu halde marş çalışmıyor ateşleme olmadı.Bir kaç kere aynı şekil denedikten sonra motoru çalıştıramayınca 2.viteste vurdurup calıstırdım yaklasık 10 dk sürüş yaptıktan sonra motorun kontagını kapatıp tekrar calıstırmak istedim çalışmadı sizce sorun nedir ? Motoru vurdurup calıstırdıgımda belli bir alandan sonra 3.viteste giderken kendiliğinden stop etti.Yardımlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar motorumda dün itibari ile söyle bir sorun oluştu kronikmidir normalmidir tam anlamıyla bilmiyorum.
Motoru çalıştırmak istedim herşey normal oldugu halde marş çalışmıyor ateşleme olmadı.Bir kaç kere aynı şekil denedikten sonra motoru çalıştıramayınca 2.viteste vurdurup calıstırdım yaklasık 10 dk sürüş yaptıktan sonra motorun kontagını kapatıp tekrar calıstırmak istedim çalışmadı sizce sorun nedir ? Motoru vurdurup calıstırdıgımda belli bir alandan sonra 3.viteste giderken kendiliğinden stop etti.Yardımlarınızı bekliyorum.