- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,405
- Motosikleti
- 2013 Honda Cbf150
Cümleten selamlar. Uzun zamandır forumdayım ama ilk defa bu başlığa yazıyorum. Epey araştırdık ettik derken cbf almaya karar verdik. Çalıştık ettik tam yetmese de paramızı biriktirdik.
A. Selam Hoşgeldin
Şimdi bazı sorularım var. Cevaplarsamız çok sevinirim.
Ben bu motorun 2012 model ve sonrasına bakıyorum. Herhangi kronik bi sorumu vs var mıdır? ( yağ yakma dışında)
Bilinen kronik sorunu yok.
Renk olarak kırmızı tercih ediyorum. Siyah pek içime sinmedi. Alsam aklımda kırmızı ukte kalacak. O yüzden kırmızı diyorum. Kullananların yorumları nedir?
Siyah olmayan hiç bir motosiklete binmedim binmemde. Tercih senin
İlk kez motor sahibi olacağım. Kızıltoprak drd motorda expertiz yaptırmak istiyorum. Başka bir yere daha baktırmam gerekir mi?
Atla deve bir alet değil bir yere yaptırmak kafi
Alırken ne gibi şeylere dikkat etmem lazım? Şasi yamuk mu değil mi, motor yürüyeni nasıl usta sürdüğünde anlayabilir mi?
Expertiz de anlarlar
Bir de bu motor 40-50 k km arasında olacak. 2 sene okul-ev ve kısa sürüşlerde kullanıcam. Soğuk havalarda çalışmasında sıkıntı olur mu?
Şu an 37.000 deyim ilk gün nasıl çalışıyorsa şimdide aynı çalışıyor. Sıcak soğuk farketmez.
Son olarak uzun süre kendini kanıtlamış bir motor. Sizce bu modeli almakla hata yapmış oluyor muyum?
İstanbul'da A noktasından B noktasına gitmek için (km. sınırı olmadan) alıyorsan doğru karar.
Teşekkürler.
Bu arada max bütçe 3250 tl.
A. Selam Hoşgeldin
Şimdi bazı sorularım var. Cevaplarsamız çok sevinirim.
Ben bu motorun 2012 model ve sonrasına bakıyorum. Herhangi kronik bi sorumu vs var mıdır? ( yağ yakma dışında)
Bilinen kronik sorunu yok.
Renk olarak kırmızı tercih ediyorum. Siyah pek içime sinmedi. Alsam aklımda kırmızı ukte kalacak. O yüzden kırmızı diyorum. Kullananların yorumları nedir?
Siyah olmayan hiç bir motosiklete binmedim binmemde. Tercih senin
İlk kez motor sahibi olacağım. Kızıltoprak drd motorda expertiz yaptırmak istiyorum. Başka bir yere daha baktırmam gerekir mi?
Atla deve bir alet değil bir yere yaptırmak kafi
Alırken ne gibi şeylere dikkat etmem lazım? Şasi yamuk mu değil mi, motor yürüyeni nasıl usta sürdüğünde anlayabilir mi?
Expertiz de anlarlar
Bir de bu motor 40-50 k km arasında olacak. 2 sene okul-ev ve kısa sürüşlerde kullanıcam. Soğuk havalarda çalışmasında sıkıntı olur mu?
Şu an 37.000 deyim ilk gün nasıl çalışıyorsa şimdide aynı çalışıyor. Sıcak soğuk farketmez.
Son olarak uzun süre kendini kanıtlamış bir motor. Sizce bu modeli almakla hata yapmış oluyor muyum?
İstanbul'da A noktasından B noktasına gitmek için (km. sınırı olmadan) alıyorsan doğru karar.
Teşekkürler.
Bu arada max bütçe 3250 tl.
