Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Cümleten selamlar. Uzun zamandır forumdayım ama ilk defa bu başlığa yazıyorum. Epey araştırdık ettik derken cbf almaya karar verdik. Çalıştık ettik tam yetmese de paramızı biriktirdik.
A. Selam Hoşgeldin

Şimdi bazı sorularım var. Cevaplarsamız çok sevinirim.
Ben bu motorun 2012 model ve sonrasına bakıyorum. Herhangi kronik bi sorumu vs var mıdır? ( yağ yakma dışında)
Bilinen kronik sorunu yok.

Renk olarak kırmızı tercih ediyorum. Siyah pek içime sinmedi. Alsam aklımda kırmızı ukte kalacak. O yüzden kırmızı diyorum. Kullananların yorumları nedir?
Siyah olmayan hiç bir motosiklete binmedim binmemde. Tercih senin

İlk kez motor sahibi olacağım. Kızıltoprak drd motorda expertiz yaptırmak istiyorum. Başka bir yere daha baktırmam gerekir mi?
Atla deve bir alet değil bir yere yaptırmak kafi

Alırken ne gibi şeylere dikkat etmem lazım? Şasi yamuk mu değil mi, motor yürüyeni nasıl usta sürdüğünde anlayabilir mi?
Expertiz de anlarlar

Bir de bu motor 40-50 k km arasında olacak. 2 sene okul-ev ve kısa sürüşlerde kullanıcam. Soğuk havalarda çalışmasında sıkıntı olur mu?
Şu an 37.000 deyim ilk gün nasıl çalışıyorsa şimdide aynı çalışıyor. Sıcak soğuk farketmez.

Son olarak uzun süre kendini kanıtlamış bir motor. Sizce bu modeli almakla hata yapmış oluyor muyum?
İstanbul'da A noktasından B noktasına gitmek için (km. sınırı olmadan) alıyorsan doğru karar.

Teşekkürler.

Bu arada max bütçe 3250 tl.
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Cümleten selamlar. Uzun zamandır forumdayım ama ilk defa bu başlığa yazıyorum. Epey araştırdık ettik derken cbf almaya karar verdik. Çalıştık ettik tam yetmese de paramızı biriktirdik.
A. Selam Hoşgeldin

Şimdi bazı sorularım var. Cevaplarsamız çok sevinirim.
Ben bu motorun 2012 model ve sonrasına bakıyorum. Herhangi kronik bi sorumu vs var mıdır? ( yağ yakma dışında)
Bilinen kronik sorunu yok.

Renk olarak kırmızı tercih ediyorum. Siyah pek içime sinmedi. Alsam aklımda kırmızı ukte kalacak. O yüzden kırmızı diyorum. Kullananların yorumları nedir?
Siyah olmayan hiç bir motosiklete binmedim binmemde. Tercih senin

İlk kez motor sahibi olacağım. Kızıltoprak drd motorda expertiz yaptırmak istiyorum. Başka bir yere daha baktırmam gerekir mi?
Atla deve bir alet değil bir yere yaptırmak kafi

Alırken ne gibi şeylere dikkat etmem lazım? Şasi yamuk mu değil mi, motor yürüyeni nasıl usta sürdüğünde anlayabilir mi?
Expertiz de anlarlar

Bir de bu motor 40-50 k km arasında olacak. 2 sene okul-ev ve kısa sürüşlerde kullanıcam. Soğuk havalarda çalışmasında sıkıntı olur mu?
Şu an 37.000 deyim ilk gün nasıl çalışıyorsa şimdide aynı çalışıyor. Sıcak soğuk farketmez.

Son olarak uzun süre kendini kanıtlamış bir motor. Sizce bu modeli almakla hata yapmış oluyor muyum?
İstanbul'da A noktasından B noktasına gitmek için (km. sınırı olmadan) alıyorsan doğru karar.

Teşekkürler.

Bu arada max bütçe 3250 tl.

Teşekkürler ercüment bey. Bugün satıcıyla görüştük. Biraz eksikleri var. Ama sonuçta 2012 model motor. Anlaşırsam alacağım gibi. Tekrar size teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Bir de bı cbflerin şase no neresinde yazar?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Teşekkürler ercüment bey. Bugün satıcıyla görüştük. Biraz eksikleri var. Ama sonuçta 2012 model motor. Anlaşırsam alacağım gibi. Tekrar size teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Bir de bı cbflerin şase no neresinde yazar?

Gidonun altındaki şasi uzantısında yazar.

5 yaşında bir motosiklet alacaksanız mutlaka iyi bir ustada güzelce kontrol ettirin.
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Gidonun altındaki şasi uzantısında yazar.

5 yaşında bir motosiklet alacaksanız mutlaka iyi bir ustada güzelce kontrol ettirin.

Namı bilinen üsküdarda ferhat usta diye bilinen birisine baktıracağım. Biraz yıptanmış bir motor. Ama biraz el emeğiyle yeni gibi yapabilirim. Sadece zamam ve malzeme gerekli. Teşekkür ederim cevabınız için.
 
Katılım
19 Haz 2017
Mesajlar
19
Selamlar, 1 ay önce Cbf-150 aldım. Yaş 40, ilk motorum, acemiyim. Boyum ve kilom fazla. 193 cm/125 kg.

Aynalar bana çok yetersiz kalıyor. Aynanın yarısında kollarım var, çok riskli buluyorum, aynadan bakacağım derken şekilden şekle girip yol dikkatimi kaybediyorum. Bir anda arkamda beliren arabanın kornasıyla irkiliyorum genelde. Her gün otobandan 70 km yol yapıyorum. Acil ayna uzatma aparatı arıyorum bu alete özel. Tavsiyesi olan var mı? (Forumda aratınca bulamadım, ancak kendisi imal edenleri gördüm. Ben fabrikasyon standart bir ürün arıyorum.)

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
11
Merhaba arkadaşlar, sanırım şöyle demeliyim.. Aranıza hoşgeldiMmm. Az önce aldım [url=https://hizliresim.com/ERBJ1Z][/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:06 ----------

Aldığım an dan şimdiye dek 24 saatir en büyük sıkıntım, servisteki ustanında dedigi gibi vites geçişlerinde sertlik. yeni olduğu için bu durum bir süre devam edecekmiş. Sizce ne kadar daha devam edecek.?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Merhaba arkadaşlar, sanırım şöyle demeliyim.. Aranıza hoşgeldiMmm. Az önce aldım [url=https://hizliresim.com/ERBJ1Z][url]https://i.hizliresim.com/ERBJ1Z.jpg[/url][/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:06 ----------

Aldığım an dan şimdiye dek 24 saatir en büyük sıkıntım, servisteki ustanında dedigi gibi vites geçişlerinde sertlik. yeni olduğu için bu durum bir süre devam edecekmiş. Sizce ne kadar daha devam edecek.?

Rodaj bakımında güzel bir yağ,debriyaj ayarı ile pamuk gibi olur.

Hayırlı olsun,lastikleri değiştirmediyseniz ani maneravlardan kaçının.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Hayırlı olsun. Bakıma kadar zor olur ama bakımdan sonra güzelleşir. Ustaya sorsaydın hangi yağı kullanıyosunuz diye. Motul iyi gelecektir

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

Bu arada cbf'e zam gelmiş. Kaça aldınız siz. 6900 olmuş cbf
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
11
Hocam kendimi yılın şanslı insanı ilan ediyorum ben 6.600TL verdim plaka Vs ayarladım aldım anahtarı tam çıkıyorum kapıdan seslendi bayii sahibi 300 TL beni zarar a soktun diye :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

Lastikler derken anlamadım, sıfır aldım motoru.. Lastik değiştirmek nasıl yani.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Kâr payından düşüversin o da. Lastikleri çok kötü. Islak havada çok kötü olduğunu söylüyorlar kuru havada da çok güven vermiyor. İmkanın varsa michelin ile değiştir derim. Pilot street önerirler

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

300 lira zam yapıştırmışlar CBF'e. Tam ben alacakken neyse diyorum.
Satılır 2017 model :D
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Bende alıyorum önümüzde ki hafta motoru, yalnız bizim burada honda bayii yok onun yerine edirneden alacağım acaba nasıl getireceğim? evime 60 km mesafede
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
11
Bana bir link verme şansın varmı hocam.. Bugün bir kaç arkadaş daha lastikleri sıkıntılı dedi.. Söylediğin lastikleri nereden temin ederim bir link atma şansın varmı.?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

Ayrıca motoru şimdiye dek sürekli vites değiştirerek 40 - 45 Km hızı geçmeyecek kullanıyorum sanırım bu 1000Km bakım arasına kadar böyle devam edecek değil mi.?
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Bana bir link verme şansın varmı hocam.. Bugün bir kaç arkadaş daha lastikleri sıkıntılı dedi.. Söylediğin lastikleri nereden temin ederim bir link atma şansın varmı.?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

Ayrıca motoru şimdiye dek sürekli vites değiştirerek 40 - 45 Km hızı geçmeyecek kullanıyorum sanırım bu 1000Km bakım arasına kadar böyle devam edecek değil mi.?

Devri sabit "tutmadan" 5000 devride geçmeden kullanmak gerekir ilk 1000 km.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Bana bir link verme şansın varmı hocam.. Bugün bir kaç arkadaş daha lastikleri sıkıntılı dedi.. Söylediğin lastikleri nereden temin ederim bir link atma şansın varmı.?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

Ayrıca motoru şimdiye dek sürekli vites değiştirerek 40 - 45 Km hızı geçmeyecek kullanıyorum sanırım bu 1000Km bakım arasına kadar böyle devam edecek değil mi.?

Motolastik.com burdan detaylı bulabilirsin. istersen arayarakta bilgi alabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst