artık acıda bile birleşemiyoruz

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bir yağmur yağıyor, küfür kıyamet gırla gidiyor. bu nedir yahu!

doğal felakette bile insanlar birbirine giriyor arkadaş, acıda bile birleşemiyoruz.

bütün enerjimizi birbirimizi hırpalayarak tüketiyoruz farkında mısınız?

bu ülke insanı birbirini sevmeyi ne zaman öğrenecek merak içindeyim!!
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
çünkü din istismarcısı tayfa, herkesi herşeyi kutuplaştırdı.
iktidar denen güç psikolojilerini alt üst etti, güç peşinde koşanlar da oyuna dahil oldu
artık muhalefet edemiyorsun bile, anında "vatan haini" oluyorsun, anında "dinsiz" oluyorsun

"kesilen kuzey istanbul ormanları buna sebep oldu, yeşil alanlar bitti o yüzden oldu. çünkü, artık her yer beton dolayısıyla sıcaklar yüksek oluyor ve yüksek sıcaklıkla aniden karşılana soğuk hava dalgası doluya ve ani fırıtnalara neden oluyor. 25 senedir bu şehri yönetenler altyapyı geliştirmek bir yana rant amaçlı olarak mevcut olanı da felç ettikleri için artık her yağmur taşkınlara yol açıyor" desen bile siyaset yapma vatan hainliği yapma diye başlıyorlar küfürlere

doğru düzügn konuşamıyorsun, ses çıkarmana bile müsaade etmiyorlar
kendi doğruları var bu doğrulara en ufak muhalif cümle haakretle, hukuk savaşı ile ve nihayetinde cezaevi ile sonuçlanıyor.
hukukun tanımı "ezmek" oldu, ezilen napsın
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
Doğa intikamını tabiki alacak , bazıları "yeryüzündeki her şey bize nimet olarak sunuldu" talanına inanmaya devam edebilir.Kahrolsun insanoğlu.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
sizce eleştirenler hunharca eleştirmiyor mu?

yapıcı değil yıkıcı eleştiri bizi mahvediyor!
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
ben "doğa intikam alıyor" cümlesine inanmıyorum
doğa intikam almaz. bunun adı intikam değil. intikam bizim kendi kurgumuz olan bir terim
doğa sadece, doğa olaylarını gerçekleştirir.

bir yere betonla kaplarsan çim zemine göre ağaçlık alana göre aynı güneşi görseler bile beton olan yerde sıcaklık çok yüksek olur.
şu resme bir bakın
https://i.hizliresim.com/VM8dmr.jpg

burda rüzgar esmez. burda çölde gördüğünüz serap misali ısınıp yükselen havanın resmini bile göreiblrisiniz. zira burda zemin çok sıcaktır. zemin çok sıcak olursa, soğuk bir cephe ile karşılaştığında reaksiyonu da sert olacaktır. (aynen dün akşam olduğu gibi)

bunun adı intikam değildir, bazı forum üyelerinin sandığı gibi cenabı hakkın kendisini hatırlatması değildir.. tipik bir doğa olayıdır. kendi yarattığımız kurgularda boğuluyoruzi paranın kölesi olmak gibi, parayı da biz yarattık ama kölesi olduk.

mevzu iklimdir. müdahale edersen süreci hızlandırırsın, şurda 50 bin yıllık bir ılıman dönemde dünya denen gezegende yaşıyoruz. karbonifik dönem gibi, büyük yokoluşların üçüncüsü gibi, çevreye hızla karbondioksit salarsan hızla zemini beton yaparsan, doğanın ellerinle dengesini değiştirirsen bu süreç hızlanır. bunun adı doğa intikamı değildir bunun adı allah gazabı değildir, bunun adı fuhuş değildir, depreme bile fuhuş dediler. ayıptır cehalettir. eskiden bu tip fırtınalar 3-4 yılda bir olurdu, sonra her sene olmaya başladı bu sene 10 gün arayla iki kez oldu.

bilinçlenmek gerek. en önemlisi kibirden kurtulmak gerek. kibir şu anki en büyük düşmanımız. din istismarcıları büyük kibir içinde, büyük cehalet içinde. cahil halk bunların peşinde. doğa ile iç içe yaşamayı öğrenmemiz gerek. doğaya saygı duymayı öğrenmemiz gerek.

"en üstün varlık" biz değiliz. doğadır en üstün varlık. biz sadece ona adapte olabilen canlılarız. dünya olmazsa biz birer hiçiz. içmizdeki kibiri bitirmemiz lazım.

"herşey insanoğlu için" saçmalığını bi kenara koymamız lazım. hiçbirşey insanoğlu için değil, biz sadece istifade ediyoruz o kadar. insanoğlu dünyadan yok olsa dünya yok olmaz, bu kibirmizden kurtulmamız lazım. aksine dünya daha iyi bi yer olur.

neyse söylenecek çok şey var da...gene bi "damga" yemeden bitireyim.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
ben "doğa intikam alıyor" cümlesine inanmıyorum
doğa intikam almaz. bunun adı intikam değil. intikam bizim kendi kurgumuz olan bir terim
doğa sadece, doğa olaylarını gerçekleştirir.

bir yere betonla kaplarsan çim zemine göre ağaçlık alana göre aynı güneşi görseler bile beton olan yerde sıcaklık çok yüksek olur.
şu resme bir bakın
https://i.hizliresim.com/VM8dmr.jpg

burda rüzgar esmez. burda çölde gördüğünüz serap misali ısınıp yükselen havanın resmini bile göreiblrisiniz. zira burda zemin çok sıcaktır. zemin çok sıcak olursa, soğuk bir cephe ile karşılaştığında reaksiyonu da sert olacaktır. (aynen dün akşam olduğu gibi)

bunun adı intikam değildir, bazı forum üyelerinin sandığı gibi cenabı hakkın kendisini hatırlatması değildir.. tipik bir doğa olayıdır. kendi yarattığımız kurgularda boğuluyoruzi paranın kölesi olmak gibi, parayı da biz yarattık ama kölesi olduk.

mevzu iklimdir. müdahale edersen süreci hızlandırırsın, şurda 50 bin yıllık bir ılıman dönemde dünya denen gezegende yaşıyoruz. karbonifik dönem gibi, büyük yokoluşların üçüncüsü gibi, çevreye hızla karbondioksit salarsan hızla zemini beton yaparsan, doğanın ellerinle dengesini değiştirirsen bu süreç hızlanır. bunun adı doğa intikamı değildir bunun adı allah gazabı değildir, bunun adı fuhuş değildir, depreme bile fuhuş dediler. ayıptır cehalettir. eskiden bu tip fırtınalar 3-4 yılda bir olurdu, sonra her sene olmaya başladı bu sene 10 gün arayla iki kez oldu.

bilinçlenmek gerek. en önemlisi kibirden kurtulmak gerek. kibir şu anki en büyük düşmanımız. din istismarcıları büyük kibir içinde, büyük cehalet içinde. cahil halk bunların peşinde. doğa ile iç içe yaşamayı öğrenmemiz gerek. doğaya saygı duymayı öğrenmemiz gerek.

"en üstün varlık" biz değiliz. doğadır en üstün varlık. biz sadece ona adapte olabilen canlılarız. dünya olmazsa biz birer hiçiz. içmizdeki kibiri bitirmemiz lazım.

"herşey insanoğlu için" saçmalığını bi kenara koymamız lazım. hiçbirşey insanoğlu için değil, biz sadece istifade ediyoruz o kadar. insanoğlu dünyadan yok olsa dünya yok olmaz, bu kibirmizden kurtulmamız lazım. aksine dünya daha iyi bi yer olur.

neyse söylenecek çok şey var da...gene bi "damga" yemeden bitireyim.

Söylediğin imkansız be abi sonuçta biz insanız Her şey bizim için.Biz olmasak bu hayvanlar ne yapar ?


Ben 1999 doğumlu bir insanım çok merak ediyorum acaba ben ölene kadar dünya sağlam kalacak mı ?
Çok değil 55,60 görsem yeter.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,673
Ne acısı?
Acı; benim yaşadığım şehre tecavüz edilmesi sonucu aslında Dünya standartlarında orta seviyede olan bir yağış sonucu sel felaketleri yaşanması. Yağış değil acı, bunun sonucu ve bu sonuçlar karşısında da hiç bir sorumluluk kabul etmeyen yetkililer.
Şimdi ben bana bu yerel yönetimi savunan adamla hangi ortak noktada buluşacağım? 99 depreminden sonra belirlenen 408 afet toplanma noktasının %75'ine inşaat yapılmış, bana bunu savunan insanla ben hangi ortak noktada birleşeyim?

Yapıcı eleştiri de neymiş? Eleştirinin e'sine tahammül yok, al sana yapıcı eleştiri işte, İstanbul kötü yönetiliyor, çok dar çerçevede bıraktım. İmar politikası yanlış. E hani neye yaradı?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Ne acısı?
Acı; benim yaşadığım şehre tecavüz edilmesi sonucu aslında Dünya standartlarında orta seviyede olan bir yağış sonucu sel felaketleri yaşanması. Yağış değil acı, bunun sonucu ve bu sonuçlar karşısında da hiç bir sorumluluk kabul etmeyen yetkililer.
Şimdi ben bana bu yerel yönetimi savunan adamla hangi ortak noktada buluşacağım? 99 depreminden sonra belirlenen 408 afet toplanma noktasının %75'ine inşaat yapılmış, bana bunu savunan insanla ben hangi ortak noktada birleşeyim?

Yapıcı eleştiri de neymiş? Eleştirinin e'sine tahammül yok, al sana yapıcı eleştiri işte, İstanbul kötü yönetiliyor, çok dar çerçevede bıraktım. İmar politikası yanlış. E hani neye yaradı?

+1
..........
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Söylediğin imkansız be abi sonuçta biz insanız Her şey bizim için.Biz olmasak bu hayvanlar ne yapar ?


Ben 1999 doğumlu bir insanım çok merak ediyorum acaba ben ölene kadar dünya sağlam kalacak mı ?
Çok değil 55,60 görsem yeter.


Umarım Üniversite okumuyorsundur.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
Söylediğin imkansız be abi sonuçta biz insanız Her şey bizim için.Biz olmasak bu hayvanlar ne yapar ?


Ben 1999 doğumlu bir insanım çok merak ediyorum acaba ben ölene kadar dünya sağlam kalacak mı ?
Çok değil 55,60 görsem yeter.

hayvanlar mı ne mi yapacak? yaşayacaklar

bak sana günümüzden rakamlar vereyim:
köpekler biliyorsun kurt'tan evrildiler. üstelik sadece 30 bin yıldır varlar bu dünyada
günümüzde sadece almanyada 5 milyon evcil köpek var
tüm gezegende 400 milyon civarı köpek dolanıyor. 30 bin yıldaki ulaştıkları rakam bu.
buna karşılık kurt sayısı kaç biliyor musun? 200 bin

doğal yaşamı ne hale getirdiğimizin en acı kanıtlarından birisi bu

insana düşman hayvanlar yok olma tehlikesi ile karşı karşıya

kedigilleri de örnekleyelim...600 milyon adet evcil kedi var dünyada, peki kaç aslan var biliyor musun.. 40 bin

900bin civarı afrika mandası olduğu sanılıyor (o da artık korumada oldukları için) kaç inek var peki? 1.5 milyon inek

tavuk, insan olmasa idi, günümüzüde bu kadar sayıda olur muydu bu dünyada? 20 milyar tavuk var şu anda...onları yiyoruz diye varlar.

bütün dünyadaki büyük canlıların (yani ağırlıkları birkaç kg'dan fazla olan bütün hayvanların) yüzde doksanı (%90) insanlardan ve evcil hayvanlardan oluşuyor.

dünyanın dengesini bile bu şekilde değiştirdik biz.

eskiye dönelim demiyorum tabii ki. ütopya bunlar artık
ama değiştirme huyumuz bizi mahvediyor
mahvetmeye de devam edecek
benim değinmek istediğim nokta bu.

"life after people" diye bir belgesel var, muhakkak izleyin.
insan olmazsa dünyada neler olabilir diyor.
adamın nevrini döndürür, dünya görüşünü değiştirir.

insanoğlu çok kibirli.
kendini değerli görme huyu bizi bitirecek.
forum mesajlarından bile anlaşılıyor bu.

işin acı kısmı cehalet ile kibir birbirini tetikliyor
öğretmeye anlatmaya çelışıyorum, cahil olduğunu kabul etmek yerine kibirini daha çok artırıyor
ve ardından en büyük savunma mekanizması devreye giriyor; aşağılamaya çalışarak suçlamak. ötekileştirmek
"haklı olma"ya çalışma ve "kendini üstün görme" çok güçlü iki güdü ve bunları kırmak zor.

bunu bazen cehaletiyle bazen din istismarı ile, çoğunlukla ikisi birleştiğinde yapıyor.

çevrenizden görebilirsiniz örnekleri, cahil cesareti denen kavram bu yüzden türemiş durumda
adam evrim diyor öteki legoları karıştıralım helikopeter olsun diye dalgasını geçmeye çalışıyor. olmaz böyle.

yani işin en başı eğitimde bitiyor. kişi önce cahil olduğunu kabul edecek ve cehaletini giderebilmek için eğitime adayacak kendini. e bunun için de alçakgönüllülük lazım...okuyacak. araştıracak.

gene doldum..işte. neyse
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Bir yağmur yağıyor, küfür kıyamet gırla gidiyor. bu nedir yahu!

doğal felakette bile insanlar birbirine giriyor arkadaş, acıda bile birleşemiyoruz.

bütün enerjimizi birbirimizi hırpalayarak tüketiyoruz farkında mısınız?

bu ülke insanı birbirini sevmeyi ne zaman öğrenecek merak içindeyim!!


Insanların birbirini sevebilmesi için önce kendini sevebilmesi gerek.

Otur sabah akşam hamurişi yap,evlilik programı izle 120 kilo ol.

Kahvehanede cafede,vakit öldür

Yeni nesilse çek,paylaş,takip et.

Tek duyguya bak,aşk arayışında ol.

Kendini tanımadan meslek seç,evlen,sonra huzur ara.

Insanlar kendini sevmiyor ki başkasını sevsin.

Bir ülkenin kalitesini kadına verdiği değerle anlayabilirsiniz demişler.


Kısır ve börekle mideyi değil, müzikle ruhu
doyurmak gerek.
Çekip paylaşmak değil,çizmek,sanata bakan göz gerek.
Kahvelerde taş atmak yerine olta altıp balık tutmak gerek.
Kendini sevmeyen,başkasını sevemez.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Allah benim cezamı versin şu ironi işini bir türlü beceremiyorum ya.İnce mizah bana göre değil demeki.
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Neden birleşemiyoruz ?

Amaçladıkları tam da buydu zaten. Halkı birbirinden nefret eder hale getirmek, saldırganlaştırmak, cahilleştirmekti amaç. Hepsini başardılar. Malum kitle ile ülke gündemi, ekonomi, gidişat vs konuşmaya kalkarsanız durumun ne kadar vahim olduğunu görürsünüz.(ben denedim bir kere, ama kendisi tam su katılmamış anadolu çomarıydı, hepsi böyle midir bilmiyorum. benim konuştuğum 'advanced çomar'dı belkide)

Eskiden Cumhuriyet Bayramı, Zafer Bayramı, 19 Mayıs Kutlamaları gibi ortak değerlerimiz vardı. Kaldı mı ?
Ege kasabalarında Bağ Bozumu Şenlikleri adı altında yörenin Yunan işgalinden kurtuluşunu temsil eden zaman diliminde 1 hafta kutlamalar, şenlikler olurdu. Kaldı mı ? Ben söyleyeyim, kalmadı.

Hızla üreyen Suriyelileri getirdiler şimdi de. Bunlara doğma büyüme T.C vatandaşı olan insanlardan daha fazla hak tanıyorlar. Ve şimdiden buna laf söyleyen, karşı çıkanlara aba altından sopa göstermeye başladılar bile. Yarın ne olur malum, vatan haini oluruz.

Peki tüm yapılanların esas amacı ne ? İç savaş çıkarmak.
Türkiye'nin dünya kamuoyundaki imajı yerlerde şu an. Cihatçı, medeniyet düşmanı, işid destekcisi bu imajımızdan sonra amaçladıkları gibi bir iç savaş çıkması durumunda kimse elimizden tutmaz.
Ortadoğu ülkelerinin yakın tarihte nasıl halkı birbirine düşürülerek, iç savaşla parçalandığını gördük, okuduk.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst