KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
2013 model 22 binde abs li duke 200 umu satıyorum. Sahibinden ilanı beklemede şuan 9100 tl ye bırakıyorum aciliyeti var motorun. Ekstralı ve yeni bakımlı motor. 26 bine kadar bakım derdi yok. Fiyatı aşırı indirdim.


535 924 7446
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar 2015 model duke 250 sahibiyim. motoru 2015 eylül'de 5bin km'de iken aldım. İlk bakım hariç hep spormotoya gittim. Motorum 35bin km'de. Aşağıda, merak edenler için 7500-13bin-20bin-27bin ve 35bin bakımlarının dökümü var. 35bin km'de 2bin lira bakım faturası kesildi. Bu tutarın içinde, ekstra olarak 150 liralık bir akü bedeli var. Garantiye sokmayı kabul etmemişlerdi. Bunun dışında yalama olan pipo borusu garantiden değişti ve ücret alınmadı. Yağ kaçıran arka amortisör için garantinin bitmesine 2 gün kala başvurdum. Motorun faturası tescil tarihinden bir hafta önce kesildiği için garantinin bittiğini ama iyi niyet garantisine soktuklarını yalnızca işçilik alacaklarını söylediler. 35bin bakımının içinde bu işçilik ücreti de var. Fikir vermesi açısından aşağıya faturaların görüntülerini koyuyorum.

7500 bakımı 500 tl. Akü bedeli ile. Bu bakımı MotoX bilgisayara işlemedi. Bu bakımdan sonra stop etme problemleri yaşadım. Bir sonraki bakımda Spormoto, motorun bakımsız, yağın ve filtrelerin çok kirli olduğunu söyledi. Ben bakım fişini ibraz edince MotoX ile konuşacaklarını söylediler. Ne oldu bilmiyorum.
33xbvbm.jpg


13bin bakımı 300 lira. O zaman pahalı gelmişti ama şimdi fena değil gibi duruyor :)
29dh45i.jpg


20bin bakımı 360 lira. İndirim tutarı garantiye sokmadıkları akü için avusturyaya başvurduktan sonra yaptıkları jest. Ama bir önceki faturada zaten yapılan indirimler yapılmamış. Malzeme fiyat farklarına da dikkat :)
w0tlaf.jpg


27bin bakımı 490 lira. Ekstra olarak titreşimden düşen bir kaç vida ve yıkama var.
2ag6kup.jpg


35bin bakımı 630 lira. Ekstra olarak 140 lira tutan fren hidrolik değişimi ve 24 liralık yıkama var. İşçilik 200 lira. Bu tutara amortisör değişim işçiliği dahil. 50 liraymış.
1z1u4wg.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

Ek olarak, hak teslim etmek açısından söyleyeyim. Daha önce farklı başlıklarda servislerin ilgisizliklerinden ve nezaketsizliklerinden şikayet etmiştim. Son iki gidişimde bunun değiştiğini gördüm. Yalama olan buji piposunu ve yağ kaçıran arka amortisörü (kısmen de olsa) garantiye sokarken ilgi ve güler yüz gördüm. Ancak yukarıda faturalar, yüksek işçilik ücretleri, dışarıya göre %20-%100 arası pahalı malzeme fiyatları (organik ön fren balatasını 125 liraya değiştirdim. Organik balatalar en ucuzudur. 60-80 lira arası herhangi bir parçacıdan alabilirsiniz) benim bütçemi aşıyor açıkçası.
Yazdıklarımda bir serzeniş yok, yalnızca kullanıcılara bir fikir vermeye çalışıyorum. Fanboylara cevap vermeyeceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Pulsar'a göre çok pahalıymış yav. Acaba alsam mı diye bir an düşündüm ve hemen vazgeçtim :) benim motor 8000 km'de ve yağ değiştirdim geçen gün motul koydurdum ve 55 tl verdim.
 
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
10
Bu motor bunu hakediyor kullanılan malzemeler bence kaliteli birazcık yüksek olabilir fakat siz mercedesin ucuz olduğunu gördünüz mü ?
Açıkçası nmax sahibiydim 10binde sattım motorumu valla 2017 250 düke sahibiyim şuan onun servis bakımlarından daha fazla harcadım küçük scooterıma. Ama memnunum ikisinden de. İlk başta çok yüksek fiyatlar bekliyordum ktm den fakat açıkçası çoook korkulacak fiyatlar değilmiş
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Buraya da yapıştırayım bari. Motorumu satmak durumundayım. Pazarlık payı mümkündür. :)

İlan numarası:453564058
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bu motor bunu hakediyor kullanılan malzemeler bence kaliteli birazcık yüksek olabilir fakat siz mercedesin ucuz olduğunu gördünüz mü ?
Açıkçası nmax sahibiydim 10binde sattım motorumu valla 2017 250 düke sahibiyim şuan onun servis bakımlarından daha fazla harcadım küçük scooterıma. Ama memnunum ikisinden de. İlk başta çok yüksek fiyatlar bekliyordum ktm den fakat açıkçası çoook korkulacak fiyatlar değilmiş

Titreyen Mercedes mi olur? Olsa olsa spor bir modele benzetilir :) bu arada 10 binde bir nmax'a ne masrafı yaptınız o kadar?
 
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
10
Bakımdan çıktım bin km olmadan balata bitmiş (!) kitapçıkta yazmamasına rağmen yağ değişim istiyor servis 150₺ Bakımda son sanırım 6-7binde bi 330 ₺ fln çıkarttılar birde 9-10bind girseydim kimnilir ne olurdu. O yüzden ktm sonuçta servis bakım ücreti korktuğun gibi olmamasına seviniyorum. Allah göstermesin ama parçalar pahalı olduğu için ve çalınma riskinden dolayı kasko yaptırdım kafam rahat :)
 
Katılım
23 May 2017
Mesajlar
21
Merhaba
Motor kaskosunu hangi şirkete ve kaç paraya yaptırdınız ?
kaç lira bedel üzerinden yaptılar kısaca yazabilirseniz çok sevinirim,
 
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
10
1250₺ şair sigorta araç değeri üzerinden. Full kaska mis çiçek. 2,500₺ ekipman kask giyim bile dahil. Diğer firmalar full değil ve 4-5-7bin₺ gidiyor. Biz iki arkadaş 2017 duke 250 olarak aynıyerden yaptırdık memnunuz inşallah kullanmak nasip olmaz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

Çok güzel hocam abartısız olmuş Mete'den kaça aldınız ?
 
Katılım
25 May 2017
Mesajlar
22
Arkadaşlar selamlar bende 2017 duke 250 ile aranıza katıldım. 2. bir motor olarak aldım. Diğer motorum hero hunk.

Şu anda duke ile 100 km yapabildim. Motor gidişi, duruşu kalitesi herşeyiyle kendisine aşık ettiriyor insanı.

Yanlız bir sorum oracak. Bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

1. Kontağı açtığımda (motoru çalıştırmadan) ekranın üstünde bulunan Motor ışığı turuncu olarak yanıyor. Motoru çalıştırdığımda bu ışık sönüyor. Motor dururken bu ışığın yanması normal mi ? yoksa motorda bir problem olduğunu mu bildiriyor.

2. Yan ayaklık açıkken "Side Stand Down" mesajını görüyorum. Ama Trip 1-2 nin olduğu yerde "ERROR" diye yazıyor. Ayaklığı kapatınca "ERROR" yazısı kayboluyor. Buda normal midir ?

Cahilliğim için kusura bakmayın. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Arkadaşlar selamlar bende 2017 duke 250 ile aranıza katıldım. 2. bir motor olarak aldım. Diğer motorum hero hunk.

Şu anda duke ile 100 km yapabildim. Motor gidişi, duruşu kalitesi herşeyiyle kendisine aşık ettiriyor insanı.

Yanlız bir sorum oracak. Bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

1. Kontağı açtığımda (motoru çalıştırmadan) ekranın üstünde bulunan Motor ışığı turuncu olarak yanıyor. Motoru çalıştırdığımda bu ışık sönüyor. Motor dururken bu ışığın yanması normal mi ? yoksa motorda bir problem olduğunu mu bildiriyor.

2. Yan ayaklık açıkken "Side Stand Down" mesajını görüyorum. Ama Trip 1-2 nin olduğu yerde "ERROR" diye yazıyor. Ayaklığı kapatınca "ERROR" yazısı kayboluyor. Buda normal midir ?

Cahilliğim için kusura bakmayın. Şimdiden teşekkürler.

Öncelikle hayırlı olsun.

1.İlk soruna gelecek olursak ışığın yanması normal.Her başlangıçta ışık o şekilde.

2.Ayaklık açıkken motosiklet kullanmamak için normalde ekranda "Side Stand Down" yazıyor.Ama error yazısı hakkında bilgim yok.

Şu standart bir açılış ekran görüntüsü

 
Katılım
25 May 2017
Mesajlar
22
Öncelikle hayırlı olsun.

1.İlk soruna gelecek olursak ışığın yanması normal.Her başlangıçta ışık o şekilde.

2.Ayaklık açıkken motosiklet kullanmamak için normalde ekranda "Side Stand Down" yazıyor.Ama error yazısı hakkında bilgim yok.

Şu standart bir açılış ekran görüntüsü

[url]https://i.hizliresim.com/4M9ZzJ.jpg[/url]


Cevabın için teşekkürler Abap. Fotoğraf çekip atacagım. Bende anlamadım neden error yazıyor. Servis eve yakın en kötüsü geçerken soracağım.

Bir sorum daha olacak. Motorda orta sehpa olmadığı için zincir temizleme işini nasıl yapacağım ? Sizler nasıl hallediyorsunuz ?
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Cevabın için teşekkürler Abap. Fotoğraf çekip atacagım. Bende anlamadım neden error yazıyor. Servis eve yakın en kötüsü geçerken soracağım.

Bir sorum daha olacak. Motorda orta sehpa olmadığı için zincir temizleme işini nasıl yapacağım ? Sizler nasıl hallediyorsunuz ?



https://tr.aliexpress.com/item/Pair-Motorcycle-Swingarm-Spools-Sliders-Stand-Screws-10mm-for-KTM-Duke-125-200-350-690-990/32786933152.html?spm=2114.13010208.99999999.264.hDmWWj

Linkteki gibi bir aparatı(sehpa kaldırma vidası) arka tarafa monte ettikten sonra ;

http://urun.n11.com/modifiye-urunler/motosiklet-kaldirma-sehpasi-universal-P87866195

Kaldırma sehpasıyla kaldırabilirsin.Ya da zincir temizliği yapan özel yerlerde yapabilirsin.Bunlara para vermem diyorsan bir arkadaşının yardımıyla motoru yana eğerek takozun üstündeyken arka tekeri çevire çevire de halledebilirsin.
 
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
10
Barkın abiyi kaybettik ya. Ne tadım var ne tuzum. Öyle çok hayranı olduğum biri de değildi ama ne bileyim içim parçalanıyor haberi aldığımdan beri..

Başımız sağolsun motoru sevdiren adam barkın abimizin mekanı cennet olsun. Allah sevdiklerine yakınlarına sabır ihsan eylesin.

Kardeşlerim büyüklerim aman ekipmansız çıkmayın..
 
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
1
Merhabalar,
Motorum 3000 km ye geldi yağını kendim değiştireceğim hangi yağ kaç numara ve kaç litre konuluyor ?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
1.4L yağ koyacaksın. Eğer üzerinde orjinal yağ filtresi var ise yağ filtresinide değiş. Yağ olarak Castrol Power1 Racing 10W40, 10W50 veya Motul 5100 yarı sentetik yağ koyabilirsin. Yağ filtresi Bajaj pulsar 200 ile aynıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst