Parası olan hiç beklemesin motosiklet alsın

Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Bu zamanlarda almadığınız motosikletler 3-4 ay sonra euro4lü yeni kasalı vs gibi özelliklerle süsleyerek 5-6 bin₺ daha pahalıya satılınca üzülürsünüz. Japonu da çinlisi de hintlisi de 2018 de efsane zamlarla gelecek. Çoğu seri bitecek(200cc-600cc-300cc)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Ben zaten hep ikinci el alıyorum :) (ben zaten hep 20 liralık :p)
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Bu zamanlarda almadığınız motosikletler 3-4 ay sonra euro4lü yeni kasalı vs gibi özelliklerle süsleyerek 5-6 bin₺ daha pahalıya satılınca üzülürsünüz. Japonu da çinlisi de hintlisi de 2018 de efsane zamlarla gelecek. Çoğu seri bitecek(200cc-600cc-300cc)

Bekliyoruz caddeadamı önce sen al bir görelim ne alacaksın, çok merakta bıraktın bizi.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bu zamanlarda almadığınız motosikletler 3-4 ay sonra euro4lü yeni kasalı vs gibi özelliklerle süsleyerek 5-6 bin₺ daha pahalıya satılınca üzülürsünüz. Japonu da çinlisi de hintlisi de 2018 de efsane zamlarla gelecek. Çoğu seri bitecek(200cc-600cc-300cc)

hemen 1 tane siparişi verdim. saol kanka erken uyardığın için
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
135
Yamaha'nın Ağustos başında zam yapacağını duydum alacak olan varsa elini çabuk tutsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Nerdeyse full elektronik destekli makinalar yerine paranızı ne olduğu, nasıl kullanıldığı bilinmeyen, elektronik ve yardımcı desteği olmayan makinalara verin, elalemi zengin edin.

Bide yazın alın. Kışı beklemeyin.

Süper fikir. @caddeadami1 ailemizin akıl küpü :)
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Dediğin doğru. Çoğu firma artık elindeki stokları bitirme derdin de. 2018 itibari ile euro4 gelecek. Çoğu motorda euro 4 ile abs olacak. Yani normal fiyatının kafadan 5000 TL fazlasına satılacak
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Açtığım her konunun hit olması birilerini kıskandırmış görünüyor :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama alınan motosikletin Euro 4 sistem olanı tekrar gelmezse sorun olmaz mı?
 
Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
220
20 bin liralık tulum giyen adamlar motor almak için kışı bekliyormuş hmmmmmmmmm :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst