Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Ayak müşürü var mıydı bizim motorlarda. Benimkinde yok. Ayaklık açıkken viteste motoru çalıştırabiliyorum
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
Debriyaj da bulunan müşürden. Sıfır aldığım motor bayiden çıkarken arızalı olduğunu farketmiştik
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Cümleten selamlar. Uzun zamandır forumdayım ama ilk defa bu başlığa yazıyorum. Epey araştırdık ettik derken cbf almaya karar verdik. Çalıştık ettik tam yetmese de paramızı biriktirdik.

Şimdi bazı sorularım var. Cevaplarsamız çok sevinirim.
Ben bu motorun 2012 model ve sonrasına bakıyorum. Herhangi kronik bi sorumu vs var mıdır? ( yağ yakma dışında)

Renk olarak kırmızı tercih ediyorum. Siyah pek içime sinmedi. Alsam aklımda kırmızı ukte kalacak. O yüzden kırmızı diyorum. Kullananların yorumları nedir?

İlk kez motor sahibi olacağım. Kızıltoprak drd motorda expertiz yaptırmak istiyorum. Başka bir yere daha baktırmam gerekir mi?

Alırken ne gibi şeylere dikkat etmem lazım? Şasi yamuk mu değil mi, motor yürüyeni nasıl usta sürdüğünde anlayabilir mi?

Bir de bu motor 40-50 k km arasında olacak. 2 sene okul-ev ve kısa sürüşlerde kullanıcam. Soğuk havalarda çalışmasında sıkıntı olur mu?

Son olarak uzun süre kendini kanıtlamış bir motor. Sizce bu modeli almakla hata yapmış oluyor muyum?

Teşekkürler.

Bu arada max bütçe 3250 tl.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Kendini kanıtlamış model neden hata yapasınız? Çinli almaktan iyidir diyorum.

Renk tercih meselesi ama ben siyah yakıştırıyorum. Kırmızı güzel gelmiyor bana.

Sanırım 2012 ya da 2013 sonrasında vites göstergesi gitti devir göstergesi geldi. Hangi yıllarda oldu bu emin değilim. İlanlardan bakın. Eğer acemiysen yeni başlıyorsan vites göstergesi olan modeli tercih etsen daha iyi olur.
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Kendini kanıtlamış model neden hata yapasınız? Çinli almaktan iyidir diyorum.

Renk tercih meselesi ama ben siyah yakıştırıyorum. Kırmızı güzel gelmiyor bana.

Sanırım 2012 ya da 2013 sonrasında vites göstergesi gitti devir göstergesi geldi. Hangi yıllarda oldu bu emin değilim. İlanlardan bakın. Eğer acemiysen yeni başlıyorsan vites göstergesi olan modeli tercih etsen daha iyi olur.

Vites göstergesi benim için önemli değil. 2011 yeni kasaya geçince devir göstergesi geldi. Ben model olarak 2012 üstü düşünüyorum, sarı sinyallilerden değil.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Daha önceden tecrübe yoksa bayağı yardımcı olur. Devir göstergesine ihtiyaç duymuyorum vites göstetgesine ihtiyaç duyduğum kadar. Takabilsem keşke.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Daha önceden tecrübe yoksa bayağı yardımcı olur. Devir göstergesine ihtiyaç duymuyorum vites göstetgesine ihtiyaç duyduğum kadar. Takabilsem keşke.

haklısın. vites göstergesi zaruri bir ihtiyaçtır. aşırı zorlanıyorum ben de.

bunu cbf 150'den kaldıran/kaldırılmasını teklif eden mühendisin şefinin yolu umarım birgün yanlışlıkla ankara pavyonlarına düşer de, oturur oturmaz önüne alevli meyve tabağı koyup, ışık hızıyla şampanya patlatırlar. çıkamaz inşallah oradan. kartını kopyalayıp limitini patlatırlar inşaallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2016
Mesajlar
19
Cbf güzeldir, sorunsuzdur ikinci el alırken temizini bulabilmek cok çok önemlidir. Zira çok sorunsuz olduğu icin genel olarak kurye motoru yapilip 100 bini devirip km si dusurulerek satilmaktadir. 80 i gecince motor bayilmaya baslamaktadir.Max hız 110 civarıdır o hizlarda titreme hissettirir. Konfor hizi 80-90 civarıdır.
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Cümleten selamlar. Uzun zamandır forumdayım ama ilk defa bu başlığa yazıyorum. Epey araştırdık ettik derken cbf almaya karar verdik. Çalıştık ettik tam yetmese de paramızı biriktirdik.

Şimdi bazı sorularım var. Cevaplarsamız çok sevinirim.
Ben bu motorun 2012 model ve sonrasına bakıyorum. Herhangi kronik bi sorumu vs var mıdır? ( yağ yakma dışında)

Renk olarak kırmızı tercih ediyorum. Siyah pek içime sinmedi. Alsam aklımda kırmızı ukte kalacak. O yüzden kırmızı diyorum. Kullananların yorumları nedir?

İlk kez motor sahibi olacağım. Kızıltoprak drd motorda expertiz yaptırmak istiyorum. Başka bir yere daha baktırmam gerekir mi?

Alırken ne gibi şeylere dikkat etmem lazım? Şasi yamuk mu değil mi, motor yürüyeni nasıl usta sürdüğünde anlayabilir mi?

Bir de bu motor 40-50 k km arasında olacak. 2 sene okul-ev ve kısa sürüşlerde kullanıcam. Soğuk havalarda çalışmasında sıkıntı olur mu?

Son olarak uzun süre kendini kanıtlamış bir motor. Sizce bu modeli almakla hata yapmış oluyor muyum?

Teşekkürler.

Bu arada max bütçe 3250 tl.

Bu sorularıma cevap verebilirseniz sevinirim.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Aliexpressten usb sarj aldim. Sadece motor calisirken veya kontak acikken kullanabilmek istiyorum fakat kafadaki hangi renk kabloya baglayayim bilemedim. On fara baglamak aklima geldi kontak aciksa ordan alsin elektrigi ama hangi renkler? Takan kullanan fikir verirse cok memnun olurum.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Şarj aletinin detaylı fotoğrafını atabilirsen bilgi verebiliriz ama fardan alma derim. Fara fazla yük bineceği için sürekli far patlayabilir veya başka sıkıntılar olabilir. Direkt aküden alman daha iyi olur diye düşünüyorum
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Şarj aletinin detaylı fotoğrafını atabilirsen bilgi verebiliriz ama fardan alma derim. Fara fazla yük bineceği için sürekli far patlayabilir veya başka sıkıntılar olabilir. Direkt aküden alman daha iyi olur diye düşünüyorum

Şarj bu usb şarj

çok kalite birşey değil, + - iki kablo. Aküden elektrik için oraya kadar nerden geçiricem anlayamadım? Kablo yetmeyebilir. Başka alternatif yoksa kablo ek yapacağım. Aküyü bitiriyormuş diğerleri, düğmeli aldım.
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Depo altından geçirilebilir görünmeyecek şekilde. Kapalıda durduğunda aküye de zarar vermez. Bağlama şeklinde değilde lehimle uzatabilirsin kabloları. Daha sağlıklı olur
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
25
iii günler

http://www.dreamcar.com.tr/lampa-dike- motosiklet-aynasi-sagsol-takim-90347 Cbf 150 için bu ayna uygun mudur, bu metrik düz diş olur mu yoksa adaptör var onu mu almak lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Bi motor var 50 binde. Yeni kasa. Sorunsuz. Anadolu yakasında motoru nereye gösterebilirim? Var mı güvendiğiniz bir yer?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst