- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
konuyu baştan tekrar ANLAYARAK okusana...Herkez kendini düşunuyor. orasi bir ticarethane ilan vericeksen adam yatirim yapmiş para harcamiş tabiki ucretli olucak zaman harcamiş vs... Bu şeye benziyor bankalarin masraflari cok yuksek bir banka kaç milyar dolara kuruluyor haberin varmi? yani milletimiz sadece kendi cikari işin icine girince nefsi hemen avukati oluyor. Geçen gun karsilastigim bir olayi anlatayim: Adam banka atm sinden havale yapicakmiş gorevliyle konusuyor diyor ki para gondericem atm den masrafi kac para 7 tl dedi gorevli. adam gorevliye bu ne soyguncuzunuz vs... bir suru laf saydi . calisanin ne sucu var adama bagiriyorsun . sonra gorevli sordu nereye gonderceksiniz diye sivas dedi. dusunun sivasa para gondericek 7 tl yi cok buluyor vatandaş . gorevliye bir dunya laf saydi atm de .bende dayanamadim amca para cok geldiyse bin taksiye götür dedim. Etraftaki millet gulmeye basladi. demek istedigim empati yapin . dukkan sahibi olmak sirket kurmak eleman calistirmak basit isler degil. zaman para harcanarak oluyor bu isler. Adamlar ilani bedava ya mi versinler. alacak parasini tabi. gidip gazeteye versen oda para alicak.
Yazdığın post biraz alakasız da...