Sahibinden.com'da motorsiklet ilanı vermeden önce çok dikkat edin..

Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
51
Eğer ilan verecekseniz mutlaka izleyin arkadaşlar..
Nasıl çakal bir firma bu sahibinden nasıl milletin parasının üzerine yatıyor görün
Merhaba
Aslında yazacaktım uzun uzadıya ama video çekeyim dedim.Hem daha açıklıyıcı olur hem de derdimi daha iyi anlatırım


13UxSA.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
39
Geçmiş olsun dostum artık devir söğüş devri oldu bir zamanlar ücretsiz olan sahibinden uygulaması bile ilanı açmaktan tut ilanı güncel tutmaya dahi ücret istiyor..Vay halimize..
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Şahsen 8.500 tl borcum olan bir şirkettir.
Davam hala sürüyor pis çıkarcı şirket...
 
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
232
Nası ya ben geçen hafta ilanı ücretsiz verdim ve birkaç gün sonra kaldırdım hiç ücret istemedi benden.
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
Çok fazla boş ilan var. Yanlış kategori mi dersin alakasız fiyatlar mı hepsinden var. Tamamen ilan onayı veren çalışanların kalitesiz çalışması. Ben kaç kere yaptıkları işi eleştirdim Mail attım. Değişiklik yok.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Her kategoriden 1 adet ücretsiz hak tanıyor.
Hakkın bittiği zaman ücret karşılığında ilan veriyorsun tamam buraya kadar hemfikiriz asıl konu burdan sonrası.

Sahibinden.com ilanlarını 2 çeşit onaylama sistemi var diye biliyorum.
1.elle çalışanın ilanı onay verip yayına sokması.
2 .sistemin otomatik olarak ilanı kontrol edip onay vermesi.

Uygunsuz ilanlar yayına alınmıyor.
Örneğin,
- Açıklamaya telefon numarası yazmak
- Fotoğrafa telefon numarası yazmak
- Başlığa acil yazmak vs.vs..

Ama gel gelelim bu yasaklarla ilan koyanlar var.... Sorduğunuz zaman sa sistem atmış beyefendi...

Asıl mevzu şu. SİZ ÜCRETLİ İLAN VERDİĞİNİZDE İLAN YAYINA GİRMEZ İSE, İLANI DÜZELTİP YAYINA ALAMIYORSUNUZ. ASLINDA İLAN DÜZELTİLİYOR AMA ÜCRET İADENİZ İÇİN 7 İŞ GÜNÜ İÇİNDE OLUYOR...

Yani küçük bir yazım hatanızdan dolayı ilan yayınlanana kadar kredi kartınızdan para çekiyorsunuz ilan onaylanırsa yayınlanıyor, onaylanmazasa tekrar para çekiyorsun önceki çekilen parayıda bekle ki gelsin..

Bu çakal firmaya 8.500 tl kurumsal üyelikten borcum var... Sözüm ona sanal sözleşme mi neymiş, ıslak imza ile çalışmıyorlarmış ben telefondan onay vermişmişim paket satın almışım...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Her kategoriden 1 adet ücretsiz hak tanıyor.
Hakkın bittiği zaman ücret karşılığında ilan veriyorsun tamam buraya kadar hemfikiriz asıl konu burdan sonrası.

Sahibinden.com ilanlarını 2 çeşit onaylama sistemi var diye biliyorum.
1.elle çalışanın ilanı onay verip yayına sokması.
2 .sistemin otomatik olarak ilanı kontrol edip onay vermesi.

Uygunsuz ilanlar yayına alınmıyor.
Örneğin,
- Açıklamaya telefon numarası yazmak
- Fotoğrafa telefon numarası yazmak
- Başlığa acil yazmak vs.vs..

Ama gel gelelim bu yasaklarla ilan koyanlar var.... Sorduğunuz zaman sa sistem atmış beyefendi...

Asıl mevzu şu. SİZ ÜCRETLİ İLAN VERDİĞİNİZDE İLAN YAYINA GİRMEZ İSE, İLANI DÜZELTİP YAYINA ALAMIYORSUNUZ. ASLINDA İLAN DÜZELTİLİYOR AMA ÜCRET İADENİZ İÇİN 7 İŞ GÜNÜ İÇİNDE OLUYOR...

Yani küçük bir yazım hatanızdan dolayı ilan yayınlanana kadar kredi kartınızdan para çekiyorsunuz ilan onaylanırsa yayınlanıyor, onaylanmazasa tekrar para çekiyorsun önceki çekilen parayıda bekle ki gelsin..

Bu çakal firmaya 8.500 tl kurumsal üyelikten borcum var... Sözüm ona sanal sözleşme mi neymiş, ıslak imza ile çalışmıyorlarmış ben telefondan onay vermişmişim paket satın almışım...

Yeni çıkartılan kanun ile internet ve telefon uzerinden uye yapilamiyorsunuz, aksi takdirde islem tüketici lehine isliyor. Bir kontrol edin belki gecmis donem icin de uygulanabilir.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Yeni çıkartılan kanun ile internet ve telefon uzerinden uye yapilamiyorsunuz, aksi takdirde islem tüketici lehine isliyor. Bir kontrol edin belki gecmis donem icin de uygulanabilir.

İmkanım olsa önümü görebilecek olsam güzel bir avukatla bunları öttürürümde..

Vergi levhası benim üzerime, hiçbir şekilde benim vekaletim olmadan abim aracılığıyla paket satılıyor. Abim 1000 tllik paket alıyor ama ne olduysa başka paket kilitliyorlar. Ne benim ne abimin haberi var bu paketten. Ortada imza sözleşme yok. Elektronik sözleşmemi sanal imzamı bişeyler geveleyip duruyorlar.
Avukatlarının bana verdiği tavsiye ise en yakın savcılığa gidip abime suç duyurusunda bulunmammış.. Evrakta sahtecilik yapmışmış ya bi ton tantana.
Şuan icralığım Askerdeyim gelince ne olucak bilgim yok..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba ilanınız kurallara uymuyor diye iade red verdikerinde o para hesabınıza para geri ödeniyor kimsenin sizden haraç kestiği yok ;)
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Forumda satış kısmı var,
biraz daha aktif olsa belki motor satışları için alternatif olabilir.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Sahibinden.com a karşı rakip bir site açmak istiyorum tek eksiğim yaratıcı bir domain :)
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
ücresiz ilan verilseydi böyle bi talep olmazdı. Adamlar baktı bu yağlı müşteri bi 30 lira daha tırtıklayalım demişler.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Merhaba ilanınız kurallara uymuyor diye iade red verdikerinde o para hesabınıza para geri ödeniyor kimsenin sizden haraç kestiği yok ;)

Evet haraç kesmiyor anlamadınız ama. İlan yayına girmezse para hesaptan çekiliyor ve siz ilanı tekrar düzenle diyorsunuz tekrar para çekiyor mevcut çekilen parayla düzeltemiyorsunuz. Benim 4 kere ilanı üst üste red ver verdi buda 116 tl demek, ta normal ilan ücreti... Ya yüksek paket satın alırsanız?? İadeleri 6 7 gün sürüyor sizce gereksiz değilmi?? Siz hiç doping kullanmadınız galiba??

Salak saçma sebeplerden dolayı ilana red verecek, kredi kartındaki limiti yarılayacak ama bi ilanı yayına koyamıyacan? Çekilen paralarda prosedürlere göre iadesi 1 hafta içinde yapılacak diyip sizi başından salacal şirketi kimse bana övmesin...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
608
Herkez kendini düşunuyor. orasi bir ticarethane ilan vericeksen adam yatirim yapmiş para harcamiş tabiki ucretli olucak zaman harcamiş vs... Bu şeye benziyor bankalarin masraflari cok yuksek bir banka kaç milyar dolara kuruluyor haberin varmi? yani milletimiz sadece kendi cikari işin icine girince nefsi hemen avukati oluyor. Geçen gun karsilastigim bir olayi anlatayim: Adam banka atm sinden havale yapicakmiş gorevliyle konusuyor diyor ki para gondericem atm den masrafi kac para 7 tl dedi gorevli. adam gorevliye bu ne soyguncuzunuz vs... bir suru laf saydi . calisanin ne sucu var adama bagiriyorsun . sonra gorevli sordu nereye gonderceksiniz diye sivas dedi. dusunun sivasa para gondericek 7 tl yi cok buluyor vatandaş . gorevliye bir dunya laf saydi atm de .bende dayanamadim amca para cok geldiyse bin taksiye götür dedim. Etraftaki millet gulmeye basladi. demek istedigim empati yapin . dukkan sahibi olmak sirket kurmak eleman calistirmak basit isler degil. zaman para harcanarak oluyor bu isler. Adamlar ilani bedava ya mi versinler. alacak parasini tabi. gidip gazeteye versen oda para alicak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst