- Katılım
- 2 May 2016
- Mesajlar
- 96
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar. Motor kullanmaya başlayalı yaklaşık 1000 km oluyor. Bugün işten çıktım herşey normal şekilde fıtı fıtı kendi halime gidiyorum 2 arabanın ortasında kalıp yaklaşık 1 metre karelik bozuk çukurlu yolu son anda fark edip panik fren yaptım. Tabi ön teker bana eyvallah diyip uzaklaştı bende yeri öptüm tabi. Çok şükür ufak tefek sıyrıkla atlattık.:cyclopsan