Ülkemizin muhteşem yağ gibi yollarında ilk kaza

Katılım
2 May 2016
Mesajlar
96
Herkese selamlar. Motor kullanmaya başlayalı yaklaşık 1000 km oluyor. Bugün işten çıktım herşey normal şekilde fıtı fıtı kendi halime gidiyorum 2 arabanın ortasında kalıp yaklaşık 1 metre karelik bozuk çukurlu yolu son anda fark edip panik fren yaptım. Tabi ön teker bana eyvallah diyip uzaklaştı bende yeri öptüm tabi. Çok şükür ufak tefek sıyrıkla atlattık.:cyclopsan
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
2 arabanın ortasında kalmamak daha önemlisi çukuru son anda farketmemek lazım, geçmiş olsun
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
96
::evil::::gazla::::156::::stretche::melek02:

:king: teşekkür ettim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

İşte bunlar hep abs geçmiş olsun.

Teşekkür ederim hocam sağolasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------


125 Znu nostalji

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

geçmiş olsun diyelim..

teşekkür ederim kimsenin başına gelmesin inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

Geçmiş olsun hasarın büyük olmaması sevindirici

şükür bişey yok sola yattık az bi çizik var birde hafif gidonun dengesi bozuldu sanırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

2 arabanın ortasında kalmamak daha önemlisi çukuru son anda farketmemek lazım, geçmiş olsun

çukur virajda olunca biraz zor oldu tabi teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------


teşekkür ederim
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Virajda iken 2 arabanın arasında mı seyrediyordun?
Öyleyse verilmiş sadakan varmış :O
 
Katılım
21 Haz 2017
Mesajlar
22
Kontra versen kurtarırmışsıncısınlar gelmeden geçmiş olsun.
Bende dün ybr aldım 2014 model düşürürüm diye içim içimi yiyor ilk defa bir motosiklete 6000tl verdim.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
çukur virajda olunca biraz zor oldu tabi teşekkür ederim.

baba ne yaptın sen yaa :mrgreen: virajda frene basmayı bırak sadece debriyajı sıkmak bile kaza yaptırıyor adama. bir daha virajda frene basma! debriyajı sıkma! gaza basma! gazı bırakma! hiç bir şey yapma. girdiğin hızla çık. dönemeyecek isen neden daha önceden yavaşlamadın? cevap versene? illa azarlamak mı lazım :p

şaka bir yana hakkaten virajda böyle şeyler yapmayın, sağı solu kopan motorcular görmek istemiyoruz artık. bu yapılan hata acemilik değil bilgisizlik bence.

virajda fren yapmanın yanı sıra debriyaj sıkıp bırakmakta adamı düşürüyor.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
293
Kontra versen kurtarırmışsıncısınlar gelmeden geçmiş olsun.
Bende dün ybr aldım 2014 model düşürürüm diye içim içimi yiyor ilk defa bir motosiklete 6000tl verdim.

2014 model ybr ye neden o kadar para verdiniz zaten 2017 modeller o fiyatlara benim bildiğim zamanında (2013-2014) o motosiklet 3.5 - 4 bin türk lirasıydı


Geçmiş olsun bu arada virajda iki aracın arsında derken şerit olarak 3 şeritli bir yolda siz orta şeritten giderken arabalar sağ ve sol şeritten mi gidiyordu yoksa 2 şeritte yan yana giden araçların arasında mı gidiyordunuz . Eğer ikinci dediğim olayı yaptıysanız harbiden Allah korumuş sıyrıklarla atlatmanız mucize gibi bişey. Aslında lastikler ve amortisörlerinde bu kazada eminim bir rolü vardır.
Tekrardan geçmiş olsun saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2017
Mesajlar
22
@Ali Bircan

2017 sıfır fiyatı 7500+sigorta ve ruhsat işlemleriyle 8500lere kadar çıkabiliyor. aldığımda 1600kmdeydi. hem aksesuarlı hemde temiz olunca kaçırmak istemedim.
saygılar
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
96
Virajda iken 2 arabanın arasında mı seyrediyordun?
Öyleyse verilmiş sadakan varmış :O

şöyle oldu ben normal halde gidiyorum arkadan sağ ve soldan gelen 2 araba var çukurunda maşallahı var kontra yapıp kacacak vakit bulamadım düştüm. Eyvallah sağolasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:30 ----------

Kontra versen kurtarırmışsıncısınlar gelmeden geçmiş olsun.
Bende dün ybr aldım 2014 model düşürürüm diye içim içimi yiyor ilk defa bir motosiklete 6000tl verdim.

korkmadan sürmek lazım aslında ama dikkati elden bırakmamak gerek

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------

baba ne yaptın sen yaa :mrgreen: virajda frene basmayı bırak sadece debriyajı sıkmak bile kaza yaptırıyor adama. bir daha virajda frene basma! debriyajı sıkma! gaza basma! gazı bırakma! hiç bir şey yapma. girdiğin hızla çık. dönemeyecek isen neden daha önceden yavaşlamadın? cevap versene? illa azarlamak mı lazım :p

şaka bir yana hakkaten virajda böyle şeyler yapmayın, sağı solu kopan motorcular görmek istemiyoruz artık. bu yapılan hata acemilik değil bilgisizlik bence.

virajda fren yapmanın yanı sıra debriyaj sıkıp bırakmakta adamı düşürüyor.

hocam normalde virajda frene basmadan giderim ama burda dalgınlığa gelip son anda fark etmek benim düşmeme sebeb oldu. Diyorum ya çukur nerden baksan 1 metrekare kadar. Sağlık olsun diye daha dikkatli olalım hepimiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

2014 model ybr ye neden o kadar para verdiniz zaten 2017 modeller o fiyatlara benim bildiğim zamanında (2013-2014) o motosiklet 3.5 - 4 bin türk lirasıydı


Geçmiş olsun bu arada virajda iki aracın arsında derken şerit olarak 3 şeritli bir yolda siz orta şeritten giderken arabalar sağ ve sol şeritten mi gidiyordu yoksa 2 şeritte yan yana giden araçların arasında mı gidiyordunuz . Eğer ikinci dediğim olayı yaptıysanız harbiden Allah korumuş sıyrıklarla atlatmanız mucize gibi bişey. Aslında lastikler ve amortisörlerinde bu kazada eminim bir rolü vardır.
Tekrardan geçmiş olsun saygılar.

Ben hafif önlerinden gidiyordum. arkadan geldikleri için kaçış yapamadım birde son anda fark edince panik fren olayıyla düştüm. Teşekkür ederim dostum.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
1- Önce geçmiş olsun. Allah bir daha vermesin inşallah.

2- Hatalısın. Bunu kabul et ve ders çıkart. Hatayı hazmet, bir daha yapmazsın zaten.

3- Hatanı bilmezsen veya kabul etmezsen, aynı şekilde tıpatıp ikizi bir kaza yaparsın.

4- Trafiği okumak, konumlanma, öngörü hakkında bilgiler edin, eğitimler al hocam.
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
215
ayrıca virajda mecbur kalınırsa frende yapılır, önde arkada, zordur çalışma gerektirir ama mecbur kalırsanız yapılır, gazda kesilir, nasıl yapılacağı hakkında tonla yazı makale var, yapın rahatça demiyorum dikkat edin, yapmaya gerek kalmadan viraja girmek en doğrusu ama bazen olmuyor işte, hazırlıklı olmak lazım....

geçmiş olsun bu arada...
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
2 arabanın arasına girmemeyi öğrenmiş oldun ozaman. yani girersin ama anlık girmelisin, asla 3 4 saniyeden fazla araç arasında sürmemelisin.
geçmiş olsun.
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
96
1- Önce geçmiş olsun. Allah bir daha vermesin inşallah.

2- Hatalısın. Bunu kabul et ve ders çıkart. Hatayı hazmet, bir daha yapmazsın zaten.

3- Hatanı bilmezsen veya kabul etmezsen, aynı şekilde tıpatıp ikizi bir kaza yaparsın.

4- Trafiği okumak, konumlanma, öngörü hakkında bilgiler edin, eğitimler al hocam.

hatalıyım onu kabul ediyorum zaten.dikkatsizliğimin cezasızını aldım. geçmiş olsun dileklerin için teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

ayrıca virajda mecbur kalınırsa frende yapılır, önde arkada, zordur çalışma gerektirir ama mecbur kalırsanız yapılır, gazda kesilir, nasıl yapılacağı hakkında tonla yazı makale var, yapın rahatça demiyorum dikkat edin, yapmaya gerek kalmadan viraja girmek en doğrusu ama bazen olmuyor işte, hazırlıklı olmak lazım....

geçmiş olsun bu arada...

teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

2 arabanın arasına girmemeyi öğrenmiş oldun ozaman. yani girersin ama anlık girmelisin, asla 3 4 saniyeden fazla araç arasında sürmemelisin.
geçmiş olsun.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

МОТОRCU;4174547' Alıntı:
Abs bütün araçlara mecburi olmalı. Teker sayısı önemli değil.

abs önemli :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst