Türkmenistan Veya Rusya hakında bilgisi olan varsa bekliyorum

Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Merhaba abiler benim bir iki sorum olacak Yurtdışından araba getirmek için burada yaşayan bir yakınınızın olması gerektiğini biliyorum yurtdışı uyruklu acaba aynı şeyi motor için de geçerli mi. Babamın eşi Türkmenistanlı olduğu için Rusya veya Türkmenistan'dan motosiklet getirebilir acaba benim için daha mı ucuza gelir yoksa daha mı pahalı olur Daha önce hiç motor getiren oldu mu ? Bir bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim not babamın eşi 6 aydır bizimle evliler TC numarasina benzer bir numarasi var banka hesabıda var üstünede bir pideci açık. Bir de getirebilir se ne kadar bizde kalıyor.
Kısasa getirirsem dağamaı iyi olur dağahımı pağalı merak ettim.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Yurtdışından arabayı sadece o ülkede ikamet eden şahıs getirebilir, 2 sene boyunca kullanabilir. Yalnız tek akıllı siz olmadığınız için araç kullanım hakkı sadece ve sadece aracı getirene verilir. Kesinlikle başkasının kullanımını verilmez. Aksi halde ciddi yaptırım uygulanır ki gavur plakalı olduğu için polis sık sık çevirecektir.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Yurtdışından arabayı sadece o ülkede ikamet eden şahıs getirebilir, 2 sene boyunca kullanabilir. Yalnız tek akıllı siz olmadığınız için araç kullanım hakkı sadece ve sadece aracı getirene verilir. Kesinlikle başkasının kullanımını verilmez. Aksi halde ciddi yaptırım uygulanır ki gavur plakalı olduğu için polis sık sık çevirecektir.

Peki abi o zaman b planı yattı eyvallah.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Türkmenistanda yaşıyorum. Motosiklet yok lan burda. :))) Yasssaaağhhh gibi bişey.

Türkmenistanda insan niye binsin ki motosiklete. Benzin daha yeni paralı oldu. litresi 50 krş. Erikli 0.5 lt su almak istersen 1,5-2 tl civarında pul tölemen lazım :)
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Türkmenistanda yaşıyorum. Motosiklet yok lan burda. :))) Yasssaaağhhh gibi bişey.

Türkmenistanda insan niye binsin ki motosiklete. Benzin daha yeni paralı oldu. litresi 50 krş. Erikli 0.5 lt su almak istersen 1,5-2 tl civarında pul tölemen lazım :)

Yaşıcağın yeride biliyosun he :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst