- Katılım
- 19 Eyl 2015
- Mesajlar
- 353
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar saygılar 5 gün önce İstanbul'dan Kıbrıs'a gitmek için yola çıktım, şu an ilk durağım olan Çanakkale'de yazlıktayım. Amacım sahil kesiminden geze geze giderek yol üzerindeki arkadaşlarıma uğrayarak veya kamp kurarak, dinlenerek kalan 1500km yolumu bitirip Mersin-Taşucu'ndan feribotla okumakta olduğum Kıbrıs'a geçmek.
Güzergahım aşağıdaki gibidir, yol üstünde veya bir kısmında bana eşlik etmek isteyen olursa çok eğlenceli geçeceğini düşünüyorum :flower:
Çıkar mı eşlik edecek ::gazla::

Güzergahım aşağıdaki gibidir, yol üstünde veya bir kısmında bana eşlik etmek isteyen olursa çok eğlenceli geçeceğini düşünüyorum :flower:
Çıkar mı eşlik edecek ::gazla::
