Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Nabünüz yaaaa :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Beeele bisey olduk ... ;)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Arkadaşlar Bandit'imi sattım.
Sattığımın ertesi günü gidip başka Bandit aldım. :queen:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Hıyıllı ossun bakayim ... hani nirde yenisi :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Hıyıllı ossun bakayim ... hani nirde yenisi :)

teşekkürler :)
bir kaç güne fotoğraflarını ekleyeyim eskisinin de yenisininde.
yenisinin doğru düzgün fotoğrafı yok. direk bakıma aldık.

karbüratör temizliği ve sübap ayarı yapıcaz. yarın. motosikletin 2 silindiri çok geç ısınıyor.
bide bir sürü şey sipariş ettim.
ön arka dişli zincir, debriyaj seti ( saclar yaylar dahil ), ön arka fren balataları, yağ filtresi.
vallahi fena halde zam gelmiş her şeye. parça fiyatlarını görünce şok oldum.

yeni aldığım bandit'in kozmetiği inanılmaz derece de güzel. hiç kurcuklanmamış orası burası. egzozu hâla orjinal. 101 binde şuan. bakımı yapıp bi fotoğraf atıcam. :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Ben hazir bakimlisini almistim... fazla para harcamadim... sadece fren balatasi degistirmistim...
Gecrn sene dolar 2.95 ikende 23 $ ve 35 $ lik fren balata takimlari almistim... 23$ olan bitmek uzere...
Seninki de masrafliymis gene...
Bari fiyati biraz uygun olaydi...
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Ben hazir bakimlisini almistim... fazla para harcamadim... sadece fren balatasi degistirmistim...
Gecrn sene dolar 2.95 ikende 23 $ ve 35 $ lik fren balata takimlari almistim... 23$ olan bitmek uzere...
Seninki de masrafliymis gene...
Bari fiyati biraz uygun olaydi...

Tüm bakım masraflarını fiyattan düştüm zaten. Ben bakımlarını kendim yapmayı seviyorum. Ne olup olmadığını görüyorum ve ne yapıp yapmadığımı biliyorum.

Zincir D.İ.D aldım dişlileri ESJOT aldım set olarak. Ön arka fren balataları hepsi Double H serisi EBC'ninkileri aldım. Tanesinin fiyatı 120TL'yi aşmış. Fren hidroliklerini değiştirdik. Arka disk bittiği için yeni arka disk sipariş ettim 280 TL'ye.
Yağ ve yağ filtresi değiştirdik.
Bütçem biraz zorlandı disk işi içine girince. Bu yüzden debriyaj balatasını iptal ettim. Zaten bitmemişti ben kafam rahat olsun diye değiştireyim demiştim. Onu erteledim.

Sübap ayarını ve senkron ayarını yaptık. Sübaplar gerçekten çok ayarsızmış. Sübapcı geldi yaptı. Adam "bu motor nasıl çalışıyormuş yahu?" falan dedi. Şimdi canavar gibi oldu alet. Henüz daha şöyle alıpta binemedim bi. Ön arka lastik istiyor. Lastik ne alsam diye düşünüyorum, fiyatlarda epey artmış.

Ayrıca elinde 2001 model için çanta demiri olan varsa alabilirim. Yoksa kimse de yaptırıcam özel...
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Benim motor da aldigimda masrafsizdi ama 16.000 km binince masraf cikmaya basladi...
Ön disli ve zinciri degistim... disli esjot... zinciri de 40 tl ye aldim... 2000 km oldu daha tekere ayar yapmadim... normal 200-300 km yagliyorum o kadar...
Kisa dogru debriyaj balatasi degistirmistim ebc... 180 tl ye aldim ist dan... fren hidrolikleri de degistirdim...
Hava filtresini de bizimkinin orjinale yakin ama sadece daha uzun araba filtresi var... ondan alip sadece kisa tarafindan 4-5 cm kesip kutuya oturtuyorum... 10 tl tamamdir... :D
Ben de ugrasmayi cok seviyorum...
Orjinal debriyaj teli koptu... 2 tl ye 2 tane jawanin iç telini aldim... dis kablodan gecirip ucuna bi klemens taktim... 1 senedir kullaniyorum valla.. yedekte var... zaten koltuk alti hep yedek parca takim taklavat ile dolu... yedek lambalar sigortalar kablo teker icin fitil ve aparatlari.... sökme takma her pohh var... girtlagina kadar dolu koltuk alti :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Lastik olarakda Ank da motosiklete balans yapan bi lastikci var... ordan 100 tl ye cikma lastik aldim... 2013 uretimi...bridgestone bt 023...
Lastikler cok iyi durumda idi... tozluk dedigimiz kucuk killar duruyor ustunde... fazla kullanmamislar sanirim... cooook iyi denk geldi bu lastikler... 70 tl de sökme takma balansa verdim o kadar...
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Arkadaşlar Bandit'imi sattım.
Sattığımın ertesi günü gidip başka Bandit aldım. :queen:

senin ilanı gördüüm. takip de ediyordum ama bana kredi çıktığının ertesi günü ilanı kaldırmıştın. fiyatı da uygundu. İkidir senin motorlara (gs500 için de aramıştım konuşmuştuk) niyetleniyorum ama kısmet olmuyor. :p bu arada neden gidip başka bandit aldın. alacaksan niye sattın anlamadım. konuya açıklık getirsen iyi olur merak ettim


Tüm bakım masraflarını fiyattan düştüm zaten. Ben bakımlarını kendim yapmayı seviyorum. Ne olup olmadığını görüyorum ve ne yapıp yapmadığımı biliyorum.

Zincir D.İ.D aldım dişlileri ESJOT aldım set olarak. Ön arka fren balataları hepsi Double H serisi EBC'ninkileri aldım. Tanesinin fiyatı 120TL'yi aşmış. Fren hidroliklerini değiştirdik. Arka disk bittiği için yeni arka disk sipariş ettim 280 TL'ye.
Yağ ve yağ filtresi değiştirdik.
Bütçem biraz zorlandı disk işi içine girince. Bu yüzden debriyaj balatasını iptal ettim. Zaten bitmemişti ben kafam rahat olsun diye değiştireyim demiştim. Onu erteledim.

Sübap ayarını ve senkron ayarını yaptık. Sübaplar gerçekten çok ayarsızmış. Sübapcı geldi yaptı. Adam "bu motor nasıl çalışıyormuş yahu?" falan dedi. Şimdi canavar gibi oldu alet. Henüz daha şöyle alıpta binemedim bi. Ön arka lastik istiyor. Lastik ne alsam diye düşünüyorum, fiyatlarda epey artmış.

Ayrıca elinde 2001 model için çanta demiri olan varsa alabilirim. Yoksa kimse de yaptırıcam özel...

ben de bu salı fzs 600 alacam kısmetse. onun da lastiklerinin tarihi geçik. o yüzden araştırdım sava sportforce+ diye bir lastik buldum. ön 120 arka 180'lik takım(orjinal ebat 110 ve 160) 9 taksit 750 lira. Yorumları da okudum kötü bir yorum göremedim. aklında bulunsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Bayadır yazamamıştım.

Öncelikle eski Bandit'imi göstereyim.

gqM6dO.jpg

dPgBQD.jpg

5g6yPz.jpg

ALrz4v.jpg

9QZNMN.jpg




Bu Bandit'im 2003 model 92 bindeydi. Ben yaklaşık 10 bin km kullandım. Aydın'dan Kütahya'ya, Kütahya'dan İstanbul'a, İstanbul'dan Aydın'a uzun yollar yaptım.
Yoshimura egzoz, Givi çanta demiri ve givi çanta vardı. Kozmetiği biraz kötüydü ama motoru inanılmaz iyiydi. Buna yazının ilerilerinde değineceğim. :)


Eveet buda yeni gelen Haydut. Adını Haydut2 koydum :)



Bu aldığım Bandit gitmiyordu cidden. Bi sübap ayarı bi senkron ayarı yaptık. Gitmeye başladı motosiklet gerçekten. Ama eski Bandit'im daha iyi gidiyordu. :cherry:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
herkeze selamlar.2003 model bandit 1200 ümü sattıktan sonra 2004 model z 1000 lede 2 yıllık bir maceram oldu.ama aklımın her zaman bir kenarında olan ve bağımlılık yapan bandit serisine 2007 model bandit 1200s abs ile tekrar döndüm.ve istanbul dan rize ye 1400 km lik yolculuğumda doğru kararı verdiğimi anladım.banditli günlere devam.herkeze tekrar merhabalar.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
herkeze selamlar.2003 model bandit 1200 ümü sattıktan sonra 2004 model z 1000 lede 2 yıllık bir maceram oldu.ama aklımın her zaman bir kenarında olan ve bağımlılık yapan bandit serisine 2007 model bandit 1200s abs ile tekrar döndüm.ve istanbul dan rize ye 1400 km lik yolculuğumda doğru kararı verdiğimi anladım.banditli günlere devam.herkeze tekrar merhabalar.

hoşgeldiniz tekrardan. bir kaç fotoğraf atarsanız sizin Bandit'i görmüş oluruz. :)
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Herkese merhaba,
Bir kaç gündür bu motora merak salmaya başladım :)
Açıkçası yeni tanıştığım bir arkadaşta 2006 650s yarı naked modeli var. Onda bu motoru görmesem, böyle bir motorun varlığından bile haberim yoktu. Tipi çok hoşuma gitti, ayriyeten selesi alçak ve ilk defa bir motorda ayağım yere tam bastı, komfor harikaydı. Yakıtının 4 litre gibi çok az yatığını söyledi ama açıkçası çok inanmadım, sizce doğru mu? korbiratörlü olması beni biraz tedirgin etti ve arkadaşa "yıl olmuş 2017 karbiratörlü motor mu kaldı" dedim. Siz ne dersiniz? karbiratör bir sıkıntı çıkartıyor mı? yoksa hiç takmamalı ve bandite sonuna kadar güvenmeli miyim?

Motoru test sürüşü yaptığımda, ok gibi dümdüz stabil gidiyordu ama en ufak gidonla dönüş hareketi yaptığımda motor dötü başı dağıtyordu. Ne bileyim sanki ön teker bi tarafa arka teker başka bi tarafa gidiyor gibiydi. Arkadaş motorun tamamen orjinal olduğunu ve kaza bela olmadığını söylüyor. Sizce bir problem mi var? yoksa durum normal de, ben mi alışamadım?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
hoşbulduk teşekkürler.motor yoldan geldiğim gibi duruyor.ciddi bir temizliğe ihtiyacı var.henüz vakit bulamadım.bakımdan sonra inşallah resim işine bakıcam.

hocam benim abimin banditini satın alan sizdiniz demekki :) burada sizi göreceğim hiç aklıma gelmezdi. çok temiz bir motosiklet aldınız. tekrar hayırlı ugurlu olsun. bu arada banditi sattığı için baki abim halen pişmanlık yaşıyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

Bayadır yazamamıştım.

Öncelikle eski Bandit'imi göstereyim.

https://i.hizliresim.com/gqM6dO.jpg
https://i.hizliresim.com/dPgBQD.jpg
https://i.hizliresim.com/5g6yPz.jpg
https://i.hizliresim.com/ALrz4v.jpg
https://i.hizliresim.com/9QZNMN.jpg



Bu Bandit'im 2003 model 92 bindeydi. Ben yaklaşık 10 bin km kullandım. Aydın'dan Kütahya'ya, Kütahya'dan İstanbul'a, İstanbul'dan Aydın'a uzun yollar yaptım.
Yoshimura egzoz, Givi çanta demiri ve givi çanta vardı. Kozmetiği biraz kötüydü ama motoru inanılmaz iyiydi. Buna yazının ilerilerinde değineceğim. :)


Eveet buda yeni gelen Haydut. Adını Haydut2 koydum :)



Bu aldığım Bandit gitmiyordu cidden. Bi sübap ayarı bi senkron ayarı yaptık. Gitmeye başladı motosiklet gerçekten. Ama eski Bandit'im daha iyi gidiyordu. :cherry:

dostum aydınlımısın sen ? ara sıra geliyorum sökeye ovaeymire.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
hocam benim abimin banditini satın alan sizdiniz demekki :) burada sizi göreceğim hiç aklıma gelmezdi. çok temiz bir motosiklet aldınız. tekrar hayırlı ugurlu olsun. bu arada banditi sattığı için baki abim halen pişmanlık yaşıyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------



dostum aydınlımısın sen ? ara sıra geliyorum sökeye ovaeymire.

gel gel aydındayım. mutlaka haber et gelince.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
hocam benim abimin banditini satın alan sizdiniz demekki :) burada sizi göreceğim hiç aklıma gelmezdi. çok temiz bir motosiklet aldınız. tekrar hayırlı ugurlu olsun. bu arada banditi sattığı için baki abim halen pişmanlık yaşıyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------



dostum aydınlımısın sen ? ara sıra geliyorum sökeye ovaeymire.

evet mehmet baki beyden satın aldım.eskiden beri takip ettiğim bir motordu.zaten hastalık oldu bende malum siteden banditlere sürekli bakarım.bu ikinci bandit 1200 ümdaha öncede 2003 model kullanmıştım.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Herkese merhaba,
Bir kaç gündür bu motora merak salmaya başladım :)
Açıkçası yeni tanıştığım bir arkadaşta 2006 650s yarı naked modeli var. Onda bu motoru görmesem, böyle bir motorun varlığından bile haberim yoktu. Tipi çok hoşuma gitti, ayriyeten selesi alçak ve ilk defa bir motorda ayağım yere tam bastı, komfor harikaydı. Yakıtının 4 litre gibi çok az yatığını söyledi ama açıkçası çok inanmadım, sizce doğru mu? korbiratörlü olması beni biraz tedirgin etti ve arkadaşa "yıl olmuş 2017 karbiratörlü motor mu kaldı" dedim. Siz ne dersiniz? karbiratör bir sıkıntı çıkartıyor mı? yoksa hiç takmamalı ve bandite sonuna kadar güvenmeli miyim?

Motoru test sürüşü yaptığımda, ok gibi dümdüz stabil gidiyordu ama en ufak gidonla dönüş hareketi yaptığımda motor dötü başı dağıtyordu. Ne bileyim sanki ön teker bi tarafa arka teker başka bi tarafa gidiyor gibiydi. Arkadaş motorun tamamen orjinal olduğunu ve kaza bela olmadığını söylüyor. Sizce bir problem mi var? yoksa durum normal de, ben mi alışamadım?

merhabalar...
bende de 2006 modeli var... yakıtı doğrudur...
benimkisi 233 km de 2 kişi ile 85-95 km hızda 9 litre benzin yaktı...
2015 yazında aldığımda 68.000 km de idi... şuan 85.000 kmde... yarın Sinop a yola çıkıyorum...
aldığımdan beri sadece olması gereken masrafları yaptım... yağ buji fren debriyaj balata... başka bir sorun çıkartmadı...
tavsiye ederim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst