Dostum son 7 ayda sıfır orta sınıf herhangi bir arabaya ortalama 15.000 tl zam geldi.
Dizel otomatik 1600cc C segmenti araca 25.000 tl D segmenti arac 35.000 tl zamlandı. sen ise 40.000 tl ye araba arıyorsun

Yani parada ki değersizleşmeye bakarmısın.
40.000 tl 7-8 ay öncenin 30.000 tl si gibi şuan acı ama gerçek. 40.000 lik araç arayanın cebinde 50 bin tl olması lazım ki aynı araclara bakabilsin
o fiyata da dizel az yaksın diyen adama Ncap testine girmemiş ve güvenlik alt limitini bile karşılamayan linea, symbol,sandero gibi araçlar var.
C segmenti araç istersen de F.met in verdiği magene örneği gibi 150.000 km + kulubüne üyelik açıyorlar.
Mevcut yönetim, iktidara gelmeden önce ÖTV 1600cc araçta yüzde 37, 2000cc araca yüzde 60 idi, millet 2000cc araba alamıyordu
şuan ise normal bi 1600cc araç yüzde 60 yapıldı. millet 1600cc araç alamıyor. 1000cc ler bile yüzde 60'a giriyor(golf falan) kaçış yok öpüyorlar:king: