Bu paralara araba bulamiyorum?

Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
Merhabalar arkadaslar
40 bin tl butcem var
Otomobil ariyorum ama bulamiyorum
Sizce gereksinimlerim karsilandigi durumlari baz alirsak ne almaliyim?

Istekler
Dizel
Yuksek model (min 2008 2010 uzeri)
Hasar kayitsiz temiz
Dusuk km
Piyasasi olan
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Nasıl bir şey aradığına bağlı. Marka model belirtmemişsin, o paraya bir dünya araba var. Örnek Renault Clio bakabilirsin gibi.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Özellikle şu anki piyasada maalesef böyle bir sıkıntı var. 30 bin liraya alınabilecek arabalar ile 40-45 bin liraya kadar alınabilecek arabalar arasında neredeyse hiç fark kalmadı. Alakasız yere yükselen fiyatlar sebep oldu bu düzensiz fiyatlanmaya. Şu an güncel olarak piyasayı bilmiyorum. Fakat özellikle tutulan araçlarda bu benim dediğim olay var birkaç yıldır.

Size verebileceğim en önemli tavsiye kilometreye takılmamanız olacaktır. 56 bin km kullanıp sattığımız arabanın aynısından 34 binde aldık ve bizim 56 binde sattığımızın 2-3 katı yıpranmıştı. 200 binde satılıp da 50 bindeki birçok arabadan temiz ve iyi durumda arabalar da gördüm. (Çok kazık yedik, tecrübe oldu hep) İyi bir usta veya sağlam bir ekspertiz ile aldığınız sürece aklınıza yatan bir aracın sizi üzeceğini sanmıyorum.
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Dacia'nın herhangi bir arabası olur. 1.5 dci saat gibi bir motordur etraftan kaportası kağıt gibi diyenlere aldırış etmeyin.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Stepway alinabilir ama ic aksami cok kalitesi belirteyim cam tuslari vitesi. Orda ayarlabilir direksiyon yok 1 motor 4 teker dusunun biraz model dusururseniz guzel araclar var elbette opel astra h ,toyota corolla,pejo vs vs ne istediginize bagli
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
2007 üstü (D kasa)Opel Corsa 1.3 dizel sanırım isteklerinizi karşılıyor.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
renault symbol diyorum ben 2013-14 modelleri 30.000 tl civarı. Makyajlı kasa 2008 megane 2 taş gibi arabadır 35 bin tl civarına çok temiz bulunur. Hyundai i20 crdi dizeller var 2012 2013 modelleri 35.000 tl civarı. 2009-2010 model getz ler 27-30 bin tl aralığında geziniyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
kullandığım modeli önerebilirim

2008 model peugeot 308 1.6 Auto6R
dizel, otomatik, az yakıyor, bakım harici bana hiç masraf çıkarmadı.
piyasası o civarda olmalı, km'si düşük bulabilirsen ve baktıracağın usta ciddi bi problem bulmazsa kaçırma derim.

(aracımı satmıyorum, ben çok memnunum)
 
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
7
Hocam eger dizelden kastiniz yakit ekonomisi ise su ilanimi inceleyebilirsiniz.
#421870501
Benzinli ama cok ekonomik sehir ici 1 lt ile 130-140 km yapiyor.mt ailesine ozel pazarlik payi da var ☺.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Dacia Stepwey olabilir.
Yakıt güzel,frenleme sisteminden memnunum.
Gürültülü bir araç,iç-dış ses yalıtımı çok iyi değil.
Koltuk katı.
Sigorta:500 tl civarı
Vergi:550 civarı
Bakım(ilk etap):600-700 civarı
Kış lastiği:1150 civarı
Normal lastik 1 adet:tabi markaya göre değişiyor 250-350 arası

Depo 60 litre olması lazım.

Müzikçalarda Usb-cd girişi var

Çok ilginç arka camda silecek var :)

Favorim siyah rengi
Tabi bunlar ön değerlendirme olsun sizin için.Yine araştırırsınız.

Bagaj kapasitesi geniş.




Nurhayatın reklamlarına aldanıp soğumayın,ben memnunum.

Belki arkadaşların dediği gibi katı, konforsuz olabilir ama daha güzel adapte oldum.

Kişiden kişiye değişir bu tabi.
Fiesta kesinlikle önermiyorum çok yumuşak ve hafif mekanizması.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
Bakiyorum ama 40 bin tl altinda modeli yuksek dusuk km duzgun arac yok. Hepsi hasar kayitli.
Daica sandero bulabiliyorum fakat konfor ve teknoloji konusunda cok cok zayif .
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
40 -50 bin tl lik konfor,teknoloji o kadar oluyor napalım:)

Bende isterdim magnum reklamındaki uzay araçlarına binmek:)

Konfor işi basit koltuğa minder,yastık filan koyunca idare ediyor:)
Teknolojide mütevaziyim benim için usb girişi,bardak koyma bölmesi olsun yeter de artar.

A noktasından B noktasına götürüyor mu?
Az yakıyor mu?
Ikidebir yolda bırakıyor mu?
Ivır zıvır ödemesi uygun mu?

Bunlar tamamsa,çakmaktaştaki arabalardanda olsa farketmez.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Dostum son 7 ayda sıfır orta sınıf herhangi bir arabaya ortalama 15.000 tl zam geldi.

Dizel otomatik 1600cc C segmenti araca 25.000 tl D segmenti arac 35.000 tl zamlandı. sen ise 40.000 tl ye araba arıyorsun:) Yani parada ki değersizleşmeye bakarmısın.

40.000 tl 7-8 ay öncenin 30.000 tl si gibi şuan acı ama gerçek. 40.000 lik araç arayanın cebinde 50 bin tl olması lazım ki aynı araclara bakabilsin

o fiyata da dizel az yaksın diyen adama Ncap testine girmemiş ve güvenlik alt limitini bile karşılamayan linea, symbol,sandero gibi araçlar var.

C segmenti araç istersen de F.met in verdiği magene örneği gibi 150.000 km + kulubüne üyelik açıyorlar.

Mevcut yönetim, iktidara gelmeden önce ÖTV 1600cc araçta yüzde 37, 2000cc araca yüzde 60 idi, millet 2000cc araba alamıyordu

şuan ise normal bi 1600cc araç yüzde 60 yapıldı. millet 1600cc araç alamıyor. 1000cc ler bile yüzde 60'a giriyor(golf falan) kaçış yok öpüyorlar:king:
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Dostum son 7 ayda sıfır orta sınıf herhangi bir arabaya ortalama 15.000 tl zam geldi.

Dizel otomatik 1600cc C segmenti araca 25.000 tl D segmenti arac 35.000 tl zamlandı. sen ise 40.000 tl ye araba arıyorsun:) Yani parada ki değersizleşmeye bakarmısın.

40.000 tl 7-8 ay öncenin 30.000 tl si gibi şuan acı ama gerçek. 40.000 lik araç arayanın cebinde 50 bin tl olması lazım ki aynı araclara bakabilsin

o fiyata da dizel az yaksın diyen adama Ncap testine girmemiş ve güvenlik alt limitini bile karşılamayan linea, symbol,sandero gibi araçlar var.

C segmenti araç istersen de F.met in verdiği magene örneği gibi 150.000 km + kulubüne üyelik açıyorlar.

Mevcut yönetim, iktidara gelmeden önce ÖTV 1600cc araçta yüzde 37, 2000cc araca yüzde 60 idi, millet 2000cc araba alamıyordu

şuan ise normal bi 1600cc araç yüzde 60 yapıldı. millet 1600cc araç alamıyor. 1000cc ler bile yüzde 60'a giriyor(golf falan) kaçış yok öpüyorlar:king:

memleket eyiye gidiyi

6553ba43-d7ee-44b9-8767-50cd1d55b397.jpeg
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bende seninle aynı kriterlerde araç aradım megane 3 station 2010 üstü volvo s40 dizel 2006 üstü 40 bin tl ye temiz düzgün araç yok bende arkadaşımdan kia sorento 2.5 crdi 2005 model 180 000 km aldım memnunum değişen boya yok kullanma kulavuzu yedek anahtarı var sen birde 2010 üzeri diyorsun olmaz gibi senin iş. yeni clio stw lar pazar arabası gibi küçücük kişisel fikrim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst