çok iyi.
fiyat bahislerini açıyorum, 16.000 tl'ye satışa çıkar güzide memleketimde.
Bajaj Dominar bile 18'den satışa çıktı.
Bunlar "Bizde önde çift disk var, 41 beygir var, şekil şukul var" deyip 20'den aşağı çıkarmaz.
Zaten satmak, getirmek istediklerini de sanmıyorum. Kaç senedir getirtemediler, gelirse de bayilerde süs olur.
çok iyi.
fiyat bahislerini açıyorum, 16.000 tl'ye satışa çıkar güzide memleketimde.
150 olani 8.899 gibi bir rakamdi sanmiyorum 16bine satacaklarini.
sence ne olur?
2800 km de eksoz küflenmiş. Ordan kalite çıkarımı yapılabilir.
fiyat 18.000 olcak
Küf değil sanki o. Benim motorumda da oluyor(mt25). Nemli bezle silince geçiyor sipsiyah egzoz çıkıyor ortaya