CFMoto 400NK Türkçe İnceleme Videosu

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
ÖTV saçmalığı olmasa şaka maka adamlar bu motorları 13.000 tl ye falan satabilecekler ve 250 cc yerine ortalık bunlarla dolacaktı. Ama yurdum apaçisinin elinde 1-2 sene dayanırmı, orası işte biraz +18 bence:)

2. elde cbr 250 sini ciğerli diye satan adam buna heralde bunda bahsedecek ciğer bulamayacak. Sol silindir ciğerli, sağ sezonu çıkarır, çıkma 250 piston takıldı:mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
çok iyi.

fiyat bahislerini açıyorum, 16.000 tl'ye satışa çıkar güzide memleketimde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kawasaki z250sl in xxl olan ağabeyi tip olarak.o arka dişli nedir öle yaaa oha ya
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
çok iyi.

fiyat bahislerini açıyorum, 16.000 tl'ye satışa çıkar güzide memleketimde.

Bajaj Dominar bile 18'den satışa çıktı.
Bunlar "Bizde önde çift disk var, 41 beygir var, şekil şukul var" deyip 20'den aşağı çıkarmaz.

Zaten satmak, getirmek istediklerini de sanmıyorum. Kaç senedir getirtemediler, gelirse de bayilerde süs olur.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bajaj Dominar bile 18'den satışa çıktı.
Bunlar "Bizde önde çift disk var, 41 beygir var, şekil şukul var" deyip 20'den aşağı çıkarmaz.

Zaten satmak, getirmek istediklerini de sanmıyorum. Kaç senedir getirtemediler, gelirse de bayilerde süs olur.

kar payını düşük tutup pazar payını yükseltebilirler.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
UMA bayisine sormuştum 18.000 TL olacak demişlerdi. Turkuaz modeli gelirse seneye düşünebilirim 150 NK kullanıcısı olarak. Listemde var.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Video sahipleriyle youtubede konuşdum son hız,çinde motor fiyatları tarzında videolarda gelicekmiş şuan Almanya ve japonyadan 2 türk kanalını takib ediyorum buda çinden ufak ufak topluyorum her ülkeden bilgim olucak :p
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Küf değil sanki o. Benim motorumda da oluyor(mt25). Nemli bezle silince geçiyor sipsiyah egzoz çıkıyor ortaya

benim motorum hemen hemen 20 yaşında öyle bişey olmuyor. daha önceki motorlarımda da yağmurun altında uzun süre yatmamışsa böyle bişey olmuyodu.

demekki mt25'de kalite olarak dandik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst