- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 2,412
Arkadaşlar 2017 ns 200 500 de bakıma girdim servis 100 km uzaklikta. 400 km ye kadar kademeli 7 8 bin devir kullandim 400 den sonra sıkıştırıp bakıma girdim yağı değişti birde orta gövde mili pedallarin üstünde ki mil çok gevşemiş sıkıldı servisten çıktıktan sonra motorda hissedilir titreşim arttı 4 5 6 7 8 her devirde ayaklikta kollarda ve sele de rahatsız edici titreşim olustu ve bu durum beni MOTORDAN SOĞUTTU. Sizce bu durum neden kaynaklıdır yorumlarınız önemlidir tesekkurler
valla benimde 2 kere başıma geldi birinde 15/50 digerindede 10/50 yağ koydular titreşim cidden arttı 10/40 dayken o kadar hissedilir düzeyde olmuyor piskolojik birşey olduğunu sanmıyorum 10/40 motulü görünce kaymak gibi oluyor motor son bakımda 10/50 castrol koydular birdaha garanti maranti demicem temmuzda bitiyor zaten motule devam