Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Arkadaşlar 2017 ns 200 500 de bakıma girdim servis 100 km uzaklikta. 400 km ye kadar kademeli 7 8 bin devir kullandim 400 den sonra sıkıştırıp bakıma girdim yağı değişti birde orta gövde mili pedallarin üstünde ki mil çok gevşemiş sıkıldı servisten çıktıktan sonra motorda hissedilir titreşim arttı 4 5 6 7 8 her devirde ayaklikta kollarda ve sele de rahatsız edici titreşim olustu ve bu durum beni MOTORDAN SOĞUTTU. Sizce bu durum neden kaynaklıdır yorumlarınız önemlidir tesekkurler

valla benimde 2 kere başıma geldi birinde 15/50 digerindede 10/50 yağ koydular titreşim cidden arttı 10/40 dayken o kadar hissedilir düzeyde olmuyor piskolojik birşey olduğunu sanmıyorum 10/40 motulü görünce kaymak gibi oluyor motor son bakımda 10/50 castrol koydular birdaha garanti maranti demicem temmuzda bitiyor zaten motule devam
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
11
Arkadaşlar 2017 ns 200 500 de bakıma girdim servis 100 km uzaklikta. 400 km ye kadar kademeli 7 8 bin devir kullandim 400 den sonra sıkıştırıp bakıma girdim yağı değişti birde orta gövde mili pedallarin üstünde ki mil çok gevşemiş sıkıldı servisten çıktıktan sonra motorda hissedilir titreşim arttı 4 5 6 7 8 her devirde ayaklikta kollarda ve sele de rahatsız edici titreşim olustu ve bu durum beni MOTORDAN SOĞUTTU. Sizce bu durum neden kaynaklıdır yorumlarınız önemlidir tesekkurler

valla benimde 2 kere başıma geldi birinde 15/50 digerindede 10/50 yağ koydular titreşim cidden arttı 10/40 dayken o kadar hissedilir düzeyde olmuyor piskolojik birşey olduğunu sanmıyorum 10/40 motulü görünce kaymak gibi oluyor motor son bakımda 10/50 castrol koydular birdaha garanti maranti demicem temmuzda bitiyor zaten motule devam

10/50 yağ koyuldu sizce yağdan mi yoksa mille alakalı mıdır ciddi anlamda hissediyorum ilk bakıma kadar da ben kullandım bu motoru aklıma gelen 400 km den sonra 500 é kadar bakımdan önce uza gel dedi servis ondan alakalı olabilir mi diye düşündüm biri de mili çok sıkmıştr dedi sizden yagdan olabilir dediniz kafam çok karıştı öneriniz nedir yoksa 1 haftalık motor 10binden satışa cikaricam
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
10/50 yağ koyuldu sizce yağdan mi yoksa mille alakalı mıdır ciddi anlamda hissediyorum ilk bakıma kadar da ben kullandım bu motoru aklıma gelen 400 km den sonra 500 é kadar bakımdan önce uza gel dedi servis ondan alakalı olabilir mi diye düşündüm biri de mili çok sıkmıştr dedi sizden yagdan olabilir dediniz kafam çok karıştı öneriniz nedir yoksa 1 haftalık motor 10binden satışa cikaricam

güzel kardeşim şuan ancak varsayım üretebiliriz en net bilgiyi sorunu birebir gören servisin dile getirebilir ben sadece her hangi bir sorun olmadan sırf bakımda yağ değiştikten sonra 10/40 üzeri yağ konulduğunda biraz daha titrediğini hissettim ve bunu dile getirdim yağın etki edebileceği titreşim oranı çok az düzeydedir 10/40 dada titreşim varmıydı vardı ama sanki bir tık daha altında gibiydi sen mil diyorsun vs o kısımları bilemem buradan ancak atıp tutar varsayım üretiriz servisine göstermen bakmaları gerekebilir belki milden değil balansörden sıkıntı çıkarabilir belkide herşey olması gerektiği gibidir yağın etki edeceği oran çok çok fark yaratacak türden değil
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
17
Bugün servise motor arıza lambası yandığı için gittim. Oksijen sensörünü ezmişsin dediler, yapıldı dendi, 50 lira istendi.

Yolda gelirken farkettim ki vitesi boşa attığımda 4 kere uzun 4 kere kısa yanıp sönüyor hala bu motor arıza lambası.

Sürekli bir sıkıntı yaşıyorum yıldım artık. Motosiklet henüz 3bin km'de.

Ne yapmamı önerirsiniz?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bugün servise motor arıza lambası yandığı için gittim. Oksijen sensörünü ezmişsin dediler, yapıldı dendi, 50 lira istendi.

Yolda gelirken farkettim ki vitesi boşa attığımda 4 kere uzun 4 kere kısa yanıp sönüyor hala bu motor arıza lambası.

Sürekli bir sıkıntı yaşıyorum yıldım artık. Motosiklet henüz 3bin km'de.

Ne yapmamı önerirsiniz?

sensörü ezmişmiydin peki ?
Bu arada yolda gelirken vitesi boşa attığını söylemişsin umarım hareket halinde yapmıyorsundur bunu yağ pompası motorun devrine göre yağ pompalar eğer sen boşa atıp motorun rolantisinde 40 50 60 yada üzeri hızlarda gidersen yağlama yetersiz kalacağından piston,segman sanzuman gibi parçaların ciddi oranda zarar görebilir
Servis cihaza bağlayıp sorunu çözüp arıza ışığını söndürmedimi yoksa başka arızamı verdi yolda
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
17
Işık süresi 50 saniyeydi. Dururken boşa aldım 😂

Arıza ışığı sönmüştü ama dediğim gibi eve dönüş yolunda tekrar yanmaya başladı.
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
Sola çekme orta göbek bilyasından olur servise kontrolettirin.Çok sıkı olmasıda buna sebebiyet veriyor.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Selamlar,

Motorun zinciri gevşediği için bakıma götürdüm (en ufak arızada bile serviste düzelttirme taraftarıyım en azından yapılanları servis de biliyor ve gözden kaçırdığımız bir arıza varsa bu ufak ziyaretlerde ortaya çıkıp büyümeden çözülebiliyor). Yağ değişim vakti gelmiş dediler değiştirdik, motorda hissedilir şekilde titreşim azaldı. kaç yağ kullandı hatırlayamadım ama bir daha gittiğimde sorarım castrol kullanıyorlar numarasını bilmiyorum ama dediğim gibi motor adeta rahatladı, titreşim azaldı. Motul castrole göre daha iyi diyor ama herkes bunu araştırmanı öneririm

Demem o ki ne yapayım diye soran arkadaşım, bence varsa imkanın servise tekrar uğra ve yağı yukarıdaki önerilenlerle değiştirt tekrar (satışa çıkarmadan sorunu çöz bence :thumleft: ) belki problemin çözülmüş olabilir. Yağ motorun titreşimini hissedilir şekilde etkiliyor bunda hemfikiriz.

Şu aralar zincirle ilgili problem yaşıyorum sanırım değiştirecem
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Valla dostum sesten bir anlam çıkaramadım ve hiç başıma da gelmedi.
Ama gerçekten kötü bir ses bunu böyle kullanma bence.
Ayrıca servisin bir anlam verememesi çok saçma gerekirse söküp motoru baksınlar
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
138
Bugün teravihte bı ns de gördüm minder yaptırmış üstü jel altı sünger tam da olmuş çok estetik Gebze'de biri yapiyormus bende ybr ye düşündüm hiç yaptıran oldu mu
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
57
Motosikleti
BMW F800 GS(2025)&Harley Davidson Sportster XL883(2008)
@gokertutas Merhaba, önceki mesajlarında okuduğum kadarıyla belirli devirlerde sirkeleme,boğulma hissi,fazla yakıt tüketimi yaşamış ve düzelttirmişsin aynı sorun bende de var fakat serviste çözümünü yaklaşık 2 haftadır bulamıyoruz. Tam olarak hangi sensörü düzelttirdiğini öğrenebilir miyiz?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2017
Mesajlar
1
merhaba arkadaslar motorumun tek anahtarı var anahtarcılar cogaltamıyor kalıbı yok diyorlar ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz.
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
4
Selamlar,

İlk motor olarak aklımdaki alternatiflerden biri bajaj.

Ancak 2017 alan kullanan varsa bir kaç sorum olacak, bahsedilen kronik sorunlar 2017 için de geçerli mi?

Boyum 1,86. Bu boya yakın olup kullanan var mı ?( daha önce bahsedildi ise affola, 700 sayfa gezinemedim konuda). Var ise rahatsızlığı oldu mu?

Teşekkürler.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar selamlar,

2016 Ekim'de aldığım motorumu Haziran sonunda satmaya karar verdim ama foruma şimdiden yazıyorum ve almak isteyen olursa erken verebilirim. İlk sahibiyim. 2016 model siyah renk 5100 km'de ve kronik sorunların hiçbiri motorumda yok. Herşeyiyle orijinal ve kazasız. Lastikler Pirelli Diablo Rosso II. Arka lastik sıfır km'de. (Garantiden yeni değişti.) İlgilenen olursa bilgileri özel mesajdan verebilirim. Saygılar.
 
Katılım
30 May 2017
Mesajlar
70
Öncelikle SelamunAleyküm. Engin 31Yaş İstanbul. 2nci el tanıdığım birinden Pulsar aldım. Kendisi memnundu ve sorunsuzdu. Pulsarın yakıtı,uzun yol performansı,fren ve güvenlik konularında yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
Değerli arkadaşlarım 2014 den beri kullandığım orjinal lasttikleri değiştireyim diyorum.Mc25 Mc32(Atilla abi yazmıştı evvelce) ve yeni anlas turnee arasinda kaldim deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.Şimdiden sağolun.Saygılar selamlar.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Değerli arkadaşlarım 2014 den beri kullandığım orjinal lasttikleri değiştireyim diyorum.Mc25 Mc32(Atilla abi yazmıştı evvelce) ve yeni anlas turnee arasinda kaldim deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.Şimdiden sağolun.Saygılar selamlar.

Mitas MC 50 almıştım. Sorunsuz kullanıyorum.Bir sene oldu sabah ve akşam lastik ısınmadan sert frenlerde kayma yapıyor. Ben genelde agresif kullanmadığım için orjinal lastiklerinden çok daha iyi olduğunu gördüm. Ancak Diğer arkadaşların da vereceği markaları değerlendirmende yarar var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

Öncelikle SelamunAleyküm. Engin 31Yaş İstanbul. 2nci el tanıdığım birinden Pulsar aldım. Kendisi memnundu ve sorunsuzdu. Pulsarın yakıtı,uzun yol performansı,fren ve güvenlik konularında yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Öncelikle kazasız sürüşler dilerim. Çok doğru tercih yapmışsınız. Uzun yolda da şehir içinde de çok keyifli bir kullanım sunuyor. Şehir dışında 110-120 arası sabitleyin üzmeden götürür her yere. Parçası bol ve ucuz. Ben 1 litre ile 30-33 km arası gidiyorum. bugünkü benzin fiyatlarıyla 16-17 kuruş yakıyor.Bugün 52 tl benzin aldım toplam 325 km yapmışım hesap km de 16 kuruş. hemen hemen şehir içi ve dışı aynı oranlarda yakıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst